X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דוברת צה"ל ניחמה את התושבים הישראלים וביקשה מהם לצפות בטלוויזיות הערביות כדי לראות "שלבנון מפוצצת" ו"להתעודד" איך זה נשמע מהצד ה"אחר" של חיפה? נסרין מזאוי, תושבת חיפה, ערביה ישראלית, מספרת
▪  ▪  ▪

פתאום המרפסת עם הנוף הרחב עד הגבול הצפוני הופכת מתענוג לאיום. שלושה טילים נשמעו מחדר השינה שלי. רצתי מהר למרפסת לוודא שהפגיעה אינה אסון ושהמיכלים הענקיים במפרץ עדיין שלמים. אכן המכילים שלמים. פתחתי טלוויזיה לוודא אם מודיעים על פינוי אזרחים. פעם ראשונה מזה חמישה ימים, ההתלבטות אם לעזוב את ביתי בחיפה ולחזור לבית הוריי היא התלבטות אמיתית.
זה היום החמישי כבר שבו היצמדות לטלוויזיה היא כל מעשיי. שלוש תחנות ישראליות, אלג'זירה, שתי תחנות לבנוניות ותחנה סורית. ארבעה ימים תחנות הטלוויזיה הישראליות כמעט לא דווחו כלום על מה שקורה בלבנון, והיום, אחרי ההפגזות על חיפה, ניחמה דוברת צה"ל את התושבים הישראלים וביקשה מהם לצפות בטלוויזיות הערביות כדי לראות "שלבנון מפוצצת" ו"להתעודד".
לבנון מפוצצת כבר חמישה ימים, הישראלים יכולים להתעודד!! לבנון נמצאת תחת מצור ישראלי, נמל התעופה פוצץ כבר מהיום הראשון, הגשרים בלבנון פוצצו בצורה סיסטמאתית, 80 הרוגים ו-250 פצועים. כפרים מפונים בשלמותם, לרגע אפשר לחשוב שלבנון הופגזה אחרי מיתקפת הטילים על ישראל, אפשר לשכוח שזו תגובתה של ישראל על נפילתם בשבי של שני חיילים. תיזמון השבי בלבנון יחד עם שבי החייל בעזה, הוציא את ישראל מגדרה והמתקפות ממשיכות להתנהל בשתי החזיתות.
התושבים הישראלים צריכים לפתוח את הטלוויזיות הערביות יום יום, לראות שעזה מפוצצת כבר שבועיים, עם עשרות הרוגים, כולל משפחות בשלמותם וילדים, שלבנון חרבה מהיסוד, שישראל משתמשת בטילים שהוחרמו ונאסרו לשימוש ברמה בינלאומית. התושבים הישראלים צריכים לפתוח טלוויזיות ערביות לראות מה עושה הצבא ה"הומניטארי" הישראלי.
אבל התושבים הישראלים שבויים בעצמם וניזונים בצורה בלעדית מהתקשורת הישראלית המביישת את עצמה. שוכחים מזה שישראל היא מדינה כובשת, מתייחסים אל החיילים כחלק מהאוכלוסיה האזרחית ומבלבלים בין השניים, מתעלמים מזה שהחיילים החטופים בעזה או בלבנון הם אסירים, שחיילים שבויים משחררים דרך משא-ומתן, ששלום בכלל אם מישהו מעוניין עושים דרך משא-ומתן ולא במלחמה והכפפה. אבל ישראל לצערי הרב אף פעם לא ראתה את עצמה חלק מהמזרח התיכון, תמשיך להילחם במקום בכל הכוח שיש לה והמקום ילחם בה בחזרה. אזרחים חפים מפשע ימשיכו ליפול בכל הצדדים ודם ימשיך להישפך יותר בצד השני, אם זה מה שמעודד את הישראלים, הישראלים יכולים להיות מעודדים.

תאריך:  22/07/2006   |   עודכן:  22/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דהאן
בתגובה לשאלת כתב על מותם של אזרחים רבים כל כך בלבנון, ענתה שרת החוץ בחידוד ציני, שמי שהולך לישון עם טיל ליד ביתו שלא יתפלא שלאחר מכן הוא יפגוש בטיל אחר. אפילו כללי הנימוס ממי שמתיימר לייצג קולקטיב שכפוף לכללים ומגבלות מוסריות כלשהן, כבר לא מחייב אותנו.
אפרי הלפרין
מהרבה סיבות, והראשונה והבולטת היא שאין לי אמון בהנהגה הנוכחית של ישראל
אפרי הלפרין
כן, מעריב, עם דנקנר ומרגלית, הם הם שופריו/שותפיו האמיתיים של אהוד אולמרט. על טומי לפיד, יו"ר אגודת יד ושם לא נדבר כעת, פן נואשם בהעלבת עובד ציבור
יהונתן דחוח-הלוי
פוליטיקאים וקציני צה"ל בדימוס מנתחים את המצב.
יואב יצחק
ראש הנחש הוא בשאר אסד. לכן, אם רוצים להפסיק את הטרור משטח לבנון, צריך להכות בסוריה. יציאה למלחמה נגד החיזבאללה, והקזת הדם - של חיילים ואזרחים, היא מיותרת, במיוחד בשל זאת שקטן הסיכוי שהיא תביא לתוצאות המקוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il