X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"מדוע צריך אני להכניס הביתה פמפלטים מתועבים בצורת מאמריהם של גדעון לוי, ברוך קימרלינג, זאב שטרנהל ודומיהם? - אני חוזר ושואל את עצמי מדי בוקר כשאני יורד לאסוף את העיתון"
▪  ▪  ▪

בימים אלה נעניתי לפניית מחלקת המנויים של עיתון הארץ והארכתי את המנוי לשנה נוספת. עשיתי זאת בלב כבד ובניגוד לרבים מחברי שאפילו "לא מתקרבים" אל העיתון הזה, עיתון שמזמן יצאו לו מוניטין שליליים במחנה הלאומי, ובדין.
מדוע צריך אני להכניס הביתה פמפלטים מתועבים בצורת מאמריהם של גדעון לוי, ברוך קימרלינג, זאב שטרנהל ודומיהם? - אני חוזר ושואל את עצמי מדי בוקר כשאני יורד לאסוף את העיתון.
מדוע אני צריך לקבל לשבת את תעמולה נסראללה בכותרת הראשית וצילום קשה של הלוויית חייל ישראלי מתחתיה? מדוע אני צריך לחזור ולפגוש את אורי אבנרי ו"גוש שלום" הסרטני שלו בעמוד השני? מדוע אחרי שני עמודים אני נתקל בשתי מודעות "גבלסיות", שקריות, שבמסווה של דאגה לשלום, לזכויות האדם כביכול ולהפסקת המלחמות - מצדיקים את האויב הטרוריסטי, שאותו מגלם בימים אלה השייח השיעי הארסי?
מדוע בעמוד הפותח את מוסף השבת אני לא יכול להימלט מעוד מודעת-תעמולה ערבית נגד "התקשורת המגוייסת", שנוזפת בנו וב"תקשורת המרכזית בישראל" (גם הארץ?) ש"מסוכנת לנו ולאזור כולו"?
מחיר המודעות בהארץ אומנם קטן ממחיריהן בידיעות אחרונות ומעריב, אבל עדיין מדובר במודעות ענק, מודעות קבועות, שכנראה רק באמצעות מימון-חוץ ניתן להביא לפירסומן. נקל לשער מי הם אותם גורמים חיצוניים, שמממנים את המודעות לאותם גופים קיקיוניים אך מסוכנים, ומפרנסים באופן נאה את הארץ.
המטרה היא כפולה: גם להפיץ תעמולה אנטי-ישראלית ואנטי-יהודית, כלומר אנטישמית, תעמולה שכל כולה מבוססת על שקרים הגם שמנוסחת על-ידי קופירייטרים מנוסים; וגם להביא לכך שראשי אותם אירגונים יוזמנו מיד להתראיין בערוצי הטלוויזיה, שנופלים ממש שדודים לרגליהם, מראיינים אותם בדחילו ורחימו, ובכך מקנים במה נרחבת בהרבה להם ולעמדותיהם המסוכנות.
על מודעת "קשב" ו"אעלאם" לא מופיעים שמות ולא מספרי טלפון. אין הקורא יודע מי באמת מאחוריהן. עד שערוץ 1 העלה לראיון את המנכ"לית, אחת בשם חנין זועבי, שבלי לבזבז זמן, השפריצה מיד את תעמולת הזוועה של נסראללה ואחמדינג'אד, בעברית צחה, בכושר ניסוח מעולה, ולכן סכנתה כפולה ומכופלת. המראיינת כמעט נאלמה מרוב תדהמה למשמע הדברים שבפי אזרחית ישראלית שאננה, שמנצלת עד תום את הדמוקרטיה הישראלית המייבבת.
היה זה ח"כ משה כחלון, שרואיין מיד לאחריה על נושא אחר, ובצדק לא יכול היה להתאפק ולא להגיב על מה ששמע קודם לכן. הוא הגדיר זאת בשתי מלים: "גיס חמישי". לתשומת לב מנהלי הערוץ הממלכתי.
אכן, ח"כ כחלון צודק. פועל בקרבנו גיס חמישי יהודי-ערבי לעת שמתנהלת אחת המלחמות הקשות ביותר בתולדות ישראל. לעומתו, שפויים והוגנים בין אומות העולם ובקרב אנשי הרוח השמאלנים בתוכנו, והם לא רבים לדאבוננו, קמו הפעם, לשם שינוי, והצדיקו את התגובה הצבאית על ההתקפה הפושעת של חיזבאללה בתחום הריבוני של ישראל.
כמה מלים לזכותו של הארץ: למרות שהעיתון - הנושא שם (הארץ! כן, עדיין בעברית שלא כמו המוסף הכלכלי המתנשא) שעורכיו היום, אולי, היו מעדיפים להחליפו (אגב: גם השמאל ההיסטורי בגלגולה של מפא"י נשא בשמו את צמד המילים הטעון "ארץ-ישראל"!) - מתקיים גם ממודעות ההסתה והשקרים הללו, הבינו באחרונה עורכיו (מסיבות כלכליות?) שאי אפשר ללכת עד הסוף עם הקו התבוסתני.
ולא רק הם הבינו אלא גם כמה מכותביו, כמו יואל מרקוס (נכון להיום) ויוסי מלמן, שמתבטאים בזכות צה"ל וחייליו. הם ולצדם כותבים אחרים כמו נדב שרגאי, משה ארנס וישראל הראל, בכל זאת מביאים מעל דפי העיתון, שרכש לו בצדק במחנה הלאומי מעמד של יומון אנטי-ציוני, כמה קולות שפויים, הוגנים, בעת מצוקה זו למדינת היהודים. ושלא תהיה אשליה: בנושא המדיני, בנושא תוכנית ההתכנסות הנוראה ובשאלת מסירת חוות שאבע לתוקפן הסורי-הלבנוני - שיעלו בקרוב מאוד על סדר היום המזרח-תיכוני - עמדת הארץ היא חד-משמעית.
כן, למרות לוי ושטרנהל, למרות עקיבא אלדר ויוסי שריד - הכוכב העולה בשמי הארץ - למרות חנין זועבי ואורי אבנרי ומודעות המשטמה שלהם, הארץ מופיע בינתיים מדי בוקר בביתי, ורק שחברי הטובים לא יידעו זאת... והוא מגיע לאו דוקא בזכות ה"פיתוי" לקרוא את מאמריהם של ארנס והראל.
הוא מגיע, כי בלעדי הארץ (הגורף הכנסות נאות לעצמו) אולי לא היינו יודעים על פרופ' יהודה שנהב, על עוז שלח, על סמי שלום שיטרית, על נמרוד אלוני, על מיכל היימן, על דליה קרפל, על סמדר לביא ועל עוד כמה שמות של ישראלים (לא ערבים), אנשי רוח והבל, שעובדים במודע ושלא-במודע בשירות תעמולה החיזבאללה. בשעה שלוחמי צה"ל נלחמים בגבורה ובהקרבה להחזרת הביטחון בצפון ובדרום - הללו מכתימים במודעותיהם ובהפגנותיהם את שם ישראל כ"מדינה פושעת".
חשוב להיות מודע לתופעת "מהרסיך ומחריביך" זאת. חשוב להבין, שלמרות השטח הנרחב המוקנה לה במאמרים ובמודעות, הם באמת שוליים שבשוליים. את השירות המפוקפק הזה להכרת התופעה והעומדים מאחוריה - מספק לקוראיו העיתון הארץ.
כך נוכל, הציבור ברובו הגם שלא התקשורת ברובה, להיות עירניים ופקוחים, ערוכים לבלום את התפשטות מחלת ההלקאה העצמית ולוודא שאיננה מחלחלת לשורות מנהלי המאבק הנוכחי שאין צודק ממנו.

תאריך:  04/08/2006   |   עודכן:  04/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
אנחנו כרתנו ברית עם חלק מהם ומתחננים לאחרים שגם הם יכרתו עמנו ברית. בניסיון לשכנעם שיסכימו לברית המוצעת, פיתחנו תורה שלמה של מוסר לחימה, טוהר הנשק ועוד עניינים שתכליתם להיראות יפים ומוסריים בעיני העמים שאין להם שום עניין במוסר המזוייף שלנו, וכל מה שהם רוצים הוא שנעוף להם מהעיניים, וכמה שיותר מהר יותר טוב
איימן מנצור
יש להתייחס ברצינות לאופציה שפירוק חיזבאללה מנשקו, גם אם יתבצע בכוח, לא יעבור בצורה חלקה. תהליך כזה, הכרוך במאמצים מדיניים וצבאיים, טומן בחובו גם הקזת דם פנימית, שעלולה לגלוש גם לעברה של ישראל
רונן ליבוביץ
ח"כ אהרונוביץ הוא אחד הביטחוניסטים של סיעת ישראל ביתנו    כמי שהיה שותף בריכוז הפקת הלקחים של אירועי אוקטובר 2000 אינו שולל אינתיפאדה של ערביי ישראל    גם ללחימה בצפון התייחס אך עדיין תחת כנפי קונצנזוס התמיכה בממשלה    ריאיון מעניין ומעורר מחשבה
פרופ' משה שטרנפלד
כשיש ברקים בשמים אנו חשים בריחו המיוחד והטוב של האוזון    המכשור המודרני מאפשר להפיק את האוזון ולהחדיר אותו לגוף בכמות מדודה לחיטוי חלל הפה, שטיפת הנרתיק ועוד
עו"ד אברהם פכטר
במהלך הנאום של שר הביטחון עמיר פרץ בכנסת, בנושא לבנון וכפר כנא - השתוללו הח"כים הערביים תוך קריאות: "רוצח", "רוצח ילדים ו"מלאך המוות". קריאות קודמות בנוסח זהה כוונו גם לעבר שר הביטחון הקודם, שאול מופז ולעבר אריק שרון במלחמת לבנון הראשונה. והשאלה היא - האם זה קרה בכנסת ישראל או בפרלמנט הלבנוני פלשתיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il