X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המסר צריך להיות ברור: "אל תתעסקו איתנו" ולפעמים כדי להשיג הרתעה שכזו יש לפעול בדרכים שונות ואם מישהו יגיד שזה לא מוסרי, אז שיגיד
▪  ▪  ▪

בשם המוסריות והנאורות עם ישראל משלם מחיר יקר, המשוואה הלא הגיונית, כאשר החיזבאללה מפגיז במכוון אזרחים ומדינת ישראל נמנעת מכך ככל האפשר, מובילה למחיר יקר. נשאלת השאלה האם זה כדאי או עדיף ליצור משוואה שונה, לדוגמא: כאשר בנוסף לכל הפעולות המתקיימות, על כל רקטה/קטיושה שנופלת בערי ישראל ולא משנה היכן, ישראל תגיב במאה רקטות/טילים לעבר ערי לבנון מאוכלסות ולא מאוכלסות ללא כוונות מדוייקות, לאורכה ולרוחבה של לבנון, או תקיפת התשתיות של החשמל והמים, מטרות דומות יש למכביר.
נכון שיש הרס רב בלבנון אך אלו היו מטרות תשתית והפגיעה היתה מדוייקת עד כמה שניתן. נכון שיש אלפי פליטים בלבנון אך זה נובע מהצורך לבחור בחיים ובעקבות המגננה האזרחית של החיזבאללה. אין ברירה והמשוואה הקיימת חייבת להשתנות. מה לעשות והסיטואציה שנוצרה זה או אנחנו או הם, אז רצוי שנכה ונכה.
למהלך שכזה ייתכנו תגובות שונות וייתכן וזה יוביל לסיום המערכה הצבאית, אך מהלך שכזה יכול להתקבל גם כמענה הוגן, ניתן לשנות את המשוואה ולא צריך לצאת בהודעות קודמות וכו', זו זכותינו המלאה להגן על עצמנו.
הסיכויים שמדינת ישראל תבצע מהלך שכזה אינם גבוהים וחבל, כי אפשרות זו אולי תביא להכרעה מהירה. המסר צריך להיות ברור = "אל תתעסקו איתנו" ולפעמים כדי להשיג הרתעה שכזו יש לפעול בדרכים שונות ואם מישהו יגיד שזה לא מוסרי, אז שיגיד.
די , נמאס שחצי מדינה משותקת בשלב זה, אזרחים וחיילים נהרגים וכל זה לא מוביל להכרעה, הבעיה איננה של צה"ל, שמן הסתם לאחר המלחמה יסיק הרבה מסקנות, הבעיה הינה של מקבלי ההחלטות, יצירת המשוואה היה על-ידי מקבלי ההחלטות ומוזר מאוד שנשמעים איומים שאם תל אביב תופגז אז כך וכך, מכאן יוצא שתל אביב מיוחסת יותר מחיפה? מה זה משנה היכן ואיפה, כל פגיעה בכל אזור שבמדינתנו אמורה להוביל לאותה תגובה, ללא מעשים שכאלו המלחמה לא תוכרע. הזמן פועל לרעתנו וההישגים שלנו יהיו דלים.
ההסברה הישראלית כנראה נעלמה, היות ובתחילת הלחימה אירופה, ארה"ב וחלק ממדינות ערב יצאו כנגד החיזבאללה וישראל כנראה שלא האמינה למשמע אוזניה והזניחה את ההסברה. עובר הזמן והתמונות חוזרות לתמונות שהכרנו פעם, הסיקור חוזר להיות מוטה כמו פעם וההסברה הישראלית סופגת חבטות כמו פעם - לא למדנו דבר, היכן שרת החוץ? נראה שמי שמייצג את מדיניות הממשלה הינו בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה, שעושה רבות ונפלאות, כל הכבוד!!!!
ניתן לתקן את הטעויות תוך כדי הלחימה ולא להמתין לאחריה, זה אפשרי. צה"ל יכול והעם יכול.
תאריך:  06/08/2006   |   עודכן:  06/08/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
מדינת ישראל, המגיבה לפעילות טרוריסטית בסלחנות [חוסר מעש] עד סיכול ממוקד, מעודדת את התפתחותו של הטרור - אין עוד שום מקום בתבל בו התגובה לטרור היא כתגובתה של מדינת ישראל
אריה דרוקמן
שמעתי את לבני מדברת במספר ראיונות והיא נשמעה רהוטה אך לא מלהיבה. הגיונית אך מייגעת בהסבריה. באותו זמן, לפני המלחמה, הנחתי הנחה כי עבודתה העיקרית נעשית מאחורי הקלעים. טעיתי. היה עלי לדעת כי הנחות הן "האמא של כל הפאשלות".
ישראל מימון
אריאל שרון הוא האחראי העיקרי להכנת התשתית שעליה מונח המהלך הצבאי והמדיני נגד החיזבאללה. הצגה אחרת של הדברים היא הטעיה ועיוות המציאות
אלעזר לוין
אנשי הביטחון בנמל התעופה של העיר דורשים לבדוק סיכה של גרם, הצמודה לכיפה, אולי הטמין בה מישהו חומר נפץ
נסים גבאי
רק אוויל יחריש. את הפריבילגיה הזו שיש לאווילים, לא רציתי לאמץ. לא אני שאשב ואטמון ראשי בחול כדי לא לראות את מחדליהם הנוראיים של נבחרי הציבור. כאשר התותחים והרובים רועמים, בימים כאלה - תפקיד המוזות לעצור בעדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il