X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מבדיקה במפתו של חסן נסראללה הרי שנראה כי הינו אדם תכליתי, מעמיק וענייני. נושאי הרגש הינם מודחקים ביותר אצלו כיוון שמפתו חסרה באלמנט מים, הוא האלמנט הנותן את היכולת להרגיש, כך שיש לו חסך רב ביכולת להיות מודע לצער/כאב/ שמחה של האחרים, כולל האנשים הקרובים אליו ביותר
▪  ▪  ▪

בשעת כתיבת שורות אלו עדיין שורר חוסר שקט ולצערי גם במשך כל השבוע הזה, עדיין לא נוכל להירגע. השמש בשמים נצמדת אל כוכב סטורן כששניהם גם יחד מקרינים אל מפת המדינה. משמעות צמידות זו היא חוסר ביטחון, קושי ותסכול. בגלל מצבנו הרגיש יש להיזהר מלתת לכמה ימים קשים אלו להשפיע על מצב רוחנו ולגרום לעצמנו לחרדת יתר.
כדי להקל על עצמנו חשוב מאוד לראות את כל הנעשה בשטח ברמה המרחבית. ההבנה של מטרות תהליך הלחימה תעזור לנו לעבור את השעות הקשות.
בשבוע הקרוב ימשיך להיות חוסר וודאות מלווה בערפול רב, כתוצאה מכך שמצב הכוכבים בשמים מושפע גם על-ידי כוכב נפטון הוא הכוכב האחראי על היכולת לראות את הדברים בצורה הנכונה ולכן חשוב במיוחד לשמור על ראייה אובייקטיבית ולא להיסחף למצבים של חוסר פרופורציה.
לפני כשבועיים ציינתי כי מהלך העניינים יהיה קשה עד לסוף חודש אוגוסט ואכן, אנו נמצאים עכשיו באחד משיאי הקושי. תהליך לחימה זה מתרחש בגלים גלים כשכל גל מביא איתו נקודת מפנה שונה ללחימה. ימים קשים עלולים להיות עד ה- 10 לאוגוסט. כשבשבוע הבא לקראת ה- 16 לחודש ייאלץ ראש הממשלה להחליט כיצד/איך ואם בכלל הוא רוצה להמשיך את תהליך הלחימה. הסבירות הרבה היא כי ייאלץ להסתגל לנסיבות ועד ל- 20 לחודש קיימת אופציה לקבלת שביתת הנשק המתנסחת בימים אלו.
חשוב וכדאי לזכור כי גם לאחר חודש אוגוסט עדיין מראה מפת הכוכבים של המדינה על קושי וחוסר יציבות וכך עד לסוף שנת 2006. מבדיקה במפתו של חסן נסראללה הרי שנראה כי הינו אדם תכליתי, מעמיק וענייני. נושאי הרגש הינם מודחקים ביותר אצלו כיוון שמפתו חסרה באלמנט מים, הוא האלמנט הנותן את היכולת להרגיש, כך שיש לו חסך רב ביכולת להיות מודע לצער/כאב/ שמחה של האחרים, כולל האנשים הקרובים אליו ביותר.
כוכב מארס המשפיע על אופן העשייה מופעל אצלו בסגנון מזל תאומים כך שיש לו יכולת התגמשות והסתגלות לכל מצב, עם יכולת אפשרות להוציא מכול סיטואציה את הפרטים הנוחים לו והמשרתים אותו.
מפתו האישית מראה כי מה- 6 לחודש למשך כמה ימים הוא מרגיש טוב מאוד ואפילו מנצח לפי תפיסת הבנתו ואולם, בהמשך ולאט לאט תחדור בו ההכרה כי יהיה חייב לקחת אחריות ולשנות את סגנון התנהלותו.
מפת המדינה מראה כי בסוף חודש אוגוסט, סטורן הכוכב המכאיב ואשר נמצא בשמיים במזל אריה, נצמד אל סטורן במפה האישית של המדינה. צמידות זו מבשרת התחלה חדשה אם כי כאובה אשר באה מתוך תחושת אין ברירה וראייה נכונה ומעשית של העובדות. ועד אז, אנו עדיין נמצאים בשבוע הקשה ביותר מאז החלה הלחימה בצפון.
כמו כן, בסוף שבוע זה בימים רביעי וחמישי ייצור הירח (המסמל את מצב הרוח של המדינה) בשמים זוויות קשות נוספות ועל כן, חשוב להיות מאוד זהירים. לא לקחת אף שקט כמובן מאליו ולא לחשוב ש"לנו זה לא יקרה".
רק בסוף השבוע יתחילו הכוכבים להתרחק מהשפעת הזוויות הקשות ולאט לאט ובאופן הדרגתי יחזור שקט יחסי לאזור. סוף שבוע זה מסמל סופו של שבוע קשה ביותר ותהליך שינוי נוסף יחול כאמור לקראת סוף חודש אוגוסט - בתקווה שעד אז יחול מפנה אשר נוכל להגיד כי המלחמה העיקרית מאחורינו.

תאריך:  08/08/2006   |   עודכן:  08/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריק באך
אנו מעניקים לאוייבי ישראל יתרון אסטרטגי עצום, בלי להרגיש בכלל, ואם לא נתקיף כבר את האוייב האמיתי נישאר בלי חיילים, בלי נשק, ו... בלי עורף. ואז יהיה כבר מאוחר
אפרים לביא
אף כי הדרג המדיני הכריז על ההתלקחות בצפון כמלחמת אין ברירה, עליו להגדיר מטרות ריאליות להמשכה ולסיומה. הגדרת המטרות צריכה להיות מושפעת, בין היתר, מהתייחסות להקשרים אזוריים-גלובאליים רחבים
עבד אלמוטלב
ישראל חייבת לשנות כיוון. חייבת להתנהג כשכנה לעולם הערבי, ולא כפרה משוגעת שמנצלים רועי הבקר האמריקנים לטובתם ולאינטרסים המובהקים שלהם
ד"ר אמיר חצרוני
קל לקצינים בכירים לדבר בביטול על הטילים הפרימיטיביים של חיזבאללה ולומר שאינם מהווים איום אסטרטגי על מדינת ישראל, אבל אם סיכוי של אחד לאלף להיפגע (ביום אחד בלבד!) איננו איום אסטרטגי - אינני יודע מהי האסטרטגיה שלנו
שמואל קופר
השורה התחתונה היא שמדיניותו של אולמרט היא שמנעה ועדיין מונעת את הרחקת משגרי החיזבללה למרחק שממנו יהיה קשה יותר לשגר טילים לתוך יישובים בתוך שטח ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il