X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים

ראש הממשלה אהוד אולמרט אינו מתראיין בתקשורת הישראלית, כנראה בעיקר כדי שלא יצטרך להשיב לשאלות מביכות של עיתונאים ישראלים המכירים את "הסחורה" ומסוגלים להציק לו בשאלות ישירות כמו: מה הצורך הדחוף שלו ב"התכנסות", מדוע כה לקוי הניהול האסטרטגי של המערכה, מה הגורמים להזנחה של הטיפול בעורף החי במקלטים, מדוע מתמשכת המלחמה ומטר הקטיושות מוסיף להרוג בנו מעשה יום ביומו - למרות הצהרה הנודעת כי "ניצחנו" וכי "אנו ניצבים בפני מזרח תיכון חדש".
מכל הגורמים שהביאו אותו להתחמקות מן הצורך להשיב לציבור החליט כנראה אולמרט להשמיע את הגיגיו המלומדים בשידור טלוויזיוני ישיר, כמו מטיף-כוכב, כשאיש אינו יכול להציק לו בשאלות לא קלות. למרבה הצער גם ללא שאלות מצליח אולמרט להחטיא את המטרה ולהסתבך באמירות הגורמות נזק מוראלי לעם הנתון במלחמה שאין לה סוף.
"הצלחתו" העכשווית של ראש הממשלה אולמרט התרחשה בשידור חי לנציגי הקהילה היהודית בצפון אמריקה עם תחילתו של מבצע איסוף תרומות בעת צרה למען עם ישראל. וזה דבר הבשורה המבטיחה שהשמיע אולמרט לצופים/מאזינים, כפי שדיווח עליו ידיעות אחרונות (08.08.06): "אנחנו ננצח במלחמה הזו, אבל זה לא יהיה קל. אנחנו הולכים לשלם מחיר נורא". כל מי שמסוגל- במסגרת שעור הבנת הנקרא - לעיין במילון עברי, יכול להיווכח כי משמעות המלה "נורא" היא "איום, מטיל אימה ופחד".
למה בדיוק התכוון ראש ממשלתנו כאשר השתמש בביטוי המבהיל הזה "נורא"? שאלפי אזרחים ימותו? שמאות לוחמי צה"ל ייהרגו בקרבות עם מחבלי החיזבאללה? שאלפי בתים בישראל ייהרסו ויהפכו לעיי חורבות? שקריית שמונה ואולי גם חיפה יפונו מתושביהן? שאלפי אזרחים ישראלים תמימי-דרך יאבדו את מקור פרנסתם? שעלות המלחמה תמוטט את כלכלת ישראל ואנו ניאלץ, שלא בטובתנו, לחזור לימים של מצוקה ועוני? שחיזבאללה ינצח במלחמה? שכושר ההרתעה הדועך של ישראל יאבד לחלוטין וכתוצאה מכך ינחתו על ראשינו מתקפות של מוות ואובדן בגשם של טילים בליסטיים סוריים נושאי גזים רעילים?
תפקידו של מנהיג בעת צרה לומר לעמו את האמת, אבל כשהיא משולבת בתקווה לימים טובים יותר שלפחות תענה על השאלה העממית משהו - "מה יהיה" ומתי.
כדי לזרוע בנו פחד די לנו בחיזבאללה ובנאומיו המתלהמים. בעת מלחמה אין לנו צורך בסיוע אגפי מפחיד מצידו של נביא הפורענות אולמרט שאם שכח או אינו יודע, ראוי להזכיר לו, כי הוא ראש ממשלת ישראל ולא פרשן טלוויזיה מצוי המביע את הערכותיו האישיות. ואולי ראוי גם להציע לאולמרט לשנן לעצמו פראפראזה על אימרת חז"ל - "סוף אמירה במחשבה תחילה".

תאריך:  08/08/2006   |   עודכן:  08/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
כל שחקן שח מתחיל יודע כי כדי לנצח את היריב יש לתכנן כמה צעדים קדימה, הוא הדין באמירה "בתחבולות תעשה לך מלחמה". בשעה שכולנו מייחלים לסיומה של המלחמה בניצחון מוחץ של צה"ל, ובתבוסתו של החיזבאללה, טומנת לנו סוריה מלכודת שחלילה לנו מליפול לתוכה
אריה דרוקמן
החוסך כעת בפעילות קרקעית ישלם על כך בעתיד יותר. את ארגון החיזבאללה, ואת נסראללה נציגו - צריך להכות עד תום! עכשיו!
מוטי פלד
שוב הפה הגדול לא מפסיק לקשקש, שוב חוסר האחריות, שוב סיכון מיותר של אזרחים ורכוש, שוב פחד ושיבוש חיים
עו"ד חיים קליר
האם עבודה בשמירת היריון שוללת את הזכות לגימלה מהמוסד לביטוח לאומי? על כך השופט אילן איטח, מבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב
צילה שיר-אל
מבדיקה במפתו של חסן נסראללה הרי שנראה כי הינו אדם תכליתי, מעמיק וענייני. נושאי הרגש הינם מודחקים ביותר אצלו כיוון שמפתו חסרה באלמנט מים, הוא האלמנט הנותן את היכולת להרגיש, כך שיש לו חסך רב ביכולת להיות מודע לצער/כאב/ שמחה של האחרים, כולל האנשים הקרובים אליו ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il