X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

הבחירות המקדימות

המערך ערך בחירות מקדימות בתל אביב והליכוד לעומת זאת... ערך בחירות מקדימות בתל אביב. אותן מפלגות שכל היום מסבירות לנו שכשנבחר בהן הן יעזרו לחלשים, היו יכולות לעשות את הבחירות המקדימות למשל בשדרות או באופקים ואז אולי פעם בארבע שנים היו בתי האוכל מתמלאים, בעלי האולמות חוגגים ובתי המלון/אירוח (יש כאלו?) היו מלאים וגם המפלגות היו חוסכות כסף רב כיוון שאין דין אולם וסנדוויץ' בת"א כדין אולם וסנדוויץ' באופקים. המפלגות היו משדרות אמינות וצעד בכיוון הנכון אך למרבה הצער הציניות עדיין שולטת, מדברים על הרעבים וטורפים אווז מעושן, מדברים על העוני ומקצצים את דמי האבטלה וביטוח לאומי ומעלים את שכרם במקביל. מדברים על איכות הסביבה ומקבלים תרומות ממזהמי הסביבה.

המצע

פואד אמר בימים האחרונים שהמצע לא חשוב, חשוב מה שעושים ולא מה שכותבים. אמר על נושא המצע לפני שנים רבות אבא אבן שמצע צריך לכתוב ב-"ה" כלומר מצה כיוון שנעשה בחיפזון. הציניות של המפלגות הגדולות והקטנות שיוצאות עם מצע שהוכן על-ידי "מומחים" תוך שבועיים שלשה מכסימום חודש כבר לא עובדת על רוב האזרחים (אני טועה?).
המצע הוא מסמך שלא ניתן ליישום. או שיש ממשלת אחדות ואז לא ניתן להגשים אות אחת מהמצע או שהמפלגה באופוזיציה וגם אז אין כל יכולת להגשים דבר. נכון יש עבודת חקיקה בכנסת אך כבר מזמן כל אחד יודע שאם יש לך קשרים מתאימים אז אתה יכול לצפצף על החוק. שוטר או איש ציבור שהכה את אשתו לא מזומן לחקירה ולא יושב בבית סוהר כמו אזרח רגיל. איש ציבור שמעלים מס ויש לו קשרים יכול לשלם כופר בניגוד לאזרח רגיל שיושב בבית סוהר. מי שנתפס על 160 והוא במקרה שופט לא מקבל דוח. בקיצור אין כל משמעות לחוק אם אין שיווין בפני החוק (זוכרים דמוקרטיה??)

העיתונאים

העיתונאים גם הם ציניים. הם מספרים לנו שהחרדים לא משרתים בצבא אבל לא מספרים לנו ש-20 אחוז ממחזורי גיוס חילוניים כבר לא מגויסים, כמות גדולה בהרבה מהחרדים. הם גם מספרים לנו כמה עולה להחזיק צבא בחברון וכמה סנדוויצ'ים לרעבים אפשר להכין אם נחזיר את חברון אבל לא מספרים לנו כמה סנדוויצ'ים אפשר היה להכין מחיסכון בטיסות של אהוד ברק ופמלייתו הגדולה או כמה סנדוויצ'ים אפשר להכין במקום תקציבי הפרסום של המפלגות. בקיצור גם כלב השמירה (של הדמוקרטיה זוכרים?) הפך לפודל ציני וכבר מזמן הפסיק לשמור.

פרס ורבין

כדאי לדעת לשמעון פרס יש אתר של מרכז פרס לשלום ( [קישור]/)
ולרבין ([קישור]) יש אתר הנצחה באינטרנט. תוכן הסכם אוסלו לא מופיע בשני האתרים וגם לא קישור אחד מעניין למה. האם אנשים ציניים הקימו את האתרים האלו או שמה זה לא ממש גאווה?
מה דעתכם?? זה חשוב לי.

תאריך:  21/12/2002   |   עודכן:  25/12/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
יואב יצחק
יואב יצחק
היועץ המשפטי לממשלה עודכן במידע רגיש לפיו גורמים "בעייתיים" חברות לעמרי שרון וביצעו את "הדיל הגדול" שהוביל אותו למקום ה-27 ברשימה
עמוס באר
סופה ישראלית סימן 2 מול מרצדס G וואגון גרמנית
אריה אבנרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il