X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אנגלים רבים סבורים שניתן להקל על מצוקת הצפיפות הזו על-ידי עשיית שימוש נרחב יותר בהטלת עונשים של עבודות לתועלת הציבור. זקן השופטים נרתם, אפוא, בדרך המקורית הנ"ל, ליחצ"ן את דרך הענישה הזו
▪  ▪  ▪

לפני כשנה נערכו חילופי גברי בערכאה השיפוטית הגבוהה באנגליה. זקן השופטים - מקבילו של נשיא בית המשפט העליון אצלנו - הלורד וולף (יהודי) פינה את מקומו ללורד פיליפס.
למרות 68 שנותיו החליט הלורד פיליפס שהינו צעיר דיו כדי להפיח רוח רעננה בתפקיד נורא ההוד שהוא ממלא.
זקן השופטים החליט שעליו לחוות על בשרו כיצד נראה העולם מצידו השני של פסק הדין.
החליט ועשה.
הלורד פיליפס התחזה לעורך דין שכביכול נתפס בזמן נהיגה במצב שכרות, ולאחר שנשפט - התייצב במשרדיה של עיירה נידחת באנגליה כדי לרצות שם "עונש" של 150 שעות עבודה לתועלת הציבור.
וכך, כשהוא לבוש סרבל של עובדי הרשות המקומית, נשלח זקן השופטים לעבודות ניקיון וצביעה של מדרכות וספסלים ושאר מתקני ציבור מקומיים.
לאחר שסיים לרצות את עונשו העניק הלורד ריאיון לאחר העיתונים היוקרתיים באנגליה, שבו הוא סיפר על הקורות אותו ואף צירף לראיון תמונה שבה הוא נראה במהלך העבודה כשהוא לבוש סרבל ונשען על את חפירה.
מה היתה תכלית מעשהו זה של זקן השופטים?
ובכן, הלורד פיליפס החליט שעליו ליטול חלק במסע הציבורי שנועד להקל על בעיית הצפיפות בבתי הסוהר באנגליה. אנגלים רבים סבורים שניתן להקל על מצוקת הצפיפות הזו על-ידי עשיית שימוש נרחב יותר בהטלת עונשים של עבודות לתועלת הציבור. זקן השופטים נרתם, אפוא, בדרך המקורית הנ"ל, ליחצ"ן את דרך הענישה הזו.
אבל זקן השופטים - בהתלהבותו - נראה שלא שם לב לכך שהוא עבר כאן עבירה פלילית: הוא התחזה לעורך דין! פרשנים משפטיים באנגליה סבורים עתה, שניתן יהיה לסגור התיק כנגד זקן השופטים - מחוסר עניין לציבור.
כך או כך, זקן השופטים העבריין הזה מצית את הדמיון לא רק בשל התרגיל החד פעמי ההוא, אלא גם בשל מנהגו הקבוע: האיש מגיע לעבודה על אופניים.
אנחנו סקרנים לדעת אם כוחו של זקן השופטים היה עומד לו - אילו היה עליו לדווש מדי בוקר באופניו בעליות התלולות המובילות לבית המשפט העליון בירושלים.

תאריך:  04/11/2006   |   עודכן:  04/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
משטרת ישראל אמורה להודיע מחר האם תאפשר את קיומו של מצעד הגאווה    בימים האחרונים התפרעו החרדים ואיימו בכל דרך אפשרית והכל כדי למנוע את קיום המצעד    גם לפני מותו של יצחק רבין איימו והתפרעו    לא למדנו כלום?
נרי אבנרי
אני לא מאמין שהשיקול היחידי הוא אחמדינג'אד. ואם כן, אז ההיגיון אומר, שהכי חשוב, מול הגרעין האירני, להעמיד ממשלה ימנית. מפני שהשמאלנים לא מפחדים מאחמדינג'אד. הם מפחדים ממך, ורואים בך איום אסטרטגי
מנחם ברוד
תהליכי ההתפוררות, האוכלים כל חלקה טובה, מעידים כי רק טיפול שורש רציני ועמוק יכול להביא מזור לחוליי החברה היהודית בארץ-ישראל. יש מצבים שבהם הזעקה לקב"ה היא הפעולה המתבקשת
יואב יצחק
בורובסקי צריך לשמש דוגמא    אנשי אולמרט יבינו מהר מאוד שמדובר בחרב מתהפכת: בדיוק כפי שניסה קרובי לסייע בתפירת תיק נגד בורובסקי, בתמורה ליחס המיוחד שהוא מקבל מאנשיו של אולמרט, כך הוא ימהר לגונן על עצמו - כשיבין שמדובר בחרב מתהפכת, ואז יפליל את שולחיו
יואב לוין
כאשר הקפיטליזם, הקטנת הממשלה והפחתת נטל המס, מעבירה אנשים על דעתם, אין סיכוי שהם יהיו הוגנים אפילו בהצגת הנתונים. על הוצאות ממשלה, נטל המס ושיטות המדידה והצגת הנתונים בתקציב 2007
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il