X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתמול [09.12.2007] נחשפה המשטרה הקשישה שלנו במלוא ערוותה: 685 תיקי אלימות נגד קשישים גנזה משטרת ישראל בעילת "חוסר עניין לציבור"!
▪  ▪  ▪
איתן. למה לא זעק?

אתמול, בישיבת הממשלה, מתבררת האמת המרה והכואבת. משטרת ישראל, נחשפת במלוא ערוותה. בשיא קלונה. בבושתה - במערומיה ממש.
המפכ"ל הכושל של משטרת ישראל, רנ"צ דודי כהן, מינוי ברירת המחדל, מודה בפה מלא, בישיבת הממשלה [!] כי במהלך שנת 2007 גנזה משטרת ישראל 685 תיקי תלונה שעניינם תקיפת קשישים ואלימות נגד קשישים בעילת "חוסר עניין לציבור".
אתם הבנתם את זה? קשישי ישראל, אלו שנתנו את חלבם ודמם לתקומת מדינת ישראל, אינם מעניינים את הציבור - בעיני ובראיית משטרת ישראל הקשישה והחולה שלנו. שומו שמיים!
את הפרק "והדרת פני זקן" לא למדו בבית הספר לשוטרים במדינת ישראל גם לא במכללה בנעורים. אולי לימדו, אך השוטרים והקצינים יצאו החוצה, כי שיעור זה נראה בעיניהם "מיותר" ו"משעמם".
זהו הסימפטום לרקב המוחלט השורר במשטרת ישראל, פנימה, להיעדר מנהיגות, להיעדר תובנה באשר למהות תפקידה של המשטרה, לקריסת מערכת אכיפת החוק. כולה, לכאוס הקולוסאלי השורר שם.
ההורים שלנו - אלו שגידלו אותנו - ייבשו ביצות במגפיים, סללו כבישים, חינכו בתי ספר, יצרו ועשו, אינם מעניינים את ה"ציבור".
כל זה, כאשר בשלטון קיימת מפלגה, שכל תפקידה ומהותה - הגנה על הקשישים. היכן השר רפי איתן? מדוע לא זעק אתמול להדיח את המפכ"ל?
נזכיר: מתחילת השנה עד היום חל גידול באלימות נגד קשישים בשיעור של 33% בהשוואה לשנה שעברה. משטרת ישראל הקשישה והעצלה, משלא השכילה להתמודד עם הפשיעה הגוברת, אצה רצה ולגנוז את התיקים - 685 במספר - בעילת "חוסר עניין לציבור".
לחוצפת המשטרה אין גבול. בישיבת הממשלה, אתמול, מדווחת המשטרה סטטיסטיקה כוזבת. אליבא דהמשטרה, שיעור הפשיעה בירידה. זהו שקר גס. האמת היא, שרבים בציבור איבדו מזמן את האמון במשטרה הקשישה, ולכן אינם ממהרים להתלונן. מה בין זה ל"ירידה בפשיעה" - רק למפכ"ל רנ"צ דודי כהן הכושל - פתרונים.
עצה לי אליכם: במדינה שלנו השתדלו נא לא להיות : לא חולים, לא עניים, לא קשישים וגם לא ... תלמידים... כי גם בבית הספר שובתים.
מסכן העם שאלו הם שוטריו. ולקשישים אני קורא - השמיעו קולכם - ומהר.
לך הביתה דודי כהן - נראה אותך מזקין בבית - שמותקף ... על-ידי פורץ.

תאריך:  10/12/2007   |   עודכן:  10/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שושי פולטין
מאמר סקירה בו אני מחדדת את הסכנה החמורה הטמונה ב"חורים" העמוקים בהתפלגות גיל המורים בחינוך העל יסודי ומציגה את הצעתו של פרופ' אריאל רובינשטיין, חתן פרס ישראל לכלכלה, המתבססת על נתוני עודף תקציב של משרד האוצר. פתרון הדורש חזון, והתערבות של ראש ממשלה
בועז מושקוביץ
בהתמודדות עם הנאצים הרוסיים צריך להבין שלתופעה ישנם שורשים    כמטחווי אבן מביתו של "אל-הנאצי" בפתח-תקווה חוגגת האידאולוגיה הנאצית בראש חוצות, ישראל לא מתייחסת
עמי דור-און
כל מי שקורא בעיון את החלק הגלוי של דוח המודיעין האמריקני על יכולותיה הגרעיניות של אירן, יכול להבין על נקלה כי אין מי שיכול לדעת באמת מה הן המטרות הנסתרות של שליטי אירן, והאם באמת נטש הנשיא אחמדינג'אד את שאיפותיו הרצחניות להשיג נשק גרעיני, להשמיד את ישראל ולהוות בעיה חמורה לכל העולם; כך או כך: ללא ידיעה מהותית על מקורות המידע של הדוח האמריקני וטיבם - כל מה שמעריך המסמך שווה בערך כקליפת השום. כדבר השיר: "היה או לא היה, הפשר לא נודע לי"
ד"ר צ'לו רוזנברג
מי שמכיר את המורים והמרצים יודע אל נקלה שהם לא יעלו על בריקדות, לא ישרפו צמיגים ולא יפרו צווים של בית משפט, לא בגלל תמיר, אלא משום שהמדינה חשובה להם יותר מכל פוליטיקאי אחר
ראובן לייב
נענו להזמנתו של נדבן יהודי והשתתפו בקורס ללימודי סקי באלפים השווייצריים    בצד המחמאות החמות על הישגיהם, קטפו השלושה גם פרי נוסף: שלושים תיירים שווייצריים יגיעו בעקבותיהם לבלות חופשה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il