X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בצד המכשיר המשדר לגוף זרמים, ללא כל תופעות-לוואי, דוגלים במרכז הישראלי לרפואה טבעונית שבנתניה בשיטת הריפוי העצמי של הגוף, באמצעות כוח-רצון ותזונה נכונה
▪  ▪  ▪

"אין מחלות חשוכות-מרפא, יש רק חולים חשוכי-מרפא" - זהו נוסח המוטו של כרזה, המתנוססת באותיות מאירות-עיניים, בפיתחו של "המרכז הישראלי לרפואה טבעונית" בנתניה.
מחברי המוטו הם זוג נטורולוגים, הדוגלים בשיטת הריפוי העצמי של הגוף, ללא שימוש בתרופות כלשהן. השניים, דליה ודוד צפריר, אימצו את השיטה, המבוססת על אלפי מחקרים בתחום מדעי התזונה והבריאות, תוך ניסיון, בן 2,000 שנה, של ההיגיינה הטבעית בריפוי, החלמה ומניעתן של מחלות שונות.
בצד כל אלה, אימצו זוג הנטורולוגים מנתניה גם את המחקרים הקליניים שנערכו, עוד מדורי דורות, בקרב בני משפחותיהם עצמם.
את מסר הרפואה הנטורולוגית מעבירים כיום דליה ודוד לאלפי חולים, המתדפקים על דלתותיהם, כמו גם לאלה שאינם סובלים מחולי כלשהו, אבל מבקשים לנקוט באמצעי המניעה הדרושים להבטחת בריאותם בעתיד.
כנטורולוגים "שרופים" משוכנעים השניים כי ניתן להתגבר על כל מחלה באמצעות כוח הרצון, התזונה הנכונה והשימוש ב"ביו-תדר" - מכשיר שבאמצעותו משודרים לגוף זרמים של לייזר, אור ומגנטים, במתח נמוך ביותר וברמת-דיוק גבוהה למדי.
מסתבר, כי מחוללי המחלה נקטלים, שעה שהם באים במגע עם התדר, המועבר בזרם, בלייזר, באור ובמגנט התידרי. התאים ההרוסים נספגים אז ברקמת הגוף ומסולקים בתהליכים מטבוליים של טיהור הגוף מפסולת וממחוללי המחלה, שכבר נהרסו ונקטלו. בתום תהליך הטיהור, מודרך המטופל כיצד לשמר את הגוף ביכולת חיותית ושיקומית, וכיצד עליו לנהל אורח-חיים בריא, בסיועה של תזונה נכונה ומותאמת.
ללא ניתוח
הטכנולוגיה הזו, שכבר חוללה פלאים במדינות שונות באירופה, צפון-אמריקה וסין, מיושמת עתה גם במרכזם הנטורולוגי של בני הזוג צפריר בנתניה. לדבריהם, יתרון השימוש בביו-תדר הוא בכך שאין הוא גורם כל נזק לתאים הבריאים בגוף, אינו כרוך בתופעות-לוואי, כמו כאבים למשל; אינו מחייב אשפוז בבית-חולים, וגם השימוש בו זול, לאין ערוך, מכל הוצאה הכרוכה בניתוח, או בטיפול רפואי אלטרנטיבי.
מכשיר הביו-תדר, שמשדר תדר חשמלי מרפא, נועד לסייע במיוחד לחולים שסובלים מפצעים כרוניים. כאלה הם, למשל, חולי הסוכרת, שנאלצו עד כה לעבור ניתוחי קטיעת גפיים. כדוגמה לכך מובא מקרהו של ראובן חסידוב, בן ה-65, תושב אזור ונהג מונית, שלפני כחצי שנה כמעט חרב עליו עולמו. היה זה לאחר שרופאיו של חולה הסוכרת בישרו לו את בשורת האיוב, שלפיה לא יהיה, כנראה, מנוס מקטיעת כף-רגלו השמאלית, וזאת לאחר סידרת ניתוחים וטיפולים רפואיים, במשך שנה, שלא צלחו. כמוצא אחרון הציעו לו הרופאים טיפול חדשני במחלתו באמצעות ה"ביו-תדר". משנעתר להצעה, טופל חסידוב במכשיר הזה בבית-החולים "רעות" שביד אליהו, ולשמחתו הרבה התחולל הנס: הפצע התאחה ורגלו כמעט שנרפאה לחלוטין. חולה אחר, שסבל אף הוא מפצע כרוני, טופל אף הוא, באותה שיטה, בבית החולים שיבא, ולאחר כארבעה חודשים של טיפול במכשיר - שלוש פעמים ביום, למשך 20 דקות בכל פעם - הפצע נסגר.
מעודדים מן התוצאות המעודדות, עם שיעורי ההצלחה הגבוהים, מספקים עתה דליה ודוד למטופליהם את מכשיר הביו-תדר, כפיתרון הלא-תרופתי למניעה, ריפוי והחלמה ממדוויהם השונים.

תאריך:  30/01/2008   |   עודכן:  30/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דגן
הנחקר הראשי כבר דאג מראש לצמצם את סמכויות הוועדה, לעקר ממשמעות אמיתית, אסטרטגית, את סמכויותיה
יואב יצחק
יום הדין הגיע, עם פרסום הדוח המלא על כשלי המלחמה    יום הדין אינו רק של אולמרט, אלא גם של כל אותם כתבלבי ופרשני החצר, שהפיצו שוב ושוב שקרים וספינים כדי לשרת את אולמרט, במקום להקפיד ולשרת את הציבור
עו"ד אברהם פכטר
דוח ועדת וינוגרד שעומד להתפרסם בימים אלה מרחף באוויר הפוליטי ובשיח הציבורי. כולם עוסקים ביום שאחרי - מעטים מדי עוסקים בחודש שאחרי. הזעם של המילואימניקים, מגובה ע"י רוחות המלחמה שהיתה, מחפשים את החוליה החלשה במערך הפוליטי. ציפי לבני (קדימה), אהוד ברק (עבודה) - איש איש ממניעיו הוא, הם מטרה לגיטימית אך ספק אם ישברו. ביקורת מערכתית - לא פחות חשובה, חותכת, ברורה, מאשר ביקורת אישית
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורשטיין
תקנות מיסוי מקרקעין כוללות בחובן מספר פטורים ממס רכישה. הפטור הינו למעשה חיוב בשיעור של 0.5% וככל שמדובר בדירת מגורים משמעות הפטור הינה לעיתים חיוב מעבר לכללי החיוב הרגילים. הגיעה השעה לתיקון עיוות זה
יוני בן מנחם
מצרים חוששת מהגירת מאות אלפי פלשתינים מרצועת עזה לתחומה ומכך שישראל תתנער מאחריותה לגורלם של תושבי הרצועה. הנשיא מובארק רואה ברצועה חלק מהמדינה הפלשתינית העתידית ולא חלק ממצרים. מצרים פועלת לתווך בין הפתח לחמאס בניסיון להחזיר לעצמה את ההגמוניה בעולם הערבי. ישראל תצטרך להתמודד בעצמה עם איומי הטרור מן הרצועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il