X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

הכל דפק כמו שעון שוויצרי, כמו שרק מכבי תל-אביב יודעת לארגן. הילטון, מסכים גדולים, גדולי הכדורסל בארץ ובחו"ל, ראש העיר המארחת, ואפילו על מנחה מקומי לא סמכו וייבאו מישהו מהחוץ. הטקס היה נפלא, מקצועי ומאורגן על הצד הטוב ביותר. רק מה? הבית אליו הוגרלה מכבי (בית ב') הוא הקשה מכולם. לא רק צסק"א היריבה הישנה והטובה, גם שתי איטלקיות מבולוניה, פאנאתינאיקוס, מאלאגה וז'אלגיריס ואולי תהיה גם הנחה קלה בנובו מסטו מסלובניה.
הפנים של מזרחי אמרו הכל. הוא טרח, ארגן, סידר, שכנע את כל העולם להגיע לארץ, אבל את היד לביצי ההגרלה הוא לא הכניס. עשו את זה במקומו טל ברודי, ואולסי פרי, המנכ"לית רונית תירוש ופאנאיוטי יאנאקיס, שהוציא את הפתק עם השם "פאנאתינאיקוס".
נותר עוד זמן רב עד למשחק הפתיחה של היורוליג. מכבי תארח ביד אליהו (5 בנובמבר) את אוניקאחה מאלאגה, יריבה מוכרת מהשנים האחרונות. עד אז ייתכנו מהפכים גדולים בהרכבי הקבוצות. מעכשיו עד נובמבר יפרשו את מכבי לאורך ולרוחב. אלפי מלים יישפכו וקילומטרים של סרטי צילום יתעדו כל צעד וחצי של שחקן ששכרע אפילו איינו יודעים את שמו. חוץ מוויצ'יץ ופארקר, אין כיום למכבי שחקן זר שיזעזע את הקהילייה האירופית.
דרושים שחקנים נוספים ואין ספק שהאנשים אשר על הכסף בדירקטוריון של מכבי, כבר אינם ישנים הלילה. הם יצטרכו להביא עוד כסף מהבית, בתקווה שבעוד כמה ימים יווצרו התורים הארוכים וכל המנויים ייחטפו בצ'יק צ'אק.
לא רק שנתם של אנשי הכספים תופרע. תוצאות ההגרלה הוסיפו שער לבן לראשו הכסוף בלאו הכי של המאמן פיני גרשון. האם גם הפעם יפעל "הצוות"?
בינתיים נפנטז על בית קשה ואטרקטיבי מאוד ויהיה אשר יהיה. האופטימים חייבים לשריין את התאריכים 29 ואחד במאי 2004. אלה הם שני הערבים שבהם יתקיימו משחקי הפיינל פור בארץ.

תאריך:  08/07/2003   |   עודכן:  08/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה לרר
לנגן את ההמנון הסורי כשהנשיא בשאר אסד יצא מהמטוס בנמל התעופה בן-גוריון! - זו הייתה משאת נפשו של זיקו גרציאני, שהלך השבוע לעולמו; ראיון אחרון עם "השרביט של המדינה" זמן קצר לפני מותו השבוע
ד"ר אהוד שפירא
ד"ר שפירא הרצה בכנס רואי חשבון שהתקיים באילת ב-7.7.03; שפירא טוען: הרווחיות הנמוכה של הבנקים - לא בגלל ההפרשות לחובות מסופקים, אלא בעיקר בגלל פערי ריבית נמוכים ביחס לאלה המקובלים במערב
ענבל אביב
עמי דור-און
גילה טולקובסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il