X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

לגדעון דרור,
 
אני כותבת אליך כמי שמכירה אותך זמן רב, ומזועזעת מחתימתך וחתימת חבריך. איך אתה לא מתבייש לחתום על עצומה כזו?????????
לצערי, חתימתך מביישת את תפארת עברך. אתה, הידוע כשמאלן קיצוני, שהיית גם בשבי, יודע מיהו ערבי ומה זה אויב, ומאמין בדו-קיום כמו רבים ימניים וטובים, לא ראית את מה שקרה כתוצאה מדו-הקיום המשגשג שאוסלו הביא לנו???
איזה שלום חדש זרח על אזורינו? אפילו חושך מאיר יותר מהשלום הפורץ הזה.
 
לענין חתימתך המבישה -
אתה כבר מזמן לא טייס פעיל בחיל האויר. אז מה פתאום אתה חותם על עצומה מסוג זה? האם לא רק לשם ההשמצה הפוליטית והרעש שמסביבו?
ראיתי את השמות שחתמו - מרביתם בכלל כבר לא משרתים בגלל גיל מופלג... אולי זו הסיבה לחתימה????? זו אינה סרבנות אידיאולוגית - כי אתם כבר לא שם, אתם לא משרתים בצבא. אתם לא חלק מהמשימות, לא כמבצעים ולא כמתכננים.
יתכן ואתה לא מסכים פוליטית למה שנעשה, יש דרכים להגיד את זה. לא לחתום על משהו שממילא אתה לא חלק ממנו. ובוודאי שזה לא פתרון לבעיה שלנו.
 
למה אתה לא כותב לערפאת?? האם דרכו ניראית לך? למה שם חתימתך לא מתנוססת בגאון לתפארת מדינת פלשתין? יש שני צדדים למטבע. אתה רואה רק אחד מהם. מענין מה תגיד אם תראה את אלו המתפוצצים במו עיניך, וחלילה יקיריך יהיו ביניהם. תמיד אתה אומר, שדוקא בגלל זה צריך שלום כדי שהם יפסיקו, וכי אין להם היום מה להפסיד.
אז גדעון ידידי, אוסלו הראה שאתה וכמוך טועים. אתה צודק בדבר אחד, יש להם מה להפסיד. אבל בעינינו, ולא בעיניהם, כי שאהידיות ומיגור העם היהודי הוא גולת הכותרת במאוייהם, וזה מה שיש להם להפסיד. לא שום דבר אחר.
ומה תגיד על כך שהם מגדלים דור שחונך להיות שאהיד - כגולת הכותרת של הגשמת השאיפות של המשפחה. לא רופא, לא עו"ד, אלא רוצח!!!!! למה נגד זה אתה לא חותם? ולמה שהדובדבנים לא יסרבו להכנס לשטחים? הרי אותם מפגעים מסתתרים מאחורי אזרחים כי הם יודעים שאנחנו לא נפגע בהם. זה בסדר??? למי אתה בא בטענות?
הערכים שלך ושלהם שונים - וגם את זה אתה לא מבין. הפתרון שלך הוא דו קיום נפלא, יחסי שכנות וידידות ואהבת לריעך כמוך... אתה חושב שאני רוצה משהו אחר? לא ולא, רק שאם הם אידיאולוגית לא יפסיקו עם הפיגועים, אזי גם אנשים כמוך, אוהבי שאהידים לא ישארו בחיים.
 
למה הדבר דומה? לכך, שאני כחיילת לשעבר, חותמת כחיילת לשעבר בממר"ם על עצומה כזו, בה אצהיר על כך שלא אבצע בממר"ם כל פעילות שתגרום להרג אזרחים חפים מפשע, מטעמים אידיאולוגיים. לא אספק מידע כזה או אחר למשימות או כל דבר דומה. זה נשמע אבסורדי? לא!
אין הבדל בין זרוע מבצעת או מתכננת ואת זה אתה כנראה לא מבין.
חבל שכך יזכרו אותך בחיל האויר למרות עברך המפואר.
 
דליה זליקוביץ.

תאריך:  25/09/2003   |   עודכן:  25/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי ריבלין
עוד זווית ראייה לפרשת שרי אריסון, האם הסיפור בעצם אינו נגוע בהיבריס? מחלה קשה התוקפת אלו שחטאו ברהב יתר? לא בטוח שלא. מה שברור שגם אם כן, אריסון לא לבד. רבים לפניה נפגעו מהמחלה הקשה. החדשות הטובות: אפשר לצאת ממנה
אייל נון
רו"ח עופר אלקלעי, ניר שובלי
חנה בית הלחמי
הטקסט "אהל נשים" נכתב עבור האמניות ליאן סילברמן וענת שומכר, שמציגות כעת בגלריה "סלון מזל" בתל אביב עבודת תיעוד בוידאו וסטילס, למאבקן של האמהות למשפחות חד הוריות בירושלים; ביום ג' ה-30 בספטמבר, ב-20:00 בערב יתקיים רב שיח בגלריה
רועי כוכבי
ראש הממשלה שמח לעשות את הג'סטה הקטנה הזאת כלפי הנשיא ומשלם בשמחה במטבע הגדר כדי לסייע לידידו הטוב ג'ורג', כשזה נהנה וזה אינו חסר, אל תתפלאו ששרון יושב על הגדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il