X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

"ירצו יאכלו, לא ירצו לא יאכלו", כך כתב דן בן-אמוץ במערכון עתיק, אבל כמו שבדיחות על פולניות או על פרסים אינן משתנות, כך גם במשפט זה אפשר לעשות שימוש - גם היום, כאשר מדברים על השירות בארץ - ועל מקבליו.
בזק, אינטרנט זהב, הכבלים ונותני שירות רבים נוספים ככל הנראה דוגלים בקו מנחה מיוחד לעסקים בישראל: ירצו - יקבלו את השירות. לא ירצו - לא יקבלו. בכל מקרה - אין טעם לשפר את השירות או אפילו לספק אותו בצורה בסיסית והוגנת - כי הרי הצרכן הישראלי הממוצע אולי ינקוף אצבע אחת - אבל ודאי שלא את כל היד ולעולם, כנראה, לא יתאגד וישבות.
לשביתות יש מקום רק במגזר הציבורי, רק מטעם נותני השירות ולא מטעם מקבליו.
לכן, צרכנים יקרים, נמשיך לקבל (או לא) שירות גרוע, נמשיך לרדוף אחר "האחראי" כדי לקבל תשובה הוגנת, כדי לקבל את מה שמגיע לנו או לפחות כדי לא לשלם בעבור מה שלא קיבלנו.
מי שרוצה להרשם כמנוי בחברה כלשהי, או לשלם - מייד יעבור "למענה אנושי" ולא יאלץ להמתין שעות בתור ("תלוי על הטלפון"), ולא יאמרו לו "נציג שלנו יחזור אליך" אלא ידאגו מייד לקבל את מספר כרטיס האשראי שלו. אבל מי שכבר התחבר לשירות, בין אם מדובר באינטרנט זהב (שוודאי הכשיר את נציגיו במדינת חלם) ובין אם בכל חברה אחרת - אם הצליח להבין כי עליו ללחוץ "1" לשירות ו"2" לזאת שמטפלת בא' עד ח' או "3" לזה שמטפל בט' עד ש' (ת' רק בפקס או בדואר רשום), יקבל את התשובה הבאה: נציג שלנו יחזור אליך, בטווח זמן של בין שעתיים ליומיים.
אני בעצמי, באחת מחוויות "השירות" כבר שקלתי להתקשר לשח"ל, למקרה שאלקה בליבי, אך גם שם מי יודע מתי היו עונים לי.
יעברו יומיים, וגם אז תלמדו מחדש על מה ללחוץ - במקשי הטלפון ובעצבים הנכונים של נציגי ה"שירות".
אין כל טעם, כך אפילו אני, עיתונאית, הבנתי, לפרט באיזו חברה מדובר היה אתמול ובאיזו מדובר יהיה מחר, כי אפילו העיתונות הצרכנית הלוחמת - לוחמת בתחנות רוח, והן אינן החברות - אלא הצרכנים שלמענן היא לוחמת.
יקום המנהיג הציבורי, החברתי החדש והייחודי ויאגד את כולנו למען שירות טוב יותר - גם אז כנראה שלא נרצה, ולא נאכל.

תאריך:  29/09/2003   |   עודכן:  29/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
נחום שחף
העולם הערבי שכח מזמן את 67', מדבר בשבח הנקמה על ה"נכבה" של 48' ודורש שיבת ערביי ישראל ליפו, לחיפה, לרמלה, ללוד, לעכו, לאשקלון ולירושלים
דר' רון בריימן
למרות כ-1200 קורבנות - לא סופי - של "השלום" נוסח אוסלו, עדיין מהווה ערפאת את המחסום היחיד שבין עתיד ישראל לבין מחדליהם של מנהיגיה
יפעת גדות
יהיו שיגידו שלשכחה יתרונות רבים, והאירועים הקשים להם אנו עדים מידי יום כמעט מביאים אותנו למצב שאין אנו יכולים להכיל את כולם
מיכאל שרון
חידות והארות חדשות מתוך פרשת עגל הזהב.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il