X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

מפיקי ההצגה כנראה כוללים את ממשלת שוויצריה, ארצות אירופה וערב ועמותות הקשורות עמם (הדוח הכספי אינו גלוי לציבור בפרטיו). מה שמשותף למפיקים הוא פעולתם בשואה; השתיקה, הקמת ממשלות מש"תפים עם הנאצים, תרומות חיילות צבא, חסימת דרכי בריחה או מקומות מקלט ליהודים כגון אפריקה הצפונית, הישוב... והיום התגברות האנטישמיות והעויינות לממשלת ישראל.
ומי בין השחקנים?
השמאל הקיצוני הישראלי שכבר ערך לנו את תיאטרון אוסלו ולא ביקש סליחה עבור אלפי ההרוגים, המשפחות שנמחקו, היתומים והפצועים מקל ועד קשה מאד לכל חייהם.
סופרים ישראלים החיים בעולם הרוח ולא העולם הפוליטי הכוחני הקיים. הם גדולי הפנטזיות, התקוות לשלום, זכויות לאויב ולא לעמם, ורוצים להיות מבצעי השלום ללא הכשרה, ללא הבנה פוליטית של העולם הקיים. דבר דומה הוא להזמין קומיקאי לטפל בחולה במקום רופא שלמד את המקצוע היטב במשך שנים ארוכות.
אנשי הרשות הפלשתינית - הקבוצה הזאת נגועה במעשי טרור באופן ישיר כחברי הרשות או כתומכים מהצד. בברכת ערפאת הם נותנים יד לפצל אותנו, להצדיק המשך הרציחות, לכפות על ישראל לתגמל מעשי טרור תחת אש ובכלל לסיים את השלב הזה במלחמתם על-ידי חלוקת הארץ, בהפיכת הנשאר לנו לפרוטקטורט של האירופאים, הרוסים, האו"ם, ארה"ב ואחרים שהם יבחרו לצרף לעשיית הצדק לפלשתינים.
התקשורת הישראלית שבליבם של רוב אנשיה אין זכות אבות בגלל שהם אימצו אבות אחרים - העולם המודרני, החילוני, האני מעל הכל, ללא סייג. להם הדתיים, הלאומנים, המסורתיים וכמובן המתנחלים המסמלים את שלושת התכונות ברובם, הם האוייבים שמפריעים את עולמם, שמסרבים לשלם המחיר שנדמה להם ישביע את הפלשתינים (הפרימיטיביים הלוחמים על הבית שהם רוצים) להפסיק להפריע לחייהם המודרניים.
הנשיא לשעבר קלינטון, שלמרות שהוא אוהב נשים ביתר שאת (נואף) ופיתה יהודיה צעירה מבולבלת, רובנו אהבנו וחשבנו שהוא חכם, וכמובן מבין איך לחיות החיים.
כך מהות הקומדיה הטרגית שתפתח בקרוב בז'נבה!
מתי יהיה שלום?
עד שכ-90% מאיתנו יבינו שיטת השקר והמרמה של הפלשתינים ויקלטו את מטרותיהם הסופיות, לא נוכל לשכנעם שמטרותיהם אינן ניתנות להשגה היום או מחר.
השלום הוא כן בידינו. השאלה היא כמה יצטרכו למות, כמה משפחות תמחקנה, לפני שנדרוש בקול אחד ניצחון מלא על הטרור ואז הסדרים פוליטיים סבירים. ואם אז אין פרטנר, נתחזק עד שיקום דור אצלם שיבחר בחיים מעל, וישלים עם נוכחותנו.
אם לא נגיע לרוב כזה, עתידנו אינו כאן.

תאריך:  20/11/2003   |   עודכן:  23/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה פרלמן
עו"ד מאיה שיקלר
מהו משך הזמן הסביר למתן הודעה מוקדמת; לאחרונה נדרש כב' השופט יעקב צבן מבית המשפט המחוזי בירושלים, בפס"ד ת.א. (י-ם) 2325/00 כהן נ' ט.מ.ל מיקרו מחשבים בע"מ, לשאלת ביטול הסכם הפצה בין מפיץ (מר ניסו כהן) לספק
עו"ד עוז גדות
נסים ישעיהו
חיי שרה וחיי אברהם
עמוס באר
על הקטר המוביל ניצב ניצב יעקוב רז, מפקד משטרת התנועה הארצית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il