X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

לפני מס' שבועות הציע עמיתי, דן מרגלית, במעריב, לנשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק, להתגייס כדי להציל את מערכת המשפט בישראל. לשם כך, כתב מרגלית, ראוי הנשיא יקבל על עצמו שוב את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה. רעיון מעניין, אך לא מעשי - אין אדם שב לתפקיד קודם, ממנו דילג מעלה, אלא אם סולק מתפקידו החדש-ישן.
ואם בחלוקת תפקידן עסקינן, יורשה לי אולי להציע רעיון מעניין לא פחות. יתכבד נא יו"ר תנועת שינוי, שר המשפטים יוסף (טומי) לפיד - תנועת שינוי אינה מימין ואינה משמאל - להציע את הנשיא ברק כמועמדה של שינוי לתפקיד ראש הממשלה הבא. אחרי כהונתו של שרון. בין שמועמדות זו תהא מעשית במרוצת 2004, עת יאלץ שרון לפרוש מתפקידו עקב הפרשות שנכרכו בשמו; ובין שתהא זו מעשית בעוד כארבע שנים, לקראת הבחירות הבאות לכנסת.
לברק יש את כל הכישורים לכך. הוא חכם, הוא זוכה לאמון הציבור (באופן יחסי, כמובן), הוא כריזמתי, וגם... יש לו ניסיון רב מאוד בפוליטיקה.
ממש בימים אלה, לדוגמא, הוא קיבל, בתפקידו כשופט בהרכב-שלושה (יחד עם השופטים יעקב טירקל ואסתר חיות), את עתירתם של יוזמי הסכם ז'נבה. בכך חייב את רשות השידור להתיר פרסום הקמפיין שחוללו יוזמי הסכם ז'נבה, בנושא זה, וזאת על-אף שמדובר בעניין פוליטי וחברתי ברור השנוי במחלוקת עמוקה.
פרק ג' לכללי רשות השידור, שעניינו "איסורים ומגבלות על פרסומות", קובע איסור פרסום "תעמולה מפלגתית, או תשדיר בעניין השנוי במחלוקת פוליטית או אידיאולוגית בציבור, לרבות בדרך של קריאה לשינוי חקיקה בנושאים אלה".
ההיתר לאפשר פרסום הקמפיין בנושא השנוי כאמור במחלוקת כה עמוקה, ניתן על-ידי ההרכב בראשו הנשיא ברק, זאת למרות החוק המפורש האוסר זאת. ברק הודיע בהחלטה, כי את הנימוקים, היינו - ההסבר למעשיו, ייתן במועד אחר. הוא שאמרנו: ברק עתיר ניסיון, גם בפוליטיקה, ולכן הוא יכול להיות מועמד מעניין ביותר לראשות הממשלה.

תאריך:  23/11/2003   |   עודכן:  23/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דר' שלומית פרי
כל אדם מגיב בצורה שונה ובעוצמה שונה אבל לכולם דרוש זמן כדי להסתגל למציאות של מחלה
עו"ד תומר ח. הנריק ריטרסקי
ראוי היה כי הניזוקים יפסיקו להבליג על החדירה הגסה לפרטיותם והשחתת זמנם וכספם וישיבו מלחמה שערה - שהרי אם כבר משחיתים את זמנכם - לפחות שישלמו לכם על-כך
עו"ד אברהם פכטר
רובינשטיין תקף את עתון הארץ בשל הגיבוי הבלתי מסויג בניצב מזרחי ופרקליטת המדינה הגב' ארבל. קרמניצר על רובינשטיין - הוא לא מבין את תפקיד העתונות שאינה צריכה לתמוך ביועץ משפטי כושל. קרמניצר, כנראה, לא מבין מה זה "שלטון החוק"
מושיק קוברסקי
עו"ד יוסי פוקס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il