X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הטעם שהיהודים התקשו ומתקשים להקים ולקיים מדינה משלהם, הוא שבשביל לקיים מדינה יש לקבל את דין האימה הממלכתית, לרבות את דת המדינה ואת כללי המשחק שלה
▪  ▪  ▪

במה נבדלו העברים מעמי הערים והמדינות לפני ארבעת אלפים שנה ובמה הם נבדלים היום? בכך שהם לא קיימו מעולם את כללי המשחק וקיום כללי משחק הוא עקרון יסוד בציוויליזציה הנוכחית הקיימת כבר עשרת אלפים שנה מאז מהפכת ייצור המזון.
העברים הקדמונים איתרו לפני כשלושת אלפים ושמונה מאות שנה את הסכנות ארוכות הטווח שבפיתוח מואץ של תרבות טכנולוגית. לכן הם ביקשו להיצמד למורשתו של הֶבֶל, לקיים את ציוויליזציית הרועים הנודדים ולהגר ממרחב מחיה אחד לשני ועדיין הם מבקשים לעשות זאת אחרי אלפי שנות נדודים.
מכאן שהעברים נבדלים משאר העמים ו"הציווי הטריטוריאלי" חזק אצלם פחות. העם הזה הוא אנרכיסטי ביסודו, הוא מורד בטרור הממלכתי, הלגיטימי, שהנהיגו מכונני ערי המדינה השומרים לפני ששת אלפים שנה, בניו מצטרפים למורדים אחרים ושמים עצמם בראש, כפי שקרה במאה ה-19 ברוסיה הצארית ובמאה העשרים במהפכת אוקטובר ברוסיה שכוננה את ברית המועצות.
זה הטעם שהיהודים התקשו ומתקשים להקים ולקיים מדינה משלהם, שהרי בשביל לקיים מדינה יש לקבל את דין האימה הממלכתית, לרבות את דת המדינה ואת כללי המשחק שלה. היהדות לא קיבלה את כללי המשחק של הציוויליזציה הנוכחית והניעה בכך יחס אנטישמי כלפי היהודים מאז גלותם הראשונה במצריים לפני כשלושת אלפים וחמש מאות שנה, דרך הניסיון להשמיד את היהודים במאה העשרים ועד האנטישמיות הגלובלית כלפיהם בתחילת המאה העשרים ואחת. שהרי יהודים גם נוכחים בציוויליזציה המערבית וגם מאיימים לפורר אותה ומי שמאיים לפורר מדינה צפוי לסבול טרור ממלכתי והסתה ממלכתית.
במה נבדל העם היהודי מין העמים הנודדים האחרים: הונים, מונגולים, צוענים, בדווים, לדוגמא? בכך שהוא נמצא תמיד בחזית הטכנולוגייה והמדע, המאפיינת את הציוויליזציה הנוכחית, ולא אחת גם הוביל אותן. העמים הנודדים מצאו להם שדה מחיה בפריפריות הגלובליות. העם היהודי נדד בין מרכז למרכז: בין שומר למצריים, בין בבל לאלכסנדריה, בין ניו-יורק, מוסקבה, לונדון, ברלין, ופריס. זה הטעם שהוא לא השתלב בשום ציוויליזציה, אך הזין לעומת זאת ציוויליזציות רבות. זה הטעם שאנשים במדינות הפריפריאליות מאמינים כי היהודים שולטים בעולם ולכן הם אחראים לצרותיהם וזה הטעם שאנשים החיים במרכז הציוויליזציה, באירופה המערבית לדוגמא רואים ביהודים גורם שאינו מניח להם ליהנות בשלווה מעושרם.

תאריך:  24/11/2003   |   עודכן:  24/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
דר' שלומית פרי
כל אדם מגיב בצורה שונה ובעוצמה שונה אבל לכולם דרוש זמן כדי להסתגל למציאות של מחלה
עו"ד תומר ח. הנריק ריטרסקי
ראוי היה כי הניזוקים יפסיקו להבליג על החדירה הגסה לפרטיותם והשחתת זמנם וכספם וישיבו מלחמה שערה - שהרי אם כבר משחיתים את זמנכם - לפחות שישלמו לכם על-כך
עו"ד אברהם פכטר
רובינשטיין תקף את עתון הארץ בשל הגיבוי הבלתי מסויג בניצב מזרחי ופרקליטת המדינה הגב' ארבל. קרמניצר על רובינשטיין - הוא לא מבין את תפקיד העתונות שאינה צריכה לתמוך ביועץ משפטי כושל. קרמניצר, כנראה, לא מבין מה זה "שלטון החוק"
מושיק קוברסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il