X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם קיבל כסף, גם הפר אמונים, וגם מקבל קרדיט מידיעות אחרונות והארץ

בחודשים האחרונים היינו עדים שוב ושוב למצב מוזר: כמה מאמצעי התקשורת הגדולים, ובהם ידיעות אחרונות והארץ, פרסמו שוב ושוב תמלילים מתוך שיחות שניהלו בניו של ראש הממשלה, אריאל שרון, עם אחד - ששמו הוסתר/הוצנע באותם פרסומים. גם עמרי וגם גלעד צוטטו שוב ושוב, מתוך אותן קלטות-תמלילים. אך העיתונות, בכללותה, הסתירה כי האיש שבו מדובר, שהקליט את השניים, הוא דוד ספקטור.
השבוע הוצא ספקטור מהארון. גם ידיעות אחרונות וגם הארץ, פרסמו כי מי שהשתתף בשיחה והקליט את אותן קלטות, הוא דוד ספקטור. אלא מה? לא סתם הוצא ספקטור מן הארון. הפעם מוצג ספקטור כמי שמנסה להדריך את גלעד שרון ולהדריכו לבל יסתבך עם דוד אפל. ובמילים פשוטות: ספקטור מוצג כאילו הוא האיש הטוב בפרשה.
מדוע הוצא ספקטור מהארון, בעיתוי זה? נודע לי, כי גם בפרקליטות וגם במשטרה החלו להיות מודאגים ממה שמצטייר: אצבעות מאשימות מונפות כלפיהם, כאילו הם-הם שהדליפו את התמלילים ואת הקלטות. ומאחר ומדובר בבניו של ראש ממשלה מכהן, בפרשה הנוגעת לראש ממשלה מכהן, נקלעו המשטרה והפרקליטות לבעיה, והחליטו לעשות מעשה: להתחיל לחקור מי הדליף את הקלטות. החשד שהועלה: ההדלפות גורמות לשיבוש מהלכי החקירה. חקירה זו מתקיימת בימים אלה.
נודע לי, כי אחד החשודים המרכזיים הוא דוד ספקטור, שהקליט, כאמור, את בניו של שרון. על-רקע זאת, נודע לי, הוצא עכשיו ספקטור מן הארון, ועכשיו הוא מוצג כמי שהתריע, חשף וגם פועל לסייע למשטרה לחשוף את העבירות לכאורה מצד בניו של שרון.
כך יוצא, שספקטור נהנה מכל העולמות: גם הפר את אמונם של לקוחותיו (גלעד, עמרי ואריאל שרון); גם קיבל תמורת זאת יותר ממיליון ש"ח - מאותו כסף, אגב, שהתקבל כתרומה אסורה מאננקס מחקרים; וגם הוא מתכבד עתה בקרדיט מצד כמה כלי תקשורת, כמי שחשף עבירות על חוקי המדינה.

תאריך:  13/12/2003   |   עודכן:  13/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חנה בית הלחמי
אל מערכת "הדרך למעלה" הגיע מכתב בעילום שם, מכתובת אימייל חסויה, ובו תגובה אמיתית וחריפה של אשה מתוך המחנה הדתי לאומי, על הטרור המופעל נגד הנשים שהתלוננו על הרב אבינר. ההתייחסות פה הינה למעשים שתוארו בעיתונות, ובכללם המאמר המקורי של קלמן ליבסקינד במעריב (1.11.02), מאמרה של אביבה לורי בהארץ באוקטובר ש"ז, אינטרנט, דיונים באתר "כיפה", תכניות רדיו וכו'
עמוס באר
המשטרה מבלבלת בין נהגי המרוץ המקצועיים, לפירחחי 'חרקות' הקניונים
יואב יצחק
הנשיאה עדנה בקנשטיין "תפרה" תיק חדש לשופטת הדסי-הרמן; פרס תנחומים על המפלה בתיק חטר-ישי?
נסים ישעיהו
אקטואליה בפרשת השבוע; הגיע הזמן שנתבגר כבר ונתחיל להתאמץ למצוא חן בעיני הבורא יתברך וכאשר נעשה זאת, אז גם הגויים יאהבו אותנו
אברהם שרון
על טעם ועל ריח אין הכרח להתווכח. על טעם ועל ריח אפשר- ומומלץ - לשוחח. אני מבקש לשוחח. זה הכל. אסור לי? אני מנסה לקיים שיח ענייני ושקט, כי כאשר רבים, צועקים ומגדפים - הכל מתפרע ויוצא מכלל שליטה. אני לא חש נוח כאשר אני מאבד שליטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il