X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

בשבוע שעבר התקיים בבית המשפט העליון דיון בפני השופטת אסתר חיות בנוגע להמשך מעצרי המנהלי, בו אני נתון מזה למעלה מארבעה חודשים. בעוד כחדשיים אמור שר הביטחון להאריך את מעצרי המנהלי בעוד חצי שנה, ולאחר מכן לעוד חצי שנה וחוזר חלילה.
כדי שבית המשפט העליון יאשר את המשך המעצר, נזקקו אנשי המחלקה היהודית בשב"כ להציג בפני השופטת חיות חומר מודיעיני חדש, זאת בנוסף על החומר המודיעיני ששימש עד היום לשם החזקתי ללא משפט וללא ראיות מאחורי סורג ובריח.
הפעם הגדילו מפעיליו של הפרובוקטור אבישי רביב לעשות, והציגו בפני ביהמ"ש העליון, כמובן בדלתיים סגורות, מבלי שאהיה נוכח ומבלי שתהיה לי זכות טיעון, "חומר מודיעיני" "שמוכיח" לא פחות ולא יותר... שאני מנסה להוציא אל הפועל מבין כתלי בית הסהר, פעילות טרור כנגד האוייב הערבי.
האמנם?!
מאחר וניסיון העבר לימד אותי שאנשי המחלקה היהודית בשב"כ אינם בוחלים בשום אמצעים על-מנת להתנכל לי, הקדמתי תרופה למכה והעליתי בפני ביהמ"ש עובדה קטנה מאוד אך חשובה ביותר: מיום מעצרי ובמשך שלושה חדשים הוחזקתי בכלא אשמורת בבידוד מוחלט, ללא ביקורי משפחה וללא אפשרות לשוחח בטלפון עם איש. בתום שלושת החודשים הועברתי לכלא אשקלון וגם כאן נאסר עלי להתקשר בטלפון, למעט לאישתי ולאימי וגם זה לזמן מוקצב ומועט.
גם ביקורי משפחה אינם מתקיימים, זאת מפני שבהוראת אנשי המחלקה היהודית בשב"כ, שבעת ילדיי ואשתי "זכאים" לראותני פעם בשבוע למשך 45 דקות (דהיינו 5 דקות לאדם). ומאחר ואיננו מוכנים ליחס המחפיר, שאפילו מחבלים אינם מקבלים, בפועל אינני נפגש עם בני משפחתי.
שאלתי את השופטת: "אם כן, הכיצד ייתכן שמוגש חומר חדש בענייני זאת שעה שלא היה לי קשר עם העולם בכלל. או שמא שוחחתי עם קירות תא הבידוד והסתתי אותם לבצע פעולות נקם בערבים?".
מענה לשאלתי לא ניתן, אך גבות (השופטת) הורמו גם הורמו.
והנה השבוע שלחה השופטת המכובדת את החלטתה הבלתי מפתיעה לחלוטין בה היא אישרה את המשך החזקתי במעצר מנהלי. כל זכר לשאלותיי שניסרו את חלל האויר, לא היה בהחלטתה של השופטת חיות. להיפך! היא אימצה בשתי ידיים את שקרי המחלקה היהודית וכתבה כלהלן: "המערער מוסיף ופועל לקידום ולמימוש מטרותיו הפסולות אף ממקום מעצרו".
וכך, במחי יד ובקלות בלתי נסבלת, הפך בית המשפט העליון לשותף לשקרים של אותם אלה שלא היססו בעבר לשבש ראיות בפרשיות קו 300 ונאפסו. שהרי כל בר-דעת מבין שבמצב בו אני נתון לא יכולתי, גם לו רציתי, לפעול לקידום מטרותיי.
אין זו הפעם הראשונה שבתי המשפט בישראל מכסים על ערוות מפעילי הפרובוקטור אבישי רביב. אך לפני חצי שנה עצרו אנשי המחלקה היהודית בקול תרועה רמה עשרה אנשי גבעות בטענה שהם המחתרת היהודית החדשה. עשרת העצורים הובאו פעם אחר פעם לבתי המשפט השונים, אם להארכות מעצר ואם לערעורים. פעם אחר פעם מעצרם הוארך וערריהם נדחו.
כזהו היה המקרה של סלע תור: יומיים לפני ששוחרר על-ידי השב"כ בקול ענות חלושה, התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים בערר שהגיש נגד המשך מעצרו. השופטת שדנה בערר דרשה מעורך דינו של תור לחזור בו מן הערר. כשהתעקש עו"ד דורון ניר-צבי שלא לחזור בו, הטיחה בו השופטת כהאי-לישנא: "סלע תור הוא ראש הפירמידה! השב"כ הציג לי את מלוא התמונה עליו ואתה מבקש לשחררו?" כאמור, יומיים אח"כ שוחרר סלע תור חפשי ומאושר וללא כתב אישום.
כן, כך נוהג שירות ביטחון כללי במדינת ישראל, ממציא מידעים, מפברק ראיות ומהלך אימים על בתי המשפט בסיפורי זוועה על ראש פירמידה, ובמקרה שלי: על "מוח" ו"רוח חיה".
לכך כבר התרגלנו, וכולנו יודעים מיהם אנשי המחלקה היהודית. אולם הסימביוזה שנוצרה בין השב"כ לבין בתי המשפט, היא-היא המסוכנת. כי אם זהו המצב ובתי המשפט בישראל, במקום לשמש כזרוע ביקורתית וכפה לעצור מנהלי אשר אינו יודע מהן הראיות נגדו ומה אומרים עליו בחדרי חדרים, משמשים כחותמת גומי וכעלה תאנה לשקרים והמצאות.
ואנחנו אנה נפנה??

תאריך:  06/02/2004   |   עודכן:  06/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
יואב יצחק
מיכאל שרון
בחזית רחבה, החל מהחדרת עמדות האויב כלפי הכרתנו, המשך בערעור על נכונות וצדקת מפעלינו החשובים וכלה בהצגת ראש הממשלה בעיצומה של תנופת מדינאות מופת כ"עבריין ופושע" נמשך לו מסע העוועים הטוטליטרי עתיר ההונאה כלפי הימום תודעתנו
פרופ' איסמעאיל אבו סעד
איך אפשר להגדיר אותנו כפולשים, אם במשך אלפי שנים
אנחנו ואבותינו חיים בנגב?    ללא הכרה בזכויותינו, אין פתרון לבעיית הבדווים בנגב
ד"ר אברהם בן-עזרא
נבואות האימים על שינוי המאזן הדמוגרפי הופרכו בעבר, פעם אחר פעם    שימוש במודל מתמטי ריאלי מלמד, כי דין הנבואות השחורות העכשוויות - זהה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il