X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לראש הממשלה היקר - לך תסביר למשפחות שעקרת מימית כדי להושיבם בחבל עזה, שעתה, אתה עומד לעוקרם מחבל עזה כדי להושיבם בנגב
▪  ▪  ▪

התוכנית של ראש הממשלה, לנסיגה תחת אש מרצועת עזה, מכונה תוכנית "ההינתקות" או בכינוי אחר "עזה תחילה...".
כאשר אני שומע את המילים "עזה תחילה", אני נתקף חלחלה בכל גופי שכן נזכר אני בפעם הקודמת שראש ממשלה בישראל יזם תוכנית דומה בשם "עזה ויריחו תחילה", אשר במסגרתה הפקידה ממשלה בישראל את ביטחון אזרחי המדינה בידי הארגון לשחרור פלשתין.
התוכנית שהחלה ב"עזה ויריחו תחילה", זרעה ברחובותינו טרור ושכול כפי שלא היה כאן מעולם; מאות פיגועי תופת מחרידים, אלפי פיגועי ירי, אלפי מטענים, טילי קסאם ופצמ"רים שגדעו את חייהם של 1,300 ישראלים, גברים נשים וטף, שכל חטאם היה רצונם לחיות כעם חופשי בארצנו.
לאחר שהעם בישראל, למד על בשרו את הרשלנות הפושעת של יוזמי ומבצעי הסכמי "אוסלו" - הוא החליט לבחור באריאל שרון לראשות הממשלה, בהניחו כי הוא המנהיג היחיד שיוכל להחזיר את הגלגל לאחור ולהשיב את הביטחון לאזרחי ישראל.
בתחילה, השתהה שרון עד מאוד בהחלטה הבלתי נמנעת להשתלט על השטחים שנמסרו לאש"ף והפכו לחממות טרור והוא אף הנהיג מדיניות של חולשה כמו "איפוק זה כוח" וכדומה, אולם לבסוף, לאחר ש"מפלס האלימות" גאה, ניתן לצה"ל אור ירוק לפעול בכל הערים הפלשתיניות ביו"ש לעקירת תשתיות הטרור, תוך מתן יד חופשית לסיכולים ממוקדים כנגד מנהיגי הטרור.
פעילות זו של צה"ל החלה נותנת את אותותיה, ולמעשה, בשנה האחרונה נרשמה ירידה ניכרת במספר הפיגועים ובמספר הישראלים שנרצחו בפעולות טרור, אולם הדרך עוד ארוכה להכרעת הטרור - ארוכה מדי בשביל מנהיג עייף ושבע קרבות.
יש מקום אחד בשטחי הרשות הפלשתינית המשמש כקן צרעות ראשי, בו נמצאים רוב מנהיגי הטרור והוא משמש כמפקדת הטרור של הפלשתינים. מדובר בעיר עזה. אכן, מעט מאוד מחבלים מצליחים לצאת מעזה ללב הארץ, אולם כל הנשק והאמל"ח המוברח במנהרות רפיח מוצא את דרכו לעזה.
כל החמ"לים של ארגוני הטרור מצויים בעזה ומהם יוצאות פקודות הביצוע של פיגועי הטרור בלב הארץ. אלו העובדות.
אין דרכי קיצור בדרך להשבת הביטחון לאזרחי ישראל, ועל-מנת להביא להכרעה צבאית במלחמה הזאת, צריך ליישם את התוכנית "עזה סוף" שתביא אל סיומה את תוכנית "עזה ויריחו תחילה" אשר המיטה עלינו אסון, והיא ההיפוך המוחלט של "עזה תחילה" של שרון.
רק כאשר ייכנס צה"ל לעיר עזה, תוך הפקת לקחי הקרב בג'נין וללא רחמנות על אכזריים ויחל בפירוק תשתיות הטרור ובחיסול כל מפקדות הטרור הנמצאות שם - נוכל לראות את האור בקצה מנהרת הטרור.
לעומת זאת, יישום תוכנית "עזה תחילה" יהווה ניצחון לטרור בדיוק כמו הנסיגה החד-צדדית מרצועת הביטחון בדרום לבנון, אשר הציתה את המלחמה הנוכחית.
נסיגה חד-צדדית מרצועת הביטחון של עזה, תזריק מוטיבציה לארגוני הטרור שיהפכו את רצועת עזה לאימפריית טרור שתאיים על כל שטחה הדרומי של מדינת ישראל.
אלוף(מיל.) אריאל שרון החליט "לוותר לעצמו" והוא נשבר בעיצומו של המסע המפרך להכרעת הטרור.
אך מה לעשות, המסע המפרך הזה לא יסתיים בנסיגה מרצועת עזה כאשר מאות אלפי פלשתינים ירקדו על הגגות האדומים של גוש קטיף ויחגגו את ניצחונם או את תבוסתו של צה"ל, אלא להפך, זה יקדם חלילה את הפלשתינים במסעם לגרוש יהודים מארץ ישראל כולה.
ואל אנשי השמאל, המתחרים ביניהם פתאום על הרעפת אמפתיה והערכה למתיישבים החלוצים בחבל עזה, ועוסקים פתאום בתיווך דירות בנגב עבור "המפונים" - עשו טובה ושחררו את "חיבוק הדוב" שלכם, שכן אלמלא ההשתלחות חסרת הרסן שלכם באנשי גוש קטיף במשך עשרות שנים תוך שחזור הסיסמאות השקריות על המיליארדים שזורמים לשם, לא הייתה עומדת היום על הפרק תוכנית לגירוש יהודים מחבל עזה.
ולראש הממשלה היקר, לך תסביר למשפחות שעקרת מימית כדי להושיבם בחבל עזה, שעתה, אתה עומד לעוקרם מחבל עזה כדי להושיבם בנגב. או אולי לא כדאי שיתיישבו בנגב, שמא יעלו יוזמי ז'נווה לשלטון המתעתדים למסור חלקים מהנגב לפלשתינים ואז יאלצו שוב "להתפנות"... אולי כדאי להעבירם ישר מחבל עזה לרמת-אביב, הלא היא שיח' מוניס הכבושה, שם יוכלו המשפחות להתנחל בבטחה ולהרגיש סוף סוף בבית...

תאריך:  09/02/2004   |   עודכן:  09/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
אין פלא שבוש, המודאג מנסיקתו בסקרים של יריבו הדמוקרטי ג'ון קרי, אינו שש הפעם להיפגש עם "הברווז המקרטע" שרון
עמנואל שילה
לשום מדינה אין זכות להחריב את ביתם של אזרחיה ולהפוך אותם לפליטים, אם נעמוד על כך, איש לא יוכל לפנותנו
רפי בוכניק (אל"מ במיל.)
ראוי להזכיר כי הפניית הזרקור האמריקני כלפי עירק נעשתה בכותרת של מלחמת חורמה בטרור, בעקבות פיגועי ה-11 בספטמבר 2001
יואל צפריר
הבחירות לנשיאות עתידות להתרחש רק בעוד 7 חודשים, שהם נצח בפוליטיקה האמריקנית
גיל איל
אמנם אומרים עליו שהיה מהמר על הכל, אבל גם עופר מקסימוב עצמו לא היה מהמר בחיים שהוא יורשע בעבירת "גניבה בידי עובד", על אף שלא עבד בבנק למסחר דקה אחת בחייו; בפסק דין מפורט מסביר השופט שלי טימן מדוע אי אפשר להסתפק בהרשעת מקסימוב בעבירת "גניבה" רגילה, ואז קובע כי הוא עונשו יוגבל לעונש הקבוע בגינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il