X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

תביא אותה בשיחוק. תביא אותה בשיהוק. תביא אותה בפיהוק. תביא אותה בפינוק. העיקר שתביא אותה.
תביא בשיחוק את העוני ואת העליבות. תביא בשיחוק את הכאב ואת העצב. תביא בשיחוק את הסיכולים הממוקדים ואת ההחטאות המבוזרות. תביא בשיחוק את החוב התופח. תביא בשיחוק את הדם השותת. תביא בשיחוק את הזעקה חסרת-האונים. תביא בשיחוק את שמינית הכוס המלאה. תביא בשיחוק את שבע השמיניות הריקות.
תביא את המזל הרע שלך בשיחוק. תביא את הגורל המר בשיחוק. תביא את המינוס בשיחוק. מה איכפת לך. החיים הם משחק. החיים הם הימור. החיים הם ניחוש. החיים הם קשקוש. החיים הם סתם. הכי קל, כה קל, פל-קל (זוכרים את אולמי ורסאי, אשר רצפתם קרסה על הרוקדים עליה, המקום שנבנה באופן חפוז, 'חסכוני' ומרושל?) להביא אותה בשיחוק.
אבל יותר מכל, תביא אותה (את מי, בעצם? את בת השכן? את בת הטוחן?) בשיחוק. תביא אותה סתאאאאאם. בצחוק. תביא אותה מקוללת. תביא אותה מעורטלת. תביא אותה מטורללת. תביא אותה בשיחוק, אחי. אם לא תביא, מי יביא?
תביא אותה משום מקום. תביא אותה ללא סיבה. תביא אותה כנגד רצונה. תביא אותה בעל כורחה. תביא אותה גאולה. תביא אותה בעולה. תביא אותה אומללה. תביא אותה טרללה. תביא אותה כנגד כל הסיכויים. תביא אותה עם כל הסיכונים. תביא אותה או ש... העיקר שתביא אותה בשיחוק.
תביא אותה כנגד החוק. תביא אותה בצחוק. הלא זה בדיוק מה שאמרתי לך: תביא אותה בשיחוק. תביא אותה בריצה. תביא אותה במריצה. תביא אותה בקריצה. תביא אותה במציצה. תביא אותה בחליצה. תביא אותה - סתם - בהלצה. בקיצור תביא אותה בשיחוק.
תביא אותה, שוביניסט מבחיל. תביא אותה, השיפוצניק עם העגיל. תביא אותה הבאסטיונר המאפיונר. תביא אותה הצווחן מהדוכן. תביא אותה המאצ'ואיסט מהשיפודיה. תביא אותה המאניאק מהפיצוציה. תביא אותה הערס מהשווארמיה. תביא אותה בוא-אני-יפרק-לך-את-צורה חזיר שעיר. נו, תביא אותה הטווס של העיר. נראה אותך גבר מביא אותה בשיחוק.
תביא אותה חצי אפויה (מה נא? נא באוזן!). תביא אותה עשויה היטב על האש, חרוכה טיפה בקצוות, עם ים של חמוצים וגבעת קטשופ-צ'יפס. תביא אותה בזלילה. תביא אותה מהחיזבאללה. תביא אותה מהמזבלה. תביא אותה לכאן בהפוכה. תביא אותה לכאן עם חריף ומטבוחה. תביא אותה לכאן, היא כבר תעשה לך סמטוכה. תביא אותה בשלוק. תביא אותה בשיחוק.
תביא אותה ארוזה. תביא אותה חפוזה. תביא אותה בניילון. תביא אותה בנייר דבק. תביא אותה בנייר פחם. תביא אותה בנייר זכוכית. תביא אותה חיוורת או מאופרת, מתוחה או מקומטת. תביא אותה בכסף קטן. תביא אותה, חתיכת מושתן. העיקר שתביא אותה בשיחוק.
קומו נשים לזעוק את זעקת השפלתכן. קומו נשים לתבוע את עלבונכן. קומו נשים להפגין נגד זילות כבודכן. קומו נשים למרוד נגד מי שהופך אתכן לגוף חימום, לאבזר, למכשיר, לאיבר.
קומו נשים לבער את הפרסומות מהסקסיזם המגעיל שהן מלאות בו. קומו נשים, כי אם אתן לא תקומו איש - אולי מלבד אחדים מאתנו - לא יקום במקומכן.
קומו נשים לתבוע את הפסקת המשחק והמסחר בכן. קומו נשים להעיר את כל העיר בזעקות השבר. קומו נשים להפגין שריר. קומו נשים לסתום להם את הפה עד שהם יחדלו להזיל אתכן כריר.
קומו נשים לשרש את נגע השוביניזם הפושה במקומותינו. קומו נשים להרוס את מי שיש לו אינטרס לבנות את תדמיתכתן - מובלעת או גלויה - כקלות להשגה, כזמינות בכל עת.
אתן מונחות על מדף במחסן וכל מה שגברים צריכים לעשות, אם הם רוצים, זה רק לגשת ולשלוף אתכן, כן גם אותך, פמיניסיטית אדוקה. גם אותך הם בסך הכל רוצים להביא בשיחוק.
קומי צאי להעיף אותם בשיחוק.

תאריך:  14/02/2004   |   עודכן:  14/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה איפרגן
טוב יעשה מיקי איתן אם יצרף את נשיא המדינה לאותו חוק ויקבע לו תקופת צינון מתאימה, רק כך ישוב הנשיא להיות נשיא ולא מועמד לראשות הממשלה
יואב יצחק
מיכאל שרון
האם מחוות הרצון הטוב הישראליים, הסגת הגדר ופינוי ישובי פיתחת רפיח הינם בבחינת ראשיתה של ידידות מופלאה עם המדינה הפלשתינית ההולכת ומתגשמת כממשות מדינית איזורית? להלן תרחיש עתידי צפוי למדי
חנה בית הלחמי
חשבתי שאפשר כבר להמשיך הלאה מסיקורן הביקורתי של פרסומות גזעניות, שוביניסטיות, מסיתות, אלימות, חסרות טעם ומבחילות. אולם מסתבר שהעלייה באיכות מסריהן של הפרסומות בטלוויזיה היתה זמנית, גבירותי ורבותי - הפרסומאים חסרי הכישרון, המעוף, המוסר החברתי והיכולת המקצועית, מכים שנית
עו"ד אברהם פכטר
מפנה דרמטי, בעמדת המעצמות והאיחוד האירופי, שהחליטו לתמוך בעמדת ישראל בסוגיית הגדר. הישג מרשים למשרד החוץ, אך לא "מאהבת ישראל" אלא דאגה לעצמם ולהשלכות של התערבות בית הדין הבינלאומי בסוגיות פוליטיות; מצער וכואב - שדם יהודי שנשפך ברחובות ירושלים - יש לו השפעה בינלאומית. החלטת בג"צ בנושא - תהיה בעלת השפעה מהותית על הדיון בהאג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il