X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

בדמוקרטיה הרב לאומית שלנו - שללא שינוי מוליכה אותנו למדינה דו-לאומית בדרך קצרה לרוב ערבי בקו הירוק (ללא התחשבות בערביי יש"ע) - השם שניתן לצבאנו צה"ל, צבא הגנה לישראל, מתאים.
הפוליטיקאים, הכוללים את האלופים-פוליטיקאים של העבר, הוליכו אותנו בדרך של נחיתות מחשבתית ומעשית. הם ומוסדות השמאל בתוכנו שאינם משתנים בתוצאות בחירות כגון רוב התקשורת ומנהל המדינה, מערכות השפיטה, החינוך, הבידור... 'חינכו' אותנו שרק מגיעה לנו הגנה! פירושו שאלו שמסתערים עלינו במלחמות אינם מפסידים כלום בסוף. רק אנו אם נפסיד מערכה אחת, נגמרנו; סוף למדינה והרג בממדים של שואה. כך חינכו אותנו דורות ולא כמו בני חורין שהשתחררו מהמנטליות של הגלות והמשיחיות של הקומוניזם-סוציאליזם של המאה הקודמת שבה הלאומניות, הדת, הפטריוטיזם נחשבו כסם לפשוטי העם.
כתוצאה מכך עד היום נפוצה הדעה שכדי להגיע לשלום אנו 'צריכים' לוותר לאויבים אכזריים על מה ששילמנו בדם יקר (יש"ע היום, הגולן מחר וסיני אתמול...) כדי שהם הם יסכימו 'לשלום' איתנו. גם נפוצה הדעה שזכות האבות והכרזת המנדאט על פלשתין של חבר הלאומיים שהעניקו לעם את ארץ ישראל הכוללת את שתי גדות הירדן מבוטלת והכיבוש הערבי על ישראל ההיסטורית הוא לא רק לגיטימי אלא עולה על זכויותינו וגם צרכינו כאשר הם הבעלים של כמעט כל המזרח התיכון. 'חינכו' אותנו שהגנתנו על החוף במלחמות שהם יזמו הפכו אותנו לכובשים כאילו ההיסטוריה שלהם כאן ולא שלנו מוכחת בכל אבן בארץ ובמיוחד ביש"ע.
כאשר תקום דמוקרטיה יהודית שבה היהודים יכריזו לעולם שכאן הם יהוו רוב מוחץ לנצח, שקווים אדומים הם באמת קווים אדומים, כך השם של צה"ל יהיה ראוי להשתנות ל צת"ל - צבא תפארת ישראל.
יידעו כולם שהוא הצבא המוסרי ביותר, העומד ישר ביותר אבל אינו הגנתי-פסיבי אלא התקפתי ביסודו, בחינוכו ובמעשיו. לא יעלה על הדעת שאין מה להפסיד לעד במלחמה נגדנו. כמו שמתינו לא ישובו גם הפסדי אויבנו לא ישובו. במסר זה, בעמידה איתנה בכל הזמנים, נגיע לשלום אמת כשווים, כבני חורין וגם נהיה אור לגויים!

תאריך:  18/03/2004   |   עודכן:  18/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד תומר ח. הנריק ריטרסקי
נסים ישעיהו
אקטואליה בפרשת השבוע
מיכאל שרון
כלכלת הסמים הישראלית, המשולבת בנתיבי הסמים במזרח התיכון, ואשר בה שותפים חוגים משפיעים באליטות, מקרינה כלפי תחומים חברתיים ואירגוניים רבים, ויוצרת אקלים חברתי ופרקטיקה מוסדית שרבה בהם מידת חוסר הסובלנות, הנוקשות, העריצות והדיכוי באיצטלה של ליברליזם
משה פייגלין
חנה בית הלחמי
אני, חנה בית הלחמי, התפקדתי ליחד כדי להצביע בעד אג'נדה חברתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il