X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

פרשני ומלומדי התקשורת הישראלית מדווחים לנו לאחרונה, בתימהון ובסבר פנים חמור, על התופעה החדשה של ילדים פלשתינים הנתפסים במחסומים כשהם נושאים חגורת נפץ. בניגוד לפרשנים, אינני תמה על עצם התופעה הזו, אלא על העובדה שהיא מתרחשת רק עכשיו.
שליחת ילדים למשימות התאבדות היא תופעה המאפיינת חברה קניבלית, כלומר, חברה הטורפת את חסרי הישע שבה. חברת פראים כזו, איבדה זה מכבר את הבסיס המוסרי שלה ולמעשה, איבדה גם את זכותה להתקיים כחברה. יהיה זה נכון לומר, שהילד עם חגורת הנפץ במחסום הוא סימפטום לפרפורי הגסיסה של החברה הפלשתינית.
לאורך ההיסטוריה, כל מדינה או חברה ששלחה ילדים למשימות התאבדות מול האויב - הפסידה במלחמה. כך במלחמת אירן-עירק, כאשר הצבא האירני החל בשלבי המלחמה האחרונים לחטוף ילדים ברחובות טהראן ולשלחם במשאיות לשדה הקרב.
כך גם בעשור האחרון במלחמות העקובות מדם ברואנדה ושאר מדינות מרכז אפריקה, כאשר ילדים אולצו לשאת נשק ולהלחם נגד שבטים או מדינות אחרת. חברה הנוהגת כך, נלחמת בעצם על נשימותיה האחרונות.
ילדים יותר קלים לשכנוע, את זה יודע כל פדופיל. אבל מי שנאלץ לשלוח ילדים פלשתינים להתאבד במחסומים, שלא ינאם לנו ש"מאות שאהידים" ממתינים לתפוס את מקומו של כל מתאבד.
ככל שעובר הזמן הולכת ונקרעת המסיכה מעל פניה של החברה הפֶּרֶא-שתינית. הכנופיות השולטות כיום בערי הפלישתים, הן כנראה המודל השלטוני היחיד שהפלשתינים מסוגלים לו מבחינה מנטלית. ראש עיריית שכם העז לאחרונה להעביר ביקורת פומבית על תופעה זו, רק לאחר שכנופיה כזו רצחה את אחיו לאור היום.
במצב אליו נקלעה חברת ברברים זו, ניתן לומר כי ניצחון במלחמה מול הפלשתינים הוא הטובה הגדולה ביותר שמדינת ישראל יכולה לעשות כיום עבורם.

תאריך:  29/03/2004   |   עודכן:  29/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
כאשר תדון בכובד ראש הסוגייה שאתה נדרש להכריע בה תחשוב שלפניך לא יושב אדם מורם מעם על כיסא הכבוד, תחשוב שעל כיסא פשוט, שרפרף קטן, יושב ה"אזרח הממוצע", אשר זכאי להישפט על-פי דין צדק
עו"ד אברהם פכטר
מה פירוש המושג "כוונה פלילית" או ידיעה - הדרושים להרשעה? האם שרון ידע או היתה לו "כוונה פלילית" בפרשת האי היווני, שבו בחשו לפי החשד, איש העסקים דוד אפל ובנו גלעד; ומי עומד בראש הפרקליטות? הממליצות על כתב אישום או היועץ המשפטי לממשלה?
משה איפרגן
ד"ר יהודית אברהמי-עינת
לא הסרסורים ותעשיית הפורנו הם אויבי הנשים, אלא הגברים הצרכנים
מירה גת
השמאל, שתמיד הזהיר מפני התהליך הדמוגרפי כאיום קיומי צדק בכך, אך בתמימותו האווילית, מסרב להפנים שהאיום הקיומי עלינו הוא התוכנית שלהם, הסיוט שלנו הוא החלום שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il