X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

ההצעה להביא את נושא ההינתקות מרצועת עזה להכרעתו של מרכז תנועת הליכוד היא מופרכת ומקוממת. אין בה ממש. היא תעלול, גימיק, תנועת פרפור במים של טובע המנסה להיאחז בכל משענת קנה רצוף כבקרש הצלה.
עצם המחשבה על אפשרות הבאתו של נושא בעל חשיבות לאומית עליונה להחלטתו של מרכז מפלגה כל שהיא מעיתה ומצמררת. האם מחר יתכנס מרכז אחת המפלגות הדתיות וידון ויחליט באפשרות מתן חנינה לרוצחו של יצחק רבין ז"ל?
האם מחרתיים תתכנס מועצת גדולי תורה ותחייב את נציגיה בכנסת ( ואתמול ואולי מחר גם בממשלה) - מי שבלאו הכי סרים למרותה ומצייתים ללא עוררין לכל מוצא פי של קדושי-קדושיה - לכפות שמירת שבת גם על מי שדי בשמיעת המושג הזה מעוררת בהם סלידה וזעם?
בפוליטיקה הישראלית אין גבול לשום תעלול. הכל ייתכן. הכל אפשרי.
כאשר אימת הדין הפלילי ועננתו השחורה מרחפות מעל ראשו של ראש הממשלה אריאל שרון וכאשר האיום על המשך שלטונו חריף וחמור וממשי יותר מאשר אי פעם בעבר, קל יותר, לו כמו גם לכל בן-אנוש אחר שנאלץ להיאבק על הישרדותו, לקדש כל אמצעי, כשר כטרף, למען השגת המטרה - עצם ההישרדות.
בפוליטיקה הטלוויזיונית הפולשנית, החודרנית, זו אשר במסגרתה נעשה שימוש באמצעי צילום והאזנה מתוחכמים וחדשניים ביותר ( אשר התוצרים שלהם מביכים, לא אחת, את המתבוננים בו לא פחות מאשר את מושאי הצילום); זו החושפת אנשים במערומיהם - הפיסיים והנפשיים, בערוות קלונם המוסרי, בשפל המדרגה המצפונית; זו אשר העם (כלומר "הצופים בבית") רואים את הקולות ונגעלים מהם, שומעים אותם ומתפלצים מהם - בפוליטיקה הזו כל שקר נראה כפי שהוא באמת - שקוף, גס ומכוער.
היענותו של ראש הממשלה להצעתו של שר החקלאות, ישראל כץ, להביא את סוגיית ההינתקות להכרעתו של מרכז הליכוד מעידה יותר מכל על איבוד עשתונות. עצת אחיתופל זו, אשר אין לה ולא כלום עם משאל עם וכל כולה אינה אלא פזילה ל'משעל חם' (האורח הראשון שלנו הוא שר החקלאות, אנחנו יוצאים בדיוק לשלושים ושבע ורבע שניות של פרסומות וכבר חוזרים) עלולה להוביל אותו אל השקיעה ואל האופל ואותנו, לרבות מי שאינם אנשי תנועת הליכוד וממילא גם אינם חברים במרכז מפלגתה, מגואלים ברפש ומלאים אותות קלון - לאבדון.
שרון לא רוצה להינתק מכס ראשות הממשלה - מי כן רוצה להינתק מכס כבוד כזה? לכן הוא מושך זמן. לכן הוא מאריך אותו, ממסמסו, לכאורה עד אין קץ.
אם ראש הממשלה סבור כי ניתן לשטות בציבור באמצעות רעיונות-סרק כוזבים ומופרכים ובכך להשהות ולדחות את פתרון הבעיה המחייבת פתרון דחוף עד לימות המשיח, הוא טועה טעות קריטית.
מי בעד חיסול הטרור? מי בעד טרטור המחסלים? סליחה, מי מצביע? סליחה, על מה מצביעים? מי בעד להעביר את משעל חם למשאל עם? סליחה, מה בדיוק ההבדל בין השניים? מה בין חאלד משאל לנסים משעל? אתם בטוחים שזו לא עבודה בעיניים של אלי יצפאן או מתיחה של יגאל שילון?
שלום האלוף דן חלוץ מפקד חיל האוויר. ברכות על המינוי לתפקיד סגן הרמטכ"ל. מדברים מההפקה של 'משעל חם'. נסים, שכרגע נמצא בחדר האיפור, שואל אם ניתן להנחות את טייס האפאצ'י לדחות את שחרור הפצצה החכמה שלכם על ביתו של ראנטיסי לארבע עשרה דקות לפני תשע בדיוק, כי מיד אחרי גדי ויונית עוברים לדקה אחת, בול על השעון, של פרסומות ותכף חוזרים.

תאריך:  05/04/2004   |   עודכן:  05/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה איפרגן
רן ברץ
חגית הירש-לוסטיגמן
אברהם פכטר
"לא מפתיע שילדים פלשתינים שונאים אותנו ומתפוצצים" - ציטוט זה ממאמר שפרסם ח"כ בורג תורגם לעיתון אנגלי הנפוץ "הדיילי טלגרף". תגובת הכותב - הקטע הוצא מהקשרו? האמנם? היתכן? פרופ' מאוניברסיטת בן-גוריון: "הממשלה מבצעת רצח עם של הפלשתינים"
אריק באך
אוסף אימרות בנושא אמת ושקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il