X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

בימים אלו מסתובב ברחבי הארץ אוטובוס מוזר.
שמו של האוטובוס הוא "אוטובוס ההינתקות". מדריך הטיולים של המנותקים הוא אהוד אולמרט, שר שלם בממשלת ישראל.
אהוד אולמרט הוא האיש שחיבר בין הליכוד לשינוי, ובכך ניתק את הליכוד מדת ישראל. הרוב המכריע מבין אנשי הליכוד קרובים למסורת היהודית ורואים בשינוי סכנה לקיומו הרוחני של העם היהודי.
אהוד אולמרט מוביל בלהט בלתי מובן את קמפיין הגירוש של יהודים מאדמת ארץ ישראל. הוא אינו משדר, ולו במעט, יחס ערכי כלפי ארץ ישראל וההתיישבות. כל כולו עסוק בדבר אחד: כיצד מנתקים את היהודים השורשיים, תרתי משמע, מיש"ע ומהגולן.
אהוד אולמרט אינו המנותק היחיד באוטובוס. בכיסא שלידו יושב כבר זמן רב השר מאיר שטרית, שר ליכוד שלא מחמיץ אף הזדמנות לתקוף את מחזיקי הדת ואת מתיישבי ארץ ישראל ביש"ע. בינינו, ליש"ע הרי אין ערך נדל"ני. ומה שלא מייצר כסף וחליפות ורסצ'ה לכלבי מחמד לא מעניין את השר שטרית כהוא-זה.
שלושה נוסעים נוספים הצטרפו השבוע לאוטובוס: נתניהו, לבנת וסילבן. אמר נתניהו שצריך לעקור יהודים ממקום אחד, כדי שניתן יהיה להגן על יהודים במקומות אחרים. בכך הצטרף רשמית לדמגוגית השמאל המשסה ציבור אחד בציבור אחר.
נתניהו אמר עוד, שלא היה יוזם את התוכנית. אך משיצאה לדרך הוא ממזער נזקים. מעניין, האם להפוך אלפי יהודים לפליטים ולשדר לעולם שליהודים אין מקום תחת השמש זהו נזק זעיר?
לימור לבנת יצאה בחריפות נגד ה"תוכנית הרעה", כלשונה, אך תמכה בה. עכשיו ברור לכולם מדוע תלמידי ישראל מדורדרים כל כך. מי שיוכל להסביר את הקשר ההגיוני שבין דעתה על התוכנית לבין התמיכה בה יזכה בפרס ישראל לתורת ההגיון.
סילבן שלום התנתק השבוע מהקומון סנס. רק הוא יכול לחשוב שמישהו בכדור הארץ יחשוב שהוא התלבט ימים כה רבים רק בשל שיקולים ערכיים-מדיניים. סילבן תתעורר.
לא נמנה עוד מנותקים. אבל דבר אחד ברור כיום לאנשי המחנה הלאומי: התחנה האחרונה של האוטובוס הזה היא חורבן בית שלישי לאחר חניית ביניים במחוזות השמאל הקיצוני.
עוד דבר אחד ברור למחנה הלאומי: את האוטובוס הזה יש להוריד מן הכביש, ולהחליף אותו בכרכרת שיבת ציון הטובה והבטוחה שחיברה את עם ישראל לארצו הטובה.

תאריך:  24/04/2004   |   עודכן:  24/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
שרון חושש, יותר מכל, מפיגוע המוני זמן קצר לפני המשאל בליכוד שייערך ביום 2.5.04
אורי מילשטיין
הטראומה של אריק שרון היא אינתיפאדת אל-אקצה, שצה"ל לא הצליח לחסלה אחרי שלוש שנות לחימה. לכן מוביל שרון מהלך של הינתקות מרצועת עזה ופינוי יישובי גוש קטיף, וזוכה לתמיכת מקצת השרים שהיו ידועים כנאמני ארץ ישראל
חנה בית הלחמי
האשה שקמה אחרי שנים של טיפול במשפחתה ואומרת: די. האשה שיוצאת לחיים חדשים של יצירה עצמית. על "ליאורה", מאת ד"ר רבקה נרדי, בהוצאת ברקאי.
עו"ד אברהם סימון
פסק דין: "מנוסח האמור בסעיף 74 לחוק מיסוי מקרקעין, ניתן ללמוד שבנאמנות על-פי חוק זה, הנהנה צריך להיות ידוע וקיים בעת עריכת העסקה. מדובר בסעיף זה על רכישה של מקרקעין עבור אדם פלוני. "אדם פלוני" זה הינו אדם ידוע. יכול ויאמר שאותו אדם ("אדם פלוני" שהוא קיים וידוע) אינו צריך להיות דווקא ידוע למוכר, אבל לקונה ("הנאמן") בודאי ובודאי שהוא צריך להיות ידוע"
רוני ענבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il