X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המשטרה נמנעת מלחקור את הצעירה-הבת בחשד להפרות צווים של בית המשפט; ומנגד - מקיימת המשטרה חקירה כנגד הבחור-גרושה של הבת, בחשד לעבירות דמיוניות שמציגה הבת
▪  ▪  ▪

על עזות מצח, חוצפה וגם שחיתות.

שנים רבות עוסק אני במערכת המשפט. שנים רבות אני נוכח שוב ושוב, כי במערכת זו ישנם עשבים שוטים, רבים מדי. ואולם, כל פעם מחדש מובא לידיעתי מידע, המלמד אותי כי גם אני - הנחשב לאחר ממבקריה של המערכת המשפטית - עדיין נותן קרדיט רב לבכירים מסויימים במערכת זו; שיש להם עכבות, או לפחות - שהם יודעים לבצע את כל השטיקים הקטנים (והגדולים) בשכל, כך שלא ייגרמו נזק רב מדי לאחרים. אלא שמתברר, כי החוצפה ועזות המצח חזקים מדי אצל כמה מהם. הכוח משחית.
המקרה שהובא בפני באחרונה, מלמד על עזות מצח, חוצפה וגם על שחיתות אישית. הפעם מדובר בבתה של פרקליטה בכירה מאוד בשרות המדינה. בשל הסוגיה הבעייתית, אמנע, בשלב זה, מלמסור פרטים שיחשפו את האישים המעורבים בה. אסתפק להלן בפרטים הבאים:
המדובר בצעירה, שנישואיה עם בחיר ליבה לא עלו יפה. בני הזוג התגרשו. והנה, מאז שהתגרשו לפני מס' שנים, מאכילות הבת (והאם) את הבחור-הגרוש ואת הוריו מרורים. תלונות למשטרה מצד הבת ובקשות לצו הגנה הפכו לדבר שבשיגרה. הניסיונות למנוע מהם לראות את הבן-הנכד, מעידים על נקמנות וחוסר התחשבות. הדבר נעשה תוך ניצול משטרת ישראל לצרכים הפרטיים האלה.
מכיוון שמדובר בבת הפרקליטה הבכירה, היא זוכה לאוזן קשבת. במקרים רגילים, היתה המשטרה מתייחסת לזאת בפרופורציות הנכונות. ניתן היה להניח, כי הבת-המלינה היתה מתבקשת להוכיח את טענותיה, קודם שהיתה המשטרה מזמנת-מטרטרת את הגרוש וגורמת סבל בל יתואר לו ולהוריו הקשישים. אך לא. כאן אנו מדברים/דנים בבתה של הבכירה, ובתור שכזו - היא נהנית מההפקר.
עד כמה מופלית הבת לטובה, ניתן ללמוד מהדוגמא הבאה: ביום 8.8.00 הגיש גרושה נגדה תלונה במשטרת מסובים בגין עבירה של "הפרת הוראה חוקית" - הפרת צו ברור ומפורש של בית משפט. בימים אלה (שנה אחרי) ניתנה לאיש "תשובה", שכותרתה: "הודעה על החלטה שלא להוסיף לחקור או שלא להעמיד לדין".
בניגוד לחוק ולפקודות המשטרה (פקודת הקבע של המשטרה, מס' 14.01.01), בהודעה לא צויין האם הכוונה לא להוסיף לחקור בתלונה ו/או לא להעמיד לדין. כמו כן לא סומנו הנימוקים (מתוך שורה של הנימוקים הנקובים בטופס הסטנדרטי). יתירה מכך - איש לא חתם על ההודעה המוזרה, וכך נמנע מליטול אחריות אישית לאי ביצוע המלאכה כפי שמחייב החוק. בקיצור, נעשה מאמץ מיוחד לעזור לבת. ככה יעשה לבת-הפרקליטה הבכירה.
וכיצד מטפלת המשטרה בתלונות שהגישה הבת נגד הבחור?
בחומרה יתירה:
השבוע נחקר הבחור-הגרוש במשך כמה שעות, גם בגין מעשים (דמיוניים) שייחסה לו הצעירה. הוא הושפל, וכדי להוכיח שאין לו אחות - הוא נדרש למסור וגם להוכיח מה עשה בשעה זו וזו לפני כך וכך שנים.
ככה יעשה לאיש שאת רעתו מחפשות הבת והפרקליטה הבכירה.

תאריך:  24/08/2001   |   עודכן:  24/08/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
דווקא בנושאים שבהם אזרחי המדינה מאוחדים ביותר, מוכיחים שופטי בית המשפט העליון עד כמה הם מרגישים כמחנכים-מורמים מעם, ולא כראשונים בין שווים
ד"ר אורי מילשטיין
בעקבות דבריו של אריאל שרון, לפיהם מצא את הדרך לטפל בטרור, קובע ד"ר מילשטיין, כי על צה"ל לשוב לתורת הלחימה של יחידה 101 שהקים שרון ב-1953
יואב יצחק
עד המדינה בפרשת ישראל פרי;
הפקק אצל "שופטי המוקד"
יואב יצחק
המלחמת השבת החדשה של עומרי פדן;
הגירסה המזוגזגת של היועץ רובינשטיין
צבי מרום, מנכ"ל באטם
אל תתנו להם וולוואים (VOLVOS), אחרון הסוציאליסטים, קללה עברית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il