X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

מערכת הבחירות הולכת ומתחממת. מיום ליום עולות יותר ויותר שאלות: מדוע אריאל שרון ואהוד ברק מקפידים זה בכבודו של זה, יתר על המידה, באופן שאינו שכיח כלל ועיקר - במיוחד כאשר מדובר בבחירות אישיות לראשות הממשלה.
התשובה לכך פשוטה. עניין של הבנות. נודע לי, כי בין השניים כבר קיימת הבנה, לפיה מי מהם שלא ייבחר לראשות הממשלה, ימונה לתפקיד שר הביטחון. שרון וברק יודעים היטב לשמור סוד בדבר ההבנה ביניהם.
כמו כן הושגה ביניהם הבנה, לפיה לא יחטטו השניים זה בעברו של זה (הצבאי). שניהם מבינים היטב: דיג במים עכורים עלול לפגוע בכל אחד מהם, שכן עברם הצבאי של כל אחד מהם - ומי לא? - טומן בחובו פרשיות ביטחוניות בעייתיות - שחשיפתן לעיני כל עלולה להביכם ציבורית.
כידוע, שרון כבר הודיע בכנס של מרכז הליכוד, על כוונתו למנות את ברק לכהונת שר הביטחון, אם כמובן ייבחר לראשות הממשלה. הוא הציג זאת כרעיון שלו, ולא אמר מאומה על ההבנה/הסכמה שהושגה.
שרון - אם יפסיד בבחירות לראשות הממשלה - יוכל להשיג חצי תאוותו. מינויו לכהונת שר ביטחון דווקא על-ידי ראש ממשלה מן השמאל, עשוי לפצותו על פסילתו על-ידי ועדת כהן, ולהכשיר את דימויו, בערוב ימיו, בעיני רבים וטובים הזוקפים לחובתו את הסתבכות המלחמה בלבנון.
ברק, מאידך, שומר על הבנה זו בחדרי חדרים. הטעם לכך: אם יגלה זאת, יותקף במיוחד על-ידי מרצ, העושה כל שלאל ידה כדי לפסול את שרון לכהונה בכלל ושר ביטחון בפרט - נוכח חלקו השנוי במחלוקת במלחמת לבנון.

תאריך:  12/01/2001   |   עודכן:  12/01/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
חיים משגב
ד"ר חיים משגב, על הצמד ברק-פרס - במופע המגוחך ביומן השבוע של ערוץ 1; צריך להתנער מ"חבורת אוסלו", מהר ככל שרק אפשר. הפרמטרים ל"הסכם" שמציע "קבינט השלום", שהוקם לצורכי בחירות, יובילו למלחמה שתתחיל מפאתי כפר סבא
יואב יצחק
כיצד השתמש אהוד ברק באליקים רובינשטיין, וכיצד ניסה - בעקבות חוות הדעת שהגיש, לבזותו לעיני כל; על רובינשטיין היועץ, הנציג והשליח
יואב יצחק
בשבוע הבא יעלה יצחק מרדכי על דוכן העדים, הפעם כעד הגנה במשפטו הפלילי. מרדכי ראה כמה מלחמות בחייו, אך זו הגדולה מכולן; בבית המשפט כבר נשמעו עדויות שלוש המתלוננות, ומהעדויות העלו פרקליטי מרדכי שאלות קשות לגבי מהימנותן
יואב יצחק
המסקנה העולה מהתנהגותו: רובינשטיין מספק הגנה אוטומטית לפרקליטות, שהשתמשה בעד שמולביץ להרשעת דרעי; עו"ד רזניק נפגש עם שמולביץ במשרדו הפרטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il