X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מעריב קיבל סוף סוף הודעת פיטורין מיואב יצחק
▪  ▪  ▪

ביום 4.7.04, ועל-פי המתפרסם בדה-מרקר, הודיע יואב יצחק על ההתפטרות שלו ממעריב.
יואב חשף לאחרונה את עובדת היות הפגישה הלילית השערורייתית בין שר המשפטים יוסף (טומי) לפיד, ח"כ גדעון סער (המתמחה לשעבר של עדנה ארבל בפרקליטות), עדנה ארבל עצמה, והעיתונאית שלי יחימוביץ' - בביתו של ח"כ סער, מספר ימים טרם פורסמה החלטתו של היועץ המשפטי מזוז בעניין האי היווני.
מספר ימים לאחר פרסום החלטתו של מזוז השתלחה שלי יחימוביץ' ביועץ ובהחלטתו. בעיתונות צוטט המשפט "מזוז שרף את המועדון שלו עצמו וריפד בשכבת מגן את המועדון של העשירים והחזקים", אך אלה רק חלק מדבריה.
שר המשפטים תיאר את המפגש כמפגש רעים לארוחת ערב.
שר המשפטים, ח"כ בכיר ועיתונאית בכירה, נפגשים למפגש חברים עם שופטת עליונה, מספר ימים טרם יוצא דוח מאד מאד ביקורתי עליה, ע"י משרד המשפטים, ולאחר מכן כאשר הם מתערבים בעניינה, הם פוגעים עמוקות במעמד היועץ המשפטי לממשלה, ועם כל זאת הם לא מגלים לנו, לציבור, כי הם נמצאים ביחסי חברות עימה, חברות אשר פוסלת אותם לחלוטין מלעסוק בענייניה.
אם זה אינו ניגוד עניינים בולט וקיצוני, אינני יודע ניגוד עניינים מהו, ואנו יודעים הרי שהבשלה של ניגוד עניינים ופעולה תוך מצב של ניגוד עניינים, בייחוד במקרה כזה קיצוני, לא רק שחוצה קווים אדומים של המינהל התקין אלא חוצה, אף לכאורה, את החוק הפלילי (הפרת אמונים לכאורה, ואם יש תמורה אז גם שוחד לכאורה).
אפל, חבר של שרון, נתן כסף לבן של שרון ואני לא יודע מה הוא קיבל, אך רק לאחר שארבל וכוחותיה עינו את משפחת שרון עינויי תופת, כולל ניסיון לאסור את גלעד על-פי פקודת בזיון בית המשפט, התברר שהכול פארסה, שלא היו כל ראיות מספקות וכי המלצת כל הדרגים כולל המלצה קודמת של ארבל הייתה שלא להעמיד לדין.
לפיד ויחימוביץ' - חברים של ארבל, נותנים לארבל הגנה שלא תסולא בפז, נותנים לה עיתונות טובה, יחימוביץ' גם משתלחת בבוטות חסרת תקדים ביועץ המשפטי עבור חברתה ארבל, וגם כאן אני לא יודע מה הם מקבלים בחזרה.
מסריח, מאד מסריח. ומי מקבל על הראש? כמובן יואב יצחק, הוא אשם בשחיתות הזו.
כפי שהנחנו בצדק שפעולתו של שרון מושחתת, ואין לדעתי ספק שהיא מושחתת, כן גם פעולות לפיד, ארבל ויחימוביץ' מושחתות, מושחתות מן היסוד. בעניין שרון חקרנו וראינו שאין מדובר בפלילים, אך אצל לפיד ארבל ויחימוביץ' לא נראה שמישהו עומד כלל לחקור, הרבה יותר קל להרוג את השליח, יואב יצחק, מאשר לנבור בנבכי העיתונות ולחשוף את הקשרים המסוכנים של עיתון הון ושלטון.
מסתבר שהשחיתות חדרה לכל רובדי החברה, גם אלה המציירים עצמם כמוכיחים בשער, כנציגי ההומאניות והיושר בהתגלמותו, מתבררים כבלונים נפוחים, כאנשים חסרי כל אישיות וחוט שדרה, כאנשים בעלי יסודות רעים ומושחתים.
לעומתם, יש קבוצה אותה ניתן לספור על כף יד אחת, של אנשים, ישרי ערך ודרך, הנאמנים לדרכם, הנאמנים לערכיהם, ויואב יצחק, בחשיפותיו הבלתי מתפשרות, במלחמתו העיקשת לסדרי שלטון תקינים, ועתה בהתפטרותו מחבריו של טומי לפיד, הוא מוכיח לכולנו בפעם המאה שהוא נמנה על קבוצה מצומצמת זו.
יואב יצחק, חזק ואמץ.

תאריך:  04/07/2004   |   עודכן:  04/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק של שופט חוקר. היועץ מזוז רמז על אפשרות זו עם כניסתו לתפקיד; ח"כ רוני בר-און הניח הצעת חוק ברוח זו כבר לפני שנה; אם החוק היה בתוקף - פרשת מזוז-ארבל היתה נמנעת
אביתר בן-צדף
מעתה ייאלץ הממשל האמריקני לנהל את מלחמתו בטרור תוך ביקורת שיפוטית קפדנית. זה מסובך וקשה, אך אפשרי
משה איפרגן
לנין, המטורף שהשתלט על רוסיה והשליט עליה משטר טרור רצחני, ושהותיר אותה מעל 70 שנים בחשכת ימי הביניים, הוא הדוגמא המופתית של קרפל ופייגלין לניצול הזדמנויות הסטוריות
עוזי אורנן
מגילת העצמאות ביססה "לאום ישראלי"
יואב יצחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il