X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

עכשו זה רישמי: בבדיקה שערך איגוד לשכות המסחר, נמצא כי סל המזון הישראלי - על בסיס התוצר לנפש - הוא הגבוה ביותר בעולם, ועולה לישראלי האומלל בסביבות פי 2 ויותר מאשר לאזרח ברוב ארצות המערב.
www.nfc.co.il/archive/001-D-49670-00.html?tag=17-35-44&au=True
אנו מדברים גבוהה גבוהה על המצב הביטחוני ועל אסטרטגייה ופוליטיקה גלובלית, ונשמט מתשומת ליבנו המצב בסופר-מרקט ובתחנות הדלק.
בארה"ב, על העלאה של 2% במחיר הדלק קמה צעקה גדולה, כמעט מרי אזרחי, ונשיא ארה"ב וסנטורים רבים מוצפים ברבבות מכתבי מחאה. באלג'יר על העלאה זעירה במחיר החומוס יוצאים המונים חמושים וזועמים לרחובות ומאיימים להפיל את המשטר. וכאן, העלאה של 5 עד 10 אחוז מידי פעם בפעם היא עניין של יום ביומו.
הישראלי משלם עבור דירתו פי 4 בערך מאזרח אירופי, ומשועבד רוב חייו לנכס הנדלני שברשותו. האם שעבוד זה, כמו גם המתח הרב שבמצב הביטחוני והעצבים המותשים בפקקי התנועה הענקיים (פרי הביאושים של אי השקעת מיסיו בבניית תשתית כבישים ראוייה) מונעים ממנו להבחין כי לבשר הקפוא מוזרקים מים - לעיתים עד 60% ממשקלו? וכי הפסטרמה והנקניק מוצפים בכימיקלים רבים דבר הקרוי בלהטוטנות מילולית נוכלית "בשר מעובד"...
האם הנוכלים הקוראים לעצמם "מוסכניקים" המטפלים במכוניתו ודורשים מחירים משונים עבור תיקונים לא ברורים, וצערו על החור שנפער בכיסו בעקבות התיקון התורן - מונעים מהאזרח המצוי להבחין כי החומוס טפל ברוב חדוות העמילן שהתווסף לו, וכי חלק ניכר מהקמח בלחם הוחלף במספוא לבהמות?
בשוק הפירות היבשים שולטת המאפייה המקפיצה את המחירים. הפאלפל - המאכל הלאומי הישראלי - עשוי ברובו מקמח ופיתות טחונות, ולשמן הממוחזר עשוי להתווסף גם שמן מנועים. הגלידה הישראלית הינה כמעט תמיד על בסיס שומן צימחי מבחיל ולא חלב ושמנת, כמקובל במערב. ועוד "מנמקים" לו את העניין בשקרים במצח נחושה על כך "שכך היא הגלידה בכל מקום בעולמנו".
והאזרח הישראלי הסבלן נושא הכל בדממה. רק שידפקו את הערבים, או את החרדים, או את הימניים הקיצוניים הללו, ומה עם הקיבוצניקים המתנשאים - בקיצור, שיכניסו לכל מה שזז - איש איש ונטיותיו הפוליטיות.
ועבדכם הנאמן מתריע על כך זמן רב:
קראו את כתבת התחקיר המאלפת וניספחיה, בלווי סיורים וירטואליים בסופרמקטים באנגליה ובארה"ב -
"בני המעיים והעבודה בעיניים"
www.nfc.co.il/archive/003-D-3974-00.html?tag=18-38-29&au=True
אתר הבית של הכותב - www.michael-sharon.com

תאריך:  06/07/2004   |   עודכן:  07/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' בן-עמי סלע
נכון להיום מעריכים: כ-350 אלף ילדים וילדות בהודו מועסקים ב"תעשיית ה-"Bidi, כשכל אחד מהם מגולל בממוצע 2000 סיגריות ליום; כמות העיטרן (tar) והניקוטין כמו גם חומרים רעילים נוספים בטבק ה-Bidi גבוהים משמעותית מרמתם בסיגריות מסחריות רגילות
רמי אריה
תמיר ליבל
אביתר בן-צדף
אחרי יום העצמאות פרסמתי כאן מאמר על גניזת הסרט "החווה הסינית - רשומון" של ניר טויב, שהקרנתו נמנעה ביום הזיכרון. כתוצאה מכך התוודעתי לתנועה אזרחית חדשה - "הפורום האזרחי לתחקור קרבות", הם קוראים לעצמם - קבוצה של אזרחים חסרי תקציב וחסרי-מיסוד, המנסים להיכנס לריק, שיצר צה"ל באי-תחקור קרבותיו. ביום שישי (9 ביולי) יוקרן הסרט של ניר טויב במסגרת תחרות וולג'ין לקולנוע ישראלי בפסטיבל הסרטים בירושלים - אם צה"ל לא ימנע זאת
עו"ד אברהם פכטר
בית הדין הבינלאומי בהאג עומד לפרסם את החלטתו בנושא חוקיות גדר ההפרדה ביום ו'. פסק הדין בהמשך; החלטת בג"צ בנושא "עוטף ירושלים" הקדימה אמנם את החלטת האג, אבל לא תשפיע על ההחלטה הספציפית אלא על החלטות עתידיות לטובת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il