X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

חיים הכט בסדרה התעמולתית שלו "מכרכור לסינגפור" מריץ את שמעון פרס לראשות דמוקטטורה בנוסח סינגפור. הוא מנסה למכור לנו שטויות כמו: שלסינגפור יש שכנה בעלת 250 מיליון תושבים מוסלמים, שחיה עימה בשקט כיוון שסינגפור מאפשרת ל-80,000 מוסלמים להגיע מדי יום לעבודה.
חיים, דחילק, קצת יושר מקצועי. מה עושים 249 מיליון? הכט גם מספר לנו שסינגפור מוכרת את רוב תוצרתה לשכנה מרובת התושבים. מה בדיוק מוכרים להם? פיתות? כפיות? רעלות? טלוויזיות ומחשבים הרי הם לא קונים.
חיים טוען, בשם שמעון, שרק שלום יבריא את הכלכלה ושטעינו שלא יצרנו שיתוף פעולה אזורי עם המוסלמים. היינו יכולים לייצא להם פיתות וחומוס.
חיים הכט ראיין את שר החינוך אך לא בדיוק הבין את תשובותיו: 80 אחוז מתלמידי התיכון הופכים לאקדמאים, 20 אחוז ממש, 40 אחוז טכנולוגי ועשרים אחוז נוספים מכללות טכנולוגיות. אותו עם מופלא של ארבע וחצי מליון, שרובם סינים הגיע להישגים רבים בתחומי ייצור ולא בתחומי פיתוח! כיוון שהוא משקיע בטכנולוגיה ולא במדע. מה שישראל עושה עם יד ורגל אחת קשורים ב-50 שנה, סינגפור לא תעשה במאה שנה. לא שצריך לנוח על זרי הדפנה. החינוך, ולא ההשכלה, חשובים יותר מליברליות במערכת החינוך, שבעיקרה לא מערכת דמוקרטית באף מדינה בעולם.
הכט גם מוציא את דיבת הארץ רעה, ומספר לסינגפורים על המשטר הלא יציב שמתחלף כל מספר שנים כמנהג המדינות המפגרות במערב.
הכט מעביר את המסר שאולי עוד יש תקווה לשמעון, אם אל על הלכה בעקבות סינגפור איירלינס, אז עם ישראל יוכל ללכת בעקבות סינגפור בהנהלת שמעון. תנו לו 15 שנה בשלטון ותראו איך הוא יהפוך לנו את הארץ לסינגפור, ואת שכנינו המרצחים לעם רוכבי טוסטוס, שיבואו כל בוקר לעבודה בישראל.
כן, יש מה ללמוד מסינגפור כמו מסין וממדינות אחרות. ואכן, שמעון פרס נשוא הקמפיין של הכט כבר היה בכל מדינות העולם, אך כנראה לא הבין דבר ולא למד דבר.
כדאי לחיים הכט להציג באמת רק את הדברים שכדאי לנו ליישמם ולא לנסות לנהל קמפיין לשמעון. שמעון, שלא טעה מעולם, איננו איש חזון, אלא איש ביצוע של רעיונות של אחרים. כל הפרויקטים שעשה והצליח, לא פרי רוחו, ואילו שבאו ביוזמתו, נכשלו כישלון צורב.

תאריך:  19/07/2004   |   עודכן:  19/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר אלקלעי, יעל דולב
עו"ד אברהם פכטר
מי יהיה פרקליט המדינה החדש ומה יהיו סמכויותיו? יו"ר הוועדה, היועץ מני מזוז, יבחר באדם שהוא סומך עליו ויוכל לעבוד איתו בעבודת צוות, לא חנפן ולא חתרן; המצב שהיה קיים בין היועץ רובינשטיין לפרקליטת המדינה עדנה ארבל - אסור שיחזור על עצמו
מוטי שפירא
מה הייחוד של אותם עובדי הנמלים שכל מדינת ישראל צריכה לערוב לתנאי העסקתם ולביטחון תעסוקתם? מה הם עשו לטובת כלכלת ישראל יותר מאשר מאות אלפי העובדים בתעשייה, במסחר, בייצוא ובייצור, ובייבוא?
טל רבינוביץ'
תא"ל (מיל.) אמציה (פצי) חן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il