X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעין הסערה עומדת, כביכול, ההתקפה השבועית על חברת הכנסת ענבל גבריאלי. אחרי ש"תפסו אותה" נוהגת בלי ניירות ותפוצת נאטו של המשטרה דאגה לפרסום העובדה (שהתבררה כשקרית), באה עתה פרשת שטראובר. שוערה של מכבי ת"א והנבחרת, שהוא כיום חברה לחיים של ענבל גבריאלי, עובד כנראה קשה בעת שירות המילואים. חברתו, כך פורסם, הבטיחה "לסדר" לו שירות נוח וקל יותר. הוא הא, מה קרה?
▪  ▪  ▪

עם יד שמאל על הלב (שאצל רבים מאתנו כבר איננו) ויד ימין על התנ"ך (פרט לאנשי "שינוי") תראו לי בכיר אחד שלא השתדל/פעל/עשה אי פעם למען בנו/ביתו או קרוב משפחה אחד, לא תמיד בקרבה ראשונה, בכל תחום שהוא: החל מעיתונות, דרך רדיו וטלוויזיה, משרד ממשלתי זה או אחר, נציגות דיפלומטית או דירקטוריון חשוב. אם תמצאו - הדרך לתגובות פנוייה בשבילכם, תוך כדי בקשה אחת: אנא כבדו את האתר. על כבודי אני מוחל ולא התגובות הן שיכתיבו לי את מהלך חיי.
בעין הסערה עומדת, כביכול, ההתקפה השבועית על חברת הכנסת ענבל גבריאלי. אחרי ש"תפסו אותה" נוהגת בלי ניירות ותפוצת נאטו של המשטרה דאגה לפרסום העובדה (שהתבררה כשקרית), באה עתה פרשת שטראובר. שוערה של מכבי ת"א והנבחרת, שהוא כיום חברה לחיים של ענבל גבריאלי, עובד כנראה קשה בעת שירות המילואים. חברתו, כך פורסם, הבטיחה "לסדר" לו שירות נוח וקל יותר.
אינני יודע איך וכיצד נפרשה הפרשה על פני כותרות שמנות במדורי הספורט והתוצאה: הארץ כמרקחה. ח"כ כבל דורש בירור במליאה, ההתאחדות לכדורגל והמאמן אברהם גרנט אומרים ש"זה מקרה חמור". מה חמור יותר - אי גיוסו לצה"ל של כדורגלן נבחרת, או הקלה בתנאי שירות של חייל מילואים. ויש הבדל גדול. את כדורגלן הנבחרת (ולא רק הוא) שיחרר סעיף הרווח כל כך בקרב הצעירים של היום. את שטראובר, שטרם השתחרר משירות מילואים (ושוב, תראו לי כדורגלן נבחרת אחד ששירת בגולני?). כולם עוד זוכרים את ה"שירות" של יוסי בניון בחיל הים, והוא לא הבודד שחבורת הספורטאים המצטיינים שלנו.
מול רבים הטוענים שספורטאי צמרת אינו זכאי להנחות, אני בדעה שלמוכשרים שבינינו (וכמה יש כבר כאלה) צריך לתת עדיפות של אמן, ולא חשוב אם הוא מוסיקאי מפורסם או כדורגלן נבחרת. אפשר לחשוב שגם שאר הכדורגלנים/סנים עובדים בפרך ומגיעים "על ארבע", סחוטים כלימון משומש לשני האימונים היומיים של קבוצותיהם.
לעומתם - יש גם כאלה שלא ששמותיהם היו עלומים לרבים רבים מאיתנו, עד ליום שבו החל להישמע קולם או נקראו דבריהם באמצעי התקשורת. כל מי שאוזנו ועינו חדים - יכול היה לקשר מיידית את שם הבן/בת עם שם האב. הרשימה ארוכה מכדי לפרסמה כאן, אך מי שיתאמץ רק קצת - יכול למצוא בקלות קישורים (לא תמיד כישורים) מתאימים.
אז תפסיקו להתייפף ותפסיקו לקטר ו/או לחפש כותרות. חפשו קיר אחר לטפס עליו. בפארק הירקון התל-אביבי יש כזה.

תאריך:  01/08/2004   |   עודכן:  01/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
אמיר אורן פרסם בהארץ, כי מבקר המדינה פסק שהיתה הצדקה לכל ההאזנות המשטרתיות שנבדקו בידי משרדו [ויוחסו למשה מזרחי]. וזה שקר מוחלט. האם הארץ יפרסם תיקון והתנצלות בפני קוראיו (ואני בתוכם), או שיאפשר לאורן להמשיך ולשטות בקוראים הנאמנים של עיתון חשוב זה?
רמי אריה
חיוב השכרת דירה למגורים במס הכנסה ובביטוח לאומי וחיוב דמי ביטוח לאומי על הכנסות משוק ההון
ד"ר אברהם בן-עזרא
עו"ד אברהם פכטר
המפכ"ל אהרונישקי דחה את המלצת היועץ המשפטי היוצא, אליקים רובינשטיין, וממליץ על רישום הערת מפקד בתיק האישי; זוהי סתירת לחי מצלצלת ומזלזלת ביועץ המשפטי רובינשטיין; האשם העיקרי בפרשה וגלגוליה - הוא היועץ הפשרן, הרחמן והלא כריזמטי רובינשטיין - כיום שופט עליון
אברהם שרון
אתה אינך יודע, אדוני, כמה רחב עשויות להיפקח אצלנו כל העיניים הצרות, כאשר הקנאה עולה לראש ובוערת בו בדמה החם, אבל אין, אין כמו בישראל - כמה טוב שבאת הביתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il