X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

בִּרשימה מאת גדעון לוי ("סוף ההתחלה" - הארץ - 29.8.2004), נפלו מספר אי-דיוקים זערורים שעם כל היותם בטלים בששים לעומת כל הקורה באיזור המדמם הזה, ראוי לעמוד עליהם ולו רק בשביל להעצים את גודל רעיונותיו ושגיונותיו של הכותב ברוך הכשרונות.
הפתיחה מרשימה: "...זו עוד לא תחילת הסוף, אבל זה נראה כבר כמו סוף ההתחלה של התפוררות הכיבוש". שמתם לב למשחק המילים? אחרי הגימטריות, אמר פעם דן בן-אמוץ, אין דבר מטופש יותר ממשחקי מילים. אין לגדעון לוי שליטה על הנכתב, הנכתב שולט בו. הרי כל דבר המגיע לסוף תחילתו מתקרב בהכרח לתחילת סופו. מעבר לזה יש כאן קביעה חד-משמעית שהיא בגדר נבואה של ממש ברוח התנבאויותיו האחרות. על-פי כל הסימנים, מובטח לו מקום של כבוד אי-שם בין ישעיהו בן-אמוץ ליחזקאל בן-בּוּזִי.
הלאה: "...החדשות הרעות הן שהסדקים הם אך ורק תוצאה של לחץ בינלאומי; החדשות הטובות הן שהלחץ הזה הולך וּמתגבר..." גדעון לוי מרחיק לכת בִּצניעותו. מה זה "אך ורק"? לגדעון לוי עצמו אין שום חלק בסדקים הללו? הלא הלמות פטישיו במשך שנים וּבעקביות מדהימה, היתה צריכה מזמן להחריב את הבית מן המסד ועד לטפחות, אז לא לקחת אחריות אפילו על "סדקים"? מבנה המשפט הנ"ל הבנוי מ"חדשות טובות" (לדעתו, וּלדעת אבות ובני דעתו) ו-"חדשות רעות", מסגיר את דעתו שיצאו לה מוניטין בכל העולם. דעתו זו העומדת בראש דעותיהם של המחרים-מחזיקים לפניו ואחריו והיו לכוח תקשורתי רב-עוצמה, הן הן שתרמו ותורמות לאותם "סדקים" שהלחץ המתגבר עליהם יביא להתפוררות ה"כיבוש", כלומר, לקץ המדינה.
"...צריך עכשיו לקוות שהעולם לא ירפה עד שנשוב להיות מדינה צודקת" כלומר היינו פעם "מדינה צודקת", אחרת לאן "נשוב"? אימתי היינו "מדינה צודקת"? הווי אומר לפני ה"כיבוש" במלחמת ששת הימים. אלא שכשהיינו "מדינה צודקת" אליבא דרבי גדעון לוי, תקפו אותנו להשמידנו בחמת זעם משלוש רוחות מלחמה. לשם רוצה הנביא לקחתנו? הלא היינו בסרט המבעית הזה, משם ניוושע?
ועוד ציטוט קטן וצבוע: "ישראל הפרה וּמפירה את סעיף 27 של האמנה [...] בכך שהיא שולטת בפלשתינים באמצעות צווים צבאיים, מטילה עליהם עונשים קולקטיביים, פוגעת ברכושם וּמציבה מִגבלות קשות על חופש התנועה שלהם, על כל הפגיעה בחייהם הכרוכה בכך".
אין כמובן להתנהלות הפלשתינית כל חלק ברעות הללו. בני ישראל נוגשים וּמתעמרים באוכלוסייה שלמה וּתמימה ללא כל צדק! סתם! כי מתחשק להם. משל למה הדבר דומה, להתעמרות המשטרה, הפרקליטות, בית המשפט ושירות בתי הסוהר באדם זך וטהור שכל פשעו היה מעשה של רצח המוני. מי שרוצה להבין עד היכן טַפָשְׁנוּ וַנְטוּמְטָם, שיקרא את רשימותיו של גדעון לוי. יש אפילו ספר שלם מן המוכן.

תאריך:  29/08/2004   |   עודכן:  29/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שוש מיימון
כמו בסרטו הקודם גם הפעם פורש יוסי סידר את אורחות החיים של הציונות הדתית, ומשרטט אותה בקווים עדינים ומרתקים; צילומים: שוש מיימון
מוטי שפירא
שוש מיימון
מצבם של ההומוסקסואלים מעולם לא היה טוב יותר [צילומים: שוש מיימון]
יואב יצחק
הנגבי "השתין מהמקפצה". הוא נתן ידו למינוי עשרות מקורבים במשרד לאיכות הסביבה, וגם למינוי מקורבים למשרות פיקטיביות; השאלה היא: כיצד העז לעשות זאת, מי נתן לו את הביטחון וכיצד זה קשור לנשיא אהרן ברק.
אלכס לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il