X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מעולם לא התכוון אריאל שרון לגרש את היהודים מבתיהם
▪  ▪  ▪

הציבור איננו מאמין כי ההינתקות תצא אל הפועל - הציבור צודק. אין הינתקות ללא הינתקות גם מן הערבים של אום אל פחם, ג'לג'וליה, יפו, בית לחם, לקייה, יפו, חברון וירושלים. כל המושג של הינתקות בתנאים הנוכחיים בשקר יסודו. ולכן גם ראש ממשלת ישראל איננו יכול לבצע הינתקות. גם גירוש אין ראש מממשלה יכול לבצע. האם ידון שלושים אלף איש למחבוש של שלוש שנים לאחר דיון משפטי של שלוש שנים לגבי כל אחד ואחד מהם? ומה עם העתירות, והבג"צ?
האם יוכל להכניס ארבעים אלף שוטרים לרצועת עזה כדי שישמשו מטרות נייחות לצלפי החמאס והרשות? הרי מספיקה פגיעה בשוטר אחד מצד הערבים שלא יעמדו ביצרם כדי לעצור את כל מהלך הגירוש?
אם כך על מה מדבר ראש הממשלה?
הוא כבר סימן לנו על מה הוא מדבר. הרפובליקה האיסלמית של עזה מפגיזה את ישראל ותושבי ישראל ללא רחם מזה חודשים. ישראל לא הגיבה או שהגיבה בעצימות מגוחכת. הרפובליקה האיסלמית שולחת את חייליה לפעולות מלחמתיות כנגד הצבא הישראלי בכל הזדמנות, ראה מקרה מורג של ערב יום כיפור. הרפובליקה האיסלמית של עזה מפעילה את כל בני בריתה הערבים, מערבית לירדן, ואת בני בריתה אשר ברפובליקות האיסלמיות של מצרים ואירופה (לעתיד לבוא) וישראל מגיבה בשפה רפה, ולבטח איננה תוקפת.
משמעותו שראש ממשלת ישראל, ובעקבותיו הקבינט כבר הכיר דה פקטו בקיום הרפובליקה האיסלמית של עזה, והוא עושה ככל יכולתו כדי לממש את ההכרה הזו. לכן את היהודים המתגוררים במדינת אויב, ברפובליקה האיסלמית של עזה, או מצרים, או צרפת, או עיראק אין הוא מתכוון לפנות בכוח, אלא להציע להם מקלט בישראל הריבונית, גרידא. קרא לפיצויים סל קליטה והרי לך עלייה חדשה ממדינות האיסלם.
צדק דובר הגוש אשר אמר, כי ראש ממשלת ישראל מאפשר לרפובליקה האיסלמית לממש את ריבונותה בנווה דקלים בכך שהיא משתמשת בשטח הזה כבשטח אימוני טילים מן הסוג הפצמ"רי. לניצב קראדי אין שום חשש שמא יצטרך לחבוט ביהודים עד צאת נשמתם כדי שיעזבו את ביתם.
יהודי סוריה עזבו, יהודי עירק ומצרים ומרוקו עזבו, ולא קבלו סנט שחוק של פיצויים מן המדינות שנישלו אותם מרכושם, גם אחרי אלפיים שנות שכנות. גם יהודי גוש קטיף יאלצו לעזוב, אלא אם ירצו לנהל מלחמה עצמאית כנגד מיליון וחצי צמאי דם הששים אלי קרב וחמושים מכף רגל ועד ראש.
כל שראש הממשלה ושותפיו צריכים לעשות הוא להכריז על רצועת עזה כעל שטח ריבוני של מדינת הרפובליקה האיסלמית העצמאית של עזה, היא מדינת פלשתין, ולהמתין בשקט. הסכמתי האישית עם המהלך הזה איננה רלבנטית. ההתנגדות של חברי לחוג למהלך הזה איננה רלבנטית. ראש הממשלה מכריז השכם והערב שזו תכניתו, ואוזנינו טחו משמוע. וכדי להקים את התכנית הזו אין צורך בדבר חוץ מקולמוס. ועל זה נאמר עצום הוא הקולמוס מן החרב.
_________________
הכותב הינו חבר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני כלכלי וחברתי

תאריך:  28/09/2004   |   עודכן:  28/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארז רואימי
הגיע הזמן שנתחיל להעצים את עצמנו, הגיע הזמן שכולנו נעשה משהו לקהילה הסובבת אותנו בטרם הפערים החברתיים-חינוכיים יגיעו למצב בלתי הפיך, ומפערים נגיע למצב של מעמדות
מוטי שפירא
גם בבריטניה יוצאים כל יום מיליוני ילדים ללימודים וההורים מצפים למערכת חינוך טובה ואיכותית למען עתיד ילדיהם ועתיד בבריטניה
מיכאל אדירעם
מבצע ההתנחלות של גוש אמונים הצליח כי הממשלה איבדה את השליטה על הצבא. כך מאבדת ממשלה את הלגיטימציה שלה
ניסן יואלי
הרעיון לחלק את המצוות של התורה למצוות "דתיות" ומצוות "פוליטיות" לידתו בנצרות
מיכאל שרון
כשעוסקים בניתוח סוציו-כלכלי כולל ואינטגרטיבי יותר של הסצינה הישראלית, בסופו של דבר אתה מגיע לתופעה אניגמטית (חידתית). האם אין מנוס אלא לחדול להדחיק ולזהות באופן בהיר את העובדה שישראל היא יציר פשיסטי-אוטוקרטי (סמכותני) מזן לא מוכר עד כה? נראה שפאשיזם זה הוא בעל תכונות יחודיות, שניתן להבינם אולי כשורה של היפוכים לאתוסים מערביים תוך רטוריקה מנוגדת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il