X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה זה הרעש המוזר הזה? אה, זה הצפצוף של ההתרעה של 20 שניות לפני נפילת הטיל? יאללה, חדל ברבורים, בואו נברח לפני שייפול עלינו איזה טיל בשידור חי
▪  ▪  ▪

כבוד השר מגיע אל העיר המוקסמת. אתם חזקים, הוא מודיע לאנשים החלשים והמפוחדים. אתם אמיצים. הם שומעים ורועדות להם הביצים (ובהתאמה - מתקפלות השחלות). יש לכם כושר ספיגה מעורר הערצה. הם לא מאמינים למשמע אוזניהם. מה כושר, מי כושר.
פמליית השר מסיירת באתרי הפגיעות. הנה בור. הנה מכתש. במיוחד בשבילכם הכינונו מצגת של אוסף גרוטאות - קרעי מתכת של מה שהיה פעם טיל קסאם.
מתכת פשוטה, פרימיטיבית. זה החומר המהלך עליכם אימים. אני מבין, אני מבין. אין טוב ממראה עיניים. עכשיו אני מבין טוב יותר. ("אוי לעיניים שכך רואות", לוחשת העוזרת על אוזנו של הדובר). חיות אדם. הם לא בוחלים בשום אמצעים, אפילו לא בצינורות פשוטים.
לא איש בשורות אני בביקורי הזה ובוודאי גם לא של נחמות וישועות, כי לא ניתן לנחם ולא ניתן להושיע משפחה ששכלה את ילדיה הרכים. נקמת ילד קטן, אתם יודעים. יש לנו עסק עם חיות אדם. עם השטן בכבודו. מה יש להגיד, אין מה לדבר. אין גם עם מי לדבר. הם מבינים רק כוח ולכן צריך לחרוק שן, לנשוך שפתיים ולדבר אתם בשפה היחידה שאותה הם מבינים, וגם - רק כאשר הם חוטפים בראש. שן תחת שן? בפירוש כן! זה התעריף. שלא יגידו שאנחנו משנים את תג המחיר באופן חד צדדי. עין תחת עין? בוודאי. יש למישהו בעייה עם זה?
כבוד השר, אנחנו בשידור חי בערוץ הטבע, תגובה ראשונית לצופים בבית: תרשה לי, תרשה לי, אני לא הפרעתי לך, עם כל הכבוד, איש לא ילמד אותי מה זו עמידה נחושה על עקרונות, כולל אף אחד מכם, שאני מכבד אתכם מאוד. עם כ הכבוד, צריך לדייק כשעוסקים בעובדות. הכי קל זה להתלהם ולהכפיש.
נכון שאמרתי וחזרתי ואמרתי שניתן להדביר את הטרור, אבל בוודאי לא ניתן לעשות זאת במבצע חד פעמי. אז עם כל הכבוד לכולם, שלא ייחסו לי דברים שמעולם לא אמרתי ואם אמרתי, בבקשה אני רוצה מראה מקום וזמן מדוייקים שבהם אמרתי מה שלא אמרתי, אחרת אתם מוכיחים שאתם מרוויחים ביושר ובצדק את תדמיתכם כתקשורת עויינת.
עוד קצת כושר עמידה, זה כל מה שאני יכול לבקש מכם. וגם בקשה זו אני מבקש בדחילו ורחימו, בהכנעה, מתוך הערצה לכושר העמידה שלכם. אני יכול להבטיח לכם ואתם מכירים אותי - אני בדרך כלל ממעט מאוד בהבטחות, בוודאי לא כאלה שהן המבטיח והן המובטחים יודעים שאין להן שום סיכוי לכיסוי - אבל כאן ועכשיו אני מרשה לעצמי להבטיח לכם שכל בקשה שלכם, לגיטימית מעצם הנסיבות שבהן היא מבוקשת, תישקל לגופה בישיבת הממשלה הקרובה.
אני מוכן להרחיק לכת ולקחת על עצמי סיכון מחושב: מי מכם שירצו להצטרף לתוכנית 'חבילת ההטבות' שאותן הממשלה מתכוונת להעניק למי שיתפנו מביתם מרצון, יוכל לעשות זאת באותם תנאים שאנחנו מעניקים לאנשי גוש קטיף. תוכלו לקבל מקדמות. לא זה העניין. חשוב לי שתדעו שכל המדינה מאחוריכם בעמידתכם הנחושה מול איומי הטרור ובעיקר מול גל המימושים הגואה שלו בימים האחרונים. שום מדינה נורמלית לא תרשה לאורך זמן ירי ממוקד על אחת מעריה.
(חומי, מה זה הרעש המוזר הזה? אה, זה הצפצוף של ההתרעה של 20 שניות לפני נפילת הטיל? יאללה, חדל ברבורים. בואו נברח לפני שייפול עלינו איזה טיל בשידור חי ויעשה ממני את הצחוק הכי גדול שאפשר לעשות משר בישראל).

תאריך:  05/10/2004   |   עודכן:  05/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נדיה מטר
דברים שנדיה מטר תכננה להגיד לחוקרי המשטרה; המאמר מביא לקורא מגוון רחב של התבטאויות מפי אישי ציבור ולכן הוא קצת ארוך; מטר ממליצה לכל פעיל ימין "לשמור בכיס", למקרה שיאשימו אותו ב"הסתה"
רפאל בוכניק
דני רשף
במלחמה נמוכת עוצמה אין הכרעות ברורות, ההישגים תמיד עמומים אבל 'ימי תשובה' הוכיחו שצה"ל לומד ומשתפר
ד"ר גדי אשל
על ה'הינתקות' והקשרים מהשואה; יש להכיר בכך שאין אפשרות לשלוט על עולם הדימויים המצטייר בהכרתו של אדם. עולם זה נקבע גם על-פי המטען הגנטי וגם על-פי הניסיון הפרטי והזכרון הלאומי
אלכס לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il