X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

לפני מספר ימים צפינו בכנס אנשי משה פייגלין בבניני האומה בירושלים. מטרת הכנס היתה לבשר על מועמדותו של פייגלין לתפקיד יו"ר הליכוד ולהיות מועמדה לתפקיד ראש הממשלה.
משה פייגלין ואנשיו הבינו שהדרך היעילה והקלה ביותר להשיג מטרותיהם הינה פעילות "מבפנים", היינו: מתוך הליכוד. אין צורך בחוכמה גדולה ובהבנה פוליטית רחבה כדי להכיר את כללי המשחק, למעשה באופן קל ופשוט ניתן להשתלט על המפלגה, שכן כל שצריך זה מעט כסף ולפקוד מתפקדים, וככל שירבו כן ייטב. בשיטה דומה ניתן גם לעבריינים ולאנשים מפוקפקים היכולת להשתלט על מוקדי כח במפלגה, ומי לא יודע שהכח מצוי במפלגת השלטון?.
צורת התנהלות זו של הליכוד הביאה לא מעט ביקורת, בעיקר מכיוון תנועות השמאל, אשר מנצלות כל הזדמנות כדי לפגוע ביושרם ובמוסריותם של אנשי הליכוד, ועושים כל חבר מרכז למושחת דפאקטו ודהיורה, מה שלא הוא.
הנני קובע באופן הקטגורי ביותר: הליכוד ואנשיו עוד לא הגיעו לקצה קצהו של של הר בואש השחיתות אליו הגיעו אנשי מפא"י. ועד עצם היום הזה, בשרות המדינה - השליטה הינה שליטה מוחלטת של אנשי השמאל.
תנועת הליכוד מיוסדת על תורתו של זאב ז'בוטינסקי, הקובעת את ערך "ההדר" כערך עליון. מכאן, לצערי, עוד לא למדו בליכוד מהי תרבות שלטון. די להזכיר את התנהלותו של מנחם בגין ז"ל, עת נכנס בפעם הראשונה ללשכת ראש הממשלה והשאיר על כנם את כל אנשי מפא"י - למרות שאלה היו מוכנים נפשית ופיזית לעזוב את הלשכה.
פייגלין ודומיו אינם אנשי הליכוד. רחוקים הם כמרחק מזרח ממערב מערכי הליכוד וממשנתו. הם מנסים לאמץ את משנת ז'בוטינסקי אך אין די בזה, שכן אין הם מבינים את רוח המשנה הסדורה. הדבר די דומה לחוזרים בתשובה, אשר לעולם לא יהיו ולא יוכרו "כחרדים" כשרים, ולעולם לא ימונו לראשי העדה.
היסטורית, מאז הקמת התנועה הרויזיוניסטית, תמיד היו קיצוניים אשר אימצו לליבם את תורת ז'בוטינסקי, ופירשו תורה זו בצורה קיצונית ומעוותת. לדוגמא: בעיתנו הם אנשי כהנה ודומיהם, בין אנשי הליכוד יש ערך ואהדה רבה למסורת ישראל, אך אנשי הליכוד אינם אנשים דתיים פנאטיים, ובוודאי אינם מבשרי המשיחיות.
כמי שחונך על ברכי משנתו של ז'בוטינסקי בתנועת בית"ר, וכמי שצמח מתוך קרביה של התנועה, הצעתי לאנשי פייגלין: חבל על המשאבים והכוחות המושקעים בדרך לכיבוש התנועה. אין כל סיכוי לכך. יחבבו אתכם, יאמצו אתכם, יכבדו אתכם, שכן אוהבי ארץ ישראל הינכם. אבל אין לכם כל סיכוי או תוחלת לתכניתכם.
_______________
המחבר הינו חבר מרכז הליכוד ומוסמך אוניברסיטת ת"א (בהצטינות)בפקולטה למדעי החברה.

תאריך:  15/11/2004   |   עודכן:  15/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל אדירעם
פסה"ד התקדימי של ביהמ"ש המחוזי בנצרת, אשר הכיר בזכות הירושה של "ידוע בציבור" מאותו המין, בניגוד ללשונו המפורשת של החוק, עשה צדק במקרה הפרטי, אבל בית המשפט טעה. לא רק בגלל ה"חקיקה השיפוטית". ההתערבות השיפוטית, מאפשרת למחוקק לחמוק מהצורך בעידכון ותיקון החוק ומהצורך להתעמת עם תפיסות עולם שונות. ה"תא המשפחתי" הוא בין השאר גוף כלכלי, וככזה, יש אינטרס ציבורי עליון להגדירו בצורה ודאית ומראש.
עו"ד אברהם פכטר
האם שרון ישחרר יונה לראות אם כלו המים? ואם תחזור היונה עם עלה של זית או כדור של קלצ'ניקוב? ערפאת מת כמו שהוא חי, ניצל 7 פעמים ומת 7 פעמים עד לפינאלה; ולא לשכוח: פרס נובל לשלום הוא על שם ממציא הדינמיט
מוטי שפירא
פרופ' ג'רלד פרמן
עו"ד גלעד נרקיס
היותם של הבנקים גופים כלכליים הפועלים למטרת רווח, בצד היותם גופים "מעין ציבוריים", מעלה שאלות קשות בדבר האפשרות לניגוד עניינים במסגרת הפעילות מול הלקוחות; עו"ד גלעד נרקיס מנסה להסביר מהו הקו הדק בין ייעוץ לשכנוע ביחסי לקוח-בנק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il