X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

יום הולדתו של אריאל שרון הינו 26 פברואר 1928 ויום הולדתו של צחי הנגבי אף הוא חל ב-26 לפברואר וכך גם יום הולדתי החל בדיוק באותו היום, אציין כבר בתחילה, אני כופר גדול באסטרולוגיה ונומורולוגיה ואין אני מאמין בשמץ מתוך תיאוריה זו, אך יחד עם זה קשה לי מאוד להסביר את החוט המקשר למהלך האירועים והתנהגויות המאופיינות לילדי תאריך זה לאורך ההיסטוריה (אל יקפצו המאמינים אני עדיין מחזיק בדעתי).
הלוח העברי והלוח הגריגוריאני נפגשים בנקודת מפגש במחזור של 19 שנה כלומר התאריך העברי והתאריך הלועזי חלים באותו יום, מבדיקה מדגמית שעשיתי עולה כי לתאריך 26 פברואר חוק משלו ואין הוא נופל לתוך מחזור זה בשונה מכל תאריך אחר.
מדוע פתחתי בתיאור לעיל? התשובה אני מנסה להבין את דרך התנהלותו של ראש הממשלה אריאל שרון, ולא הצלחתי למצא הסבר הגיוני צרוף, ולכן הלכתי למצא תשובה מתיאוריות אחרות אף שאינני מאמין בהם כאמור, להפתעתי ומתוך הכרות העצמית שלי גיליתי תופעה מעניינת, שילדי ה-26 לפברואר נוטים להסתבך ותמיד ימצאו בעין הסערה, סיקור היסטורי של ה"ה אריאל שרון וצחי הנגבי יגלו באופן ברור ומובהק שלאורך כל מהלך חיים נימצאו השניים מסתבכים על מעשיהם שלהם וקצרה כאן היריעה מלפרט את העובדות ההיסטוריות.
בפברואר 2003 עם 38 מנדטים עוצמה חסרת תקדים בפוליטקה הישראלית בשנים האחרונות בחר אריאל שרון בניגוד לכל הגיון להקים ממשלה עם שינוי ללא החרדים וזאת תוך ויתור על שותפים טבעיים, ואל ניתמם תוכנית ההינתקות לא עמדה אז על הפרק שכן ברור שהאיחוד הלאומי והמפד"ל לא יסכימו לכך.
וכן אל לנו להתמם שאריאל שרון אינו יודע לאסטרטג, הוא פוליטקאי וגנרל ממולח שאין שני לו.
ואכן את אשר צפינו בא והנה ביום ה-1 בדצמבר 2004 שלח אריאל שרון מכתבי פיטורין לשרי שינוי, האם זה לא היה נצפה? האם אריאל שרון לא צפה זאת?
ובאותו הקשר האם שרון לא צפה את ההתנגדות העזה שיש בתנועתו לתוכנית ההינתקות? האם לא צופה שרון שלא ניתן לסמוך על מפלגת העבודה הרי הוא היה בסרט הזה בממשלה הקודמת, אם כן מה דוחף את אריאל שרון?
לא מצאתי תשובה הגיונית להתנהלות זו כאמור ועל כן נתליתי בתאריך הלידה.
מן ההגיון הצרוף והדרך הפוליטית הנכונה על שרון לחזור לאלתר לדרך הליכוד ומחויבות לחוקת הליכוד שכן החוקה הינה "ההסכם" בין התנועה לבין בוחריה, ועל אריאל שרון ליישם את האדיולוגיה של התנועה, ז'בוטינסקי במאמרו על "המנהיג" משנת 1935 מגדיר את המנהיג כשליח של ציבור שולחיו ואין לו כל יתרון על חבריו ומנהיג אשר לא יישם את מדיניות שולחיו יש להחליפו.
במדינת ישראל שני גושים פוליטיים השמאל והימין השוני בינהם ברור כשמש וכל ניסיון להקים ממשלה שמרכיביה אינם מאותו הגוש סופה שלא תאריך ימים, שכן הפערים האידיולוגיים עדיין רחבים מדי ובבחירות האחרונות הציבור בחר באופן ברור כי רצונו שגוש הימין יקים ממשלה ועל כן יעשה אריאל שרון טוב ויקים ממשלת גוש ימין שכן זהו רצון העם לעת הזו.
הערות
1) ידוע לי שיש שיאמרו שיום הולדת אריאל שרון חל ב-27 בפברואר.
2) המאמינים באסטרולוגיה ונומרולגיה מיד יקפצו ויאמרו שאני סותר את עצמי.
3) אין אני חבר בזו ארצנו (הפגלנים).
הכותב הינו מוסמך (M.A) מאוניברסיטת ת"א וחבר מרכז הליכוד.

תאריך:  02/12/2004   |   עודכן:  02/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה מכנס
יוסי עבדי
מנחם ברוד
הדבר היחיד שמבדיל את רצח השופט מעשרות וממאות מעשי רצח אחרים היא העובדה שמעשה מפלצתי כזה אינו קורה בכל יום. לו היו מתרחשים עוד ועוד מקרים מסוגו, היינו עוברים גם על כך לסדר-היום
אליקים העצני
ד"ר אבי כץ
בעידן בו כל שלב במחזור החיים של מוצר הייטק נעשה במקום אחר, וכל מוצר הוא תוצרת קבוצות עבודה בינלאומיות, ישראלים יכולים לחזור לתפקידם המקורי כיזמים. גם מהבחינה הגיאוגרפית ישראל נמצאת בצומת בין המזרח הרחוק, אירופה וארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il