X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השמאל מבין ששרון הולך לרסק את הימין עם ההינתקות ולכן שותק, הימין הבין את זה ולכן נלחם בכל כוחו כדי למנוע זאת; אז למה לכל הרוחות חברי המרכז של הליכוד חשבו אחרת? - מיכאל דבורין מסביר
▪  ▪  ▪

אריאל שרון הוכיח כי בדמוקרטיה ניתן להשיג הכל.
כל מה שצריך לעשות זה רק להתעלם מאותן הצבעות שאתה מפסיד בהן, מאותם משאלים שאתה מובס בהם, ומאותן ישיבות מרכז שאתה מושפל בהן.
הנוסחה אם כן ברורה, ומומלץ לכל מנהיג מפלגה ואולי אף למנהיגי מדינה באשר הם לאמץ אותה. פונים למישור הדמוקרטי ולא מתייאשים עד שמושגת התוצאה הרצויה. הליכוד מסרב להכניס את מפלגת העבודה? בואו נעשה עוד 3 הצבעות אולי באחת מהן, בסוף הדמוקרטיה תנצח ויבוא גואל לישראל.
הממשלה מתנגדת לתוכנית ההינתקות? בואו נעיף כמה שרים שמתנגדים לה עד שהדמוקרטיה תזכה לרוב מחדש ונתגבר על כל הגורמים הלא דמוקרטיים שגרמו לתקלה הרגעית הזו.
הנה כי כן המציאה משפחת שרון סוג חדש של דמוקרטיה - אמור מעתה דמוקרטיה בהזמנה. דמוקרטיה שכמו בפרסומת של חברת הטלוויזיה בלוויין אתה יכול לקבוע בה את כל החוקים, אתה יכול ליישם אותה מתי שאתה רוצה, וחשוב מכך - אתה יכול להתעלם ממנה מתי שאתה לא רוצה.
וכל שיש לומר הוא: אוי לבושה - שמפלגה המתיימרת לשאת את לפידו של זאב ז'בוטינסקי נותנת שינהגו בה כך. אוי למפלגה שנתנה למשפחה, המעורבת עד צוואר בפרשיות מפוקפקות ומנסה לתמרן את עצמה לצאת מהן, להשתלט עליה, אבוי לבושה כששרי הליכוד מוותרים על כל עקרונותיהם מתמול שלשום (אם היו להם אי פעם כאלה - גם זה מוטל בספק) ונוהים אחרי ראש הממשלה עמרי שרון בכל אשר ילך, סליחה אריאל שרון.
והתקשורת? בתי המשפט? - האם מישהו יעצור אותו, את הרמיסה? את הציניות? את חוסר הדמוקרטיה? - בוודאי שלא.
האמת צריכה להיאמר: אריאל שרון פיצח את הקוד הגנטי של השמאל הישראלי ודרכו גם את הקוד הגנטי של התקשורת הישראלית. כלב השמירה של הדמוקרטיה הישראלית ושל שלטון החוק יצא לנום את שנת החורף שלו ונשאר על הדרך גם לנום בקיץ, בסתיו ובחורף שאחריו.
התקשורת כמו גם השמאל הישראלי אטמו אוזניים, סתמו אף, ועצמו עיניים מכל מחדליו של שרון ומוכנים לסלוח לו על הכל רק שיביא לנו את הנסיגה. כל שמעניין אותם כרגע הוא דבר אחד בלבד - ליצור תקדים של פינוי ישובים ולהתחיל לסגת דה-פקטו אל קווי 1967 כמו ששום מנהיג שמאל לא עשה עד כה.
מחנה השלום, מאורי אבנרי דרך יוסי ביילין ועד שושבין אוסלו שמעון פרס, רואה בכך את גדול הישגיו (ובמידה רבה של צדק) ולא פחות חשוב מכך, מזהים בשמאל בתוכנית ההנתקות גם את כרטיס הכניסה שלהם חזרה למחוזות השלטון, וזאת לנוכח העובדה ששרון עומד לרסק במו ידיו את גוש הימין ולהביא לשבר הגדול ביותר שהיה בגוש הזה מאז ומעולם. ומי שחושב שהשבר הזה לא יתבטא במישור האלקטורלי משלה את עצמו.
השמאל מבין את זה ולכן שותק, הימין מבין את זה ולכן מנסה בכוחותיו האחרונים למנוע את העומד לבוא. כולם רואים את זה. זה הרי ברור לכל. אז למה לכל הרוחות חברי מרכז הליכוד לא הבינו זאת???
אז פה הטעות רבותי. הם כן הבינו זאת. אבל כשאתה עושה 5 הצבעות דמוקרטיות סביב אותה סוגייה - בסוף גם סופך להפסיד הצבעה - אך מה לעשות שדווקא אותה הצבעה שהפסדת היא היא ההצבעה הקובעת?? - ממש חוסר מזל משווע.
ככה זה רבותיי אפשר להכריז: זה לקח ארבע הצבעות - אבל הנה בפעם הרביעית, הדמוקרטיה בליכוד אכן ניצחה - כל הכבוד אריק, אכן הישג גדול, בקרמלין כבר מחכים לשמוע איך עשית זאת.

תאריך:  09/12/2004   |   עודכן:  10/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל ברנדשטטר MD
מדוע אוהבת מדינת ישראל את הרודנות
הדר פרבר
ארגונים למען בעלי חיים מזכירים לכולם את הסבל הנורא של בעלי החיים וקוראים לחתום על עצומה למען זכויותיהם של אלה אשר מרגישים וכואבים - אבל "אין להם פה"
ירון כץ
אליקים העצני
טל רבינוביץ'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il