X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסתבר ששינוי פלטה את פריצקי, העיפה אותו מכל המוסדות, מחקה אותו מרשימת חברי הכנסת באתר האינטרנט שלה – ורק על דבר אחד היא לא מוותרת, על 700 אלף ש"ח בשנה – "יחידת מימון" הם קוראים לתקציב המושחת הזה
▪  ▪  ▪

שינוי, מפלגת החילונים היא מפלגה עם עקרונות, יש לה תורת עולם דמוקרטית ליברלית, היא איננה בשום פנים ואופן מפלגה טפילית המוצצת עוד ועוד כספים מאוצר המדינה.
גם חבר הכנסת יצחק יוסף פריצקי, מאבות אבותיה וטובי בניה של מפלגת שינוי, הוא איש עקרונות, בעל נפש זכה וטהורה, ישר דרך וערך – פאר הדמוקרטיה.
כך היתה גם דרכו של פריצקי אל מחוץ לממשלה – דרך סוגה בשושנים, הוא עיצבן כמו אנשים מרכזיים בשלטון ובמשק, והמשיך לעצבן, ולא עצר, אז הבוס הגדול טומי, שלח את קצה נעלו, פריצקי הטירון הקשיב לרבי טומי, התוודה קבל עם ומסך, והופ הושלך עם הפנים לבוץ – ועף מהממשלה, כאשר הוא מתיז רפש לכל הכיוונים ומלכלך את צמרת המפלגה השלומיאלית שלו.
אך איזו מפלגה, איזה טוהר, איך הם מנקים את הלכלוך, איך הם העיפו את הזוהמה מתוכם, ממש מופת, עוזי כהן לא ילמד לעולם את מה שהם כבר שכחו.
ואחרי שפריצקי סלל את הדרך, נפלטו בשעה טובה ומוצלחת גם חבריו משולחן הממשלה, סוף סוף אפשר לישון בשקט בלילה, סוף סוף ההחלטות תתקבלנה על בסיס שקול יותר, סביר יותר ונאור יותר – ולא רק על בסיס התחשבנות עם יריביהם השנואים – החרדים.
ומדוע פרשה שינוי מהממשלה?, היא פרשה מסיבות זכות וטהורות, מנהיגיה שומרים על עם ישראל מפני בזבוז כספים על ילדיהם הרעבים של החלשים. שינוי שומרת על קופת המדינה מפני השודדים הרעבים.
ואם כבר מדברים על כסף כדאי לשים לב טוב טוב לישיבתה מהיום של ועדת הכנסת, בה התברר כי לאחר שבפועל העיפה שינוי את ח"כ פריצקי משורותיה, אחרי שמחקה את שמו מרשימת חברי הסיעה שבאתר האינטרנט שלה, נדבקת הסיעה השלומיאלית הזו לח"כ הסורח, ומדוע? בגלל "יחידת מימון" של שבע מאות אלף ש"ח בשנה (שמעתם? שבע מאות אלף ש"ח בשנה) אשר ממנה צריכה להיפרד שינוי עקב הפרידה היזומה שלה מהפריצקי.
290 מיליון ש"ח שהוקצבו למאות אלפי אנשים רובם קשי יום, הביאו את שינוי חסרת חוט השדרה הזו לפרוש מהממשלה ערב הכניסה של מדינת ישראל לתהליך מורכב, היסטורי ומסוכן כמו תהליך ההינתקות, ומנגד שבע מאות אלף שקל לשנה אשר הפריצקי העשיר והמדושן רוצה לקחת עימו כחוק, מביאה את המפלגה הנהנתנית הזו להתחבק עם המסוכן שבאויביה, זה שרק כעת יצא ממנה – ומכיר אותה טוב טוב מבפנים.
אף מילת ביקורת על הקצבות הענק האלה לפעילות הסיעות בכנסת, אף ניסיון לבוא ולומר: "רבותי, איננו רוצים את הכסף הזה, אנו מעבירים אותו לקרן הצמיחה של מדינת ישראל, לקרן התעסוקה של אימהות חד הוריות", אלא מלחמת חורמה עד כדי חיבוק דוב לגדול השונאים והשנואים (יותר מהחרדים אפילו) – העיקר שהכסף השחור הזה יישאר אצלנו, העיקר שהכסף הפסול הזה לא יגיע אליו.
אז מה הפלא שמהשפל הזה שהביאו עמם מפלגת שינוי והפריצקי, אי אפשר להוריד יותר את קרנה של הכנסת.?

תאריך:  13/12/2004   |   עודכן:  13/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אורית קמיר
הובא לפרסום על-ידי חנה בית הלחמי באישורה של ד"ר אורית קמיר
עמי דור-און
רוב מומחי הביון בארה"ב מעריכים כי לאירן יש, כבר כיום "פצצה במרתף". כלומר: קיים הידע, קיימים הרצון והצורך, קיים מקור המימון, וקיימים גם האמצעים הטכנולוגיים הנדרשים לייצור - כמו מפעלים להעשרת אורניום ולייצור מים כבדים. זה ועוד: בידי אירן מצויים גם אמצעי שיגור נשק גרעיני באמצעות טילים בליסטיים בין-יבשתיים שיהיו מבצעיים כבר בשנת 2006.
בעז העצני
מיכאל דבורין
לא ברור מה קרה לאביר על הסוס הלבן של הימין הישראלי, שבתוך שנתיים איבד את כל הנחישות, העצמאות והעקרונות שהיו לו והפך להיות "למריונטה" בידי שרון; דבר אחד נראה בטוח - ראש ממשלה הוא לא יהיה בזמן הקרוב
מיכאל שרון
הדבר הקובע בהיסטוריה היא רמת האוכלוסיה. סיפור עירו של קין הוא סיפור העיר המסואבת הראשונה בתנ"ך, וזאת לפני אנשי המבול צאצאי קין ("וירא ה' כי רבה רעת האדם בארץ וכל יצר מחשבות ליבו רע כל היום") וסדום. התנ"ך כולו הוא סיפור המלחמה בסאוב האנושי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il