X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חוסר ההבנה של המנטליות במזרח התיכון, גורר את אובמה למדיניות חוץ שגוייה פעם אחר פעם המנהיגות בישראל לא תיתן לאף גורם להכניס אותנו לדרך ללא מוצא כוכב מרקורי החל בנסיגה, היכונו לספינים ולשמועות שלא היו ולא נבראו
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו, ברק אובמה [צילום: AP]

תחזית אסטרולוגית שבועית (06.06.2014-12.06.2014)
את השבוע הקרוב תאפיין יצירתיות. החשיבה המנטאלית מקבלת זוויות ראייה חדשות העוזרות לעצב את המציאות בעת הזו. לקראת החלק השני של השבוע, בין התאריכים 10.06-16.06, ייווצר בהדרגה מבנה כוכבים שיביא למניפולציות כוחניות ויעורר רגשות עמוקים, התפרצויות של כעסים, כמו הר געש ואלו מצבים שיתפתחו ויגיעו לשיאם בתאריך 14.06. עימותים שיתעוררו בעת הזו יצאו משליטה והאווירה האלימה תהיה מסביב, בכל עולם, ותשפיע בכל המישורים.
הירח המלא במזל קשת בתאריך 13.06 יביא רצון למיזוגים חברתיים גדולים, גם במשפחה. האנרגיה חזקה אבל כוכבים המאתגרים את מופע הירח יגרמו לתסכול. השינוי יגיע בלי שתהיו מוכנים לו, כך שאל תופתעו אם תשמעו על משברים במערכות יחסים ושינויים מפתיעים בארגונים גדולים. הקשת, שאינו אוהב גבולות, ינסה לבחון אותם ולדחוף בתקווה לתמרן את החוקים.
אנחנו בתקופת מזל תאומים, האוהבים לחלק מידע וללקט בחזרה, ללמוד ולזכות בידע ובעובדות חדשות. כוכב מרקורי נעצר ביום שבת, אבל ההשפעה מורגשת כבר כמה ימים קודם וגורמת "לחוויה" בה אנו נתקעים עם הפרטים. הקשר עם הצד השמאלי של המוח (ההיגיון) פחות אפקטיבי והאירועים המתרחשים בחיינו גורמים לנו להשתמש בכלים אחרים. בזמן הנסיגה כדאי לחפש דרך לאזן בין הלב והראש, ואפשר לתת אמון בלב. הנסיגה נותנת הזדמנות להתבונן מחדש על החשיבה ועל החלטות שנעשו, פסק זמן לבדוק שוב את הפרספקטיבה, אולי זה לא משרת את הנשמה אבל מתן אמון במה שמרגישים יעזור לתקן את מה שלא עובד עבורנו ובהמשך לקבל החלטה שתשתחרר את הקיבעונות. אם אתם מנסים להיזכר בשם של מישהו, או מחפשים פרטים והמוח לא מביא את התוצאה המבוקשת, תשחררו ובתוך חצי שעה כל הפרטים, כולל השם, יגיעו ללא מאמץ.
בזמן הטיול החוזר של מרקורי במזל סרטן המוקד יהיה סביב המישפחה, יתכנו לחצים רגשיים עד לתאריך 17.06, אז יעבור ויחזור המרקורי למזל תאומים ואנשים מהעבר יחזרו, בעיקר ממערכות יחסים לא סגורות. זה לא יהיה הזמן לתוכניות וטיולים בגלל שיבושים. תקלות צפויות במחשבים ובטלפון הנייד וגם המכוניות מועדות לתקלות. הקושי העיקרי יהיה בחוסר הבנה, או בחוסר יכולת לפתור בעיות בגלל הקושי לשבץ את כל הפרטים. בזמן הנסיגה סודות נחשפים, או שנחשפות תוכניות סודיות שנבחנות בעין אחרת ואתם מבינים את השגיאות שיש בהן.
זמן הנסיגה מביא תסכולים בתקשורת הבינאישית, טעויות בחשבונות והרבה מילים גולשות ויוצאות לאוויר ומתגלגלות, לא בהכרח אלה שהתכוונתם לומר. אין זה הזמן לחתום חוזים, אבל זה זמן אידיאלי לנהל מו"מ, לרדת לפרטים ולהיכנס לכל הניואנסים החשובים עד שהנסיגה תסתיים ואז תסגרו את הקצוות לאחר התאריך 02.07.
בימים 13.06-12.06 יהיה צורך לקחת מרחק, בעיקר מאלה הקרובים אלינו. קשה לבטא רגשות, נסו לשמור גם על מוצא פיכם מאחר שקל להגיב לכל שטות אבל אחר כך להצטער על כך. זה מתרחש בדיוק לפני התאריך 14.06 שבו העקשנות והנטייה למאבקי כוח וויכוחים וכד' יהיו דומיננטיים.
במישור הבינלאומי, נהיה עדים לתקלות דיפלומטיות ושמועות וספינים חסרי שחר, אבל כל עוד המרקורי יהיה בנסיגה גם כלי התקשורת "יחגגו" על מה שלא היה ולא נברא, בעיקר כשיעבור למזל תאומים החל מהתאריך 17.06.
ברמה הבינלאומית, השפעת הכוכבים מהריבוע הגדול עדיין יוצרת מתחים (גם בחיים אישיים) וזה לא נעלם מאחר שמארס מתקדם שוב למפגש מאתגר עם הפלוטו והאורנוס.
לא כתבתי על בחירת הנשיא מאחר שחסרות שעות הלידה של חלק מהמועמדים ואין ערך לבחון מפה אחת או שתיים מתוך שש, אבל שימו לב לתקופה, מרקורי החל בנסיגה ונפטון אחריו, כמה "מתאים" לאי סדר ולהונאות שמטרתן לפגוע בשם ומוניטין של אנשים.
אנו לפני שבוע מעניין בכל הקשור לנושא.
גם המונדיאל מתחיל בזמן נסיגת מרקורי ומסתיים בתאריך 13.07, הרבה אחרי שהמרקורי יחזור להתקדם, עונת המשחקים הזו תהיה עם הרבה באזז וארחיב על כך בשבוע הבא.
זמני ירח בטל:
  • יום שישי 06.06 הירח בטל משעה 11:57 לפני צהריים עד למחרת בשעה 05:01 לפנות בוקר.
  • יום ראשון 08.06 הירח בטל משעה 22:32 עד למחרת בשעה 13:38 בצהריים.
  • יום רביעי 11.06 הירח בטל מששעה 05:07 לפות בוקר עד שעה 18:23 בערב.
  • יום שישי 13.06 הירח בטל משעה 07:10 בבוקר עד 20:04 בערב.
כלכלה ושווקים:
האווירה משתנה ואפילו מביכה בגלל מבנה הכוכבים בין התאריכים 07.06-10.06, הקשור לפעילות שאופייה רמייה והונאה. תיתכן חשיפה של שקרים מהעבר, הקשורים לפעילות כלכלית, בעיקר בארצות ברית אבל לא רק, כך שמומלץ לשמור רגל על הברקס ולהקשיב טוב לכל מידע שתקבלו, מאחר שחלקו מבוסס על שמועות ותו לא. ערנות לא תזיק כיוון שבזמן הקרוב המידע הרלוונטי לוקה בחסר.
הנפטון מסמל נפט, גז וכימיקלים. לתרגילים של פוטין מול המערב, שנועדו להשגת שליטה על המסחר של הגאז במזרח אירופה, יש השפעה משמעותית על השווקים. האינטרסים של פוטין הם כלכליים וכל השאר זו רק הסחת דעת של העולם מהעניין העיקרי. אין בכוונתו להגיע למלחמה קרה או למלחמה כלשהי, גם אם בהמשך האווירה תתלהט שוב. הוא שחקן פוקר מיומן מאוד.
12-14.06 אלה ימים בעלי אופי מאכזב, שעלול להתפתח למאבק שהשפעתו תימשך עד לתאריך 26.06 והשווקים יגיבו בניידות וחסר יציבות לאורך התקופה.
יחסי מדינת ישראל לממשל הנוכחי בארה"ב
בין ההורוסקופים של ארה"ב ומדינת ישראל יש קורלציה ברורה, שעיקרה פעולות של האמריקנים המשפיעות עלינו, מדינת ישראל. בעת הזו, כוכב פלוטו עובר על הציר 1-7 בהורוסקופ ארה"ב, משפיע על ציר 1-7 במעגל הקארמה של מפת המדינה והמשמעות היא שעלינו להתמודד עם החלטות שלהם. למעשה אנו רואים לאורך זמן כיצד הם מגיבים לאירועים ולא יוצרים אותם (מצרים, סוריה, אוקראינה אירן ועוד) והעדר הראייה לטווח ארוך של הממשל האמריקני מתבטא בתגובות המוכיחות שהאמריקנים לא ידעו לצפות מצבים מראש ולכן גם אין עקביות במסרים שלהם.
לאורך זמן התחושה של אי-נוחות הייתה קיימת עם הנפטון על ציר 1-7 במפת ארה"ב והשפיעה על חוסר הוודאות שלנו באיך "לאכול" את ההתנהלות של אנשי הממשל, אבל עתה כשפלוטו הגיע חוסר הוודאות נעלם ובמקומו התמונה ברורה.
לפנינו שנתיים של התמודדות עד שממשל אובמה יסתיים, ממשל שאין לו אסטרטגיה ותכנון (ציר 1-7) ועל הממשלה שלנו להתמודד עם התוצאות, שגורמות לתחושה ש"השוקת השבורה". בעבר כבר נכתב כאן על אופיו של נשיא ארה"ב, שכוכב נפטון בהורוסקופ האישי שלו דומיננטי ועזר לו ליצור דימוי של שחקן או שליח עם המסר שלו ""YES WE CAN, עד שהקהל במדינתו והעולם מסביב התפכחו והבינו שהפער בין המילים שלו והמעשים אינו ניתן לגישור.
ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 20.9.2013 על אופיו של אובמה נכתב: "האנלוגיות שלו מוטעות. הפער בין הדקויות גורר אותו להכללות מסוכנות, שאין להן אחיזה במציאות (נפטון) (לדוגמה - הנאום בקהיר, עם הושטת היד למוסלמים וההתערבות שלו במצרים להוריד את מובארק מהשלטון, לתמוך ב'אחים המוסלמים' וגם הרכנת הראש בהכנעה מול מלך סעודיה, האיום על סוריה והנסיגה, מאבקי הכוח עם רוסיה ועוד רשימה ארוכה של טעויות בולטות בעיקר במדיניות החוץ אבל לא חסרות כאלה גם במדיניות הפנים), כאשר הוא משקר לעצמו זו יכולה להיות בעיה פרטית, אבל במקרה שלו, כמנהיג המעצמה הגדולה, הוא למעשה מוליך שולל את העולם..." אני חושבת שכבר ברוב העולם מבינים שהוא יודע רק לדבר.
במבט לאחור על רשימה נוספת מתאריך 22.11.2013, שנכתבה בעקבות תחושת "הבגידה" של ג'ון קרי והממשל בנושא המו"מ עם אירן:
"...שוב מדינת ישראל מתפכחת ומגיעה לצומת שבו מבינים רוב אזרחי המדינה, ראשי המדינה, כולל רוב השרים ורוב חברי הכנסת, שאסור לסמוך על-אף אחד מהקהילה הבינלאומית, גם לא על האמריקנים!כן, ההבטחות שלהם אינן עומדות במבחן התוצאה בזמן הזה... הקומפוזייט של המנהיגים מזמן בחירתם ב-2009 והתחדשות הקדנציה של כל אחד מהם ב-2013, מציג את מסלול ההתנגשות. כוכב פלוטו על ציר 1-7. חילוקי הדעות קיימים, אבל הם נאלצים לגשר עליהם לאורך הדרך בגלל כורח הנסיבות ואינטרסים משותפים ( ציר 2-8)שימשיכו גם הלאה...כך שעם ההסכמות שימשיכו מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים".
ברשימה אחרת מתאריך 18.04.2014, שכותרתה הייתה נתניהו שומר על הקיים, נכתב: המפה המשותפת של נתניהו בתפקידו כרה"מ עם מפת המדינה מעידה שנתניהו בוחר לשמור על הקיים. הגישה שלו קונסרבטיבית (עם הכוכבים על הצירים 4-10, 2-8 ו-6-12,( והוא עושה ויעשה הכל לשמור על עמדותיו (6-12), אלה שהוא מאמין בהן. לכן עם כל התמרונים שמנסים להציג אידיאולוגיה חדשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מצידו לא מתכוון להתפשר על הסכמים המובילים לשום מקום .נתניהו, בוחר לגבש תמיכה סביב בטחון המדינה (4-10) ויודע לכוון למכנה המשותף הבסיסי של רוב תושבי המדינה, המבינים גם הם, שלאור המציאות מסביבנו אין זה הזמן המתאים להימורים לא-אחראיים".
נכון שחלק מהאזרחים חושבים שראש הממשלה הססן או שמרן (בן מזל מאזניים), אבל במציאות הוא שחקן שחמט, פועל לאט לפני שמזיז את הכלים. אבל הוא זה שהבין את המציאות שנוצרה עם היבחרו של אובמה (עובדה שקלט את הרוח מהר יותר מכולם עוד בקדנציה הראשונה). לכן בהמשך הממשלה בראשותו פנתה לבנות בהדרגה קשרים מסחריים ואחרים עם מזרח אירופה והמזרח הרחוק. נתניהו, לא תמיד חף מטעויות, אבל בפועל, יש לו את היכולת לקרוא את התהליכים המתהווים לטווח הארוך בכל הקשור לביטחונה של מדינת ישראל. הוא ממשיך בעקשנות לשמור על האינטרסים של המדינה שלנו ולא נותן ל"דברי המתק" בממשל האמריקני הרודף אחרי הישגים, להשפיע בלי להבין באמת את המנטאליות של המזרח התיכון. (זכרו את הביטחון שהציגו הילרי קלינטון ואובמה ש"שמר" על השגריר שלהם בבנגז'י בלוב, זה שנרצח באכזריות בגלל שהם לא האמינו שהמוסלמים יממשו את האיום, כי רק הם "יודעים" מה נכון). עבור המדינה שלנו הפתגם "אם אין אני לי מי לי", יהיה תמיד נכון.
ונחזור להווה: על המוקד של מפת המדינה, יש סידרת כוכבים על ציר 4-10 והמסקנה היא שעל המנהיגות שלנו לעצב את גורלנו לבד בלי להמתין לעזרה מאף גורם. החלטות שיתקבלו, יוכיחו את עצמן כחשובות ומשמעותיות לגורל המדינה שלנו. זה הזמן לקחת יוזמה ולתמרן את המצב הנתון ולא לתת לאף גורם (בממשל בארה"ב או באירופה) החסר אוריינטציה והבנה של המציאות באזור ובכלל, להוליך אותנו לדרך ללא מוצא. עם דגש של הכוכבים על ציר 4-10 במפת המדינה שלנו ההחלטות תהיינה מגובות על-ידי רוב העם ויהיה כדאי שאלה יתבצעו בהקדם.
דרך אגב, הכוכבים אינם נוטים חסד ברמה הקולקטיבית לארצות הברית ובעיקר לנשיא ולממשלו, ואלה ממליצים למנהיגים שם להיות זהירים במיוחד במדיניות החוץ שלהם. החודשים הקרובים לפחות עד ספטמבר, יהיו מתסכלים מאוד לנשיא ולסובבים אותו.
" החוכמה היא האור אשר יפזר החושך והעיוורון" (ר' אברהם בן חיסדאי הלוי)

תאריך:  07/06/2014   |   עודכן:  07/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב אליהו קאופמן
החרדים שותקים כאשר מיסיונר נוצרי כגלן בק מבזה את הכותל המערבי או כאשר הכותל הקדוש הזה הפך למרכז הוללויות חילוניות וללא הפרדה בין נשים לגברים ב"אירועים ממלכתיים". לכן לא פלא הוא שאותם אישי ציבור חרדים - על רבניהם, סותמים את פיותיהם בנושאי "גיור ממלכתי" וקידום חוקי תועבה
איתן קלינסקי
אני כואב מציאות של ארבעים ושבע שנות כיבוש בה קיימת חברה - שקמה כדי להגשים יעדים מוסריים - והיא מוצאת עצמה בבידוד. מדינה שאיבדה כה הרבה מן האשראי שהיה לה בבנק האהדה בעולם ביום כ"ט בנובמבר
נסים גבאי
אתם מתעקשים לגחך, להמשיך לתמוך בהם – ובכל בחירות אתם מכשירים את השרץ מחדש. האם לא הגיע הזמן שתפקחו עיניים לרווחה?
אפרים הלפרין
עננה שחורה עוברת על העולם, אנו זוכרים ימים כאלה מתחילת-אמצע המאה הקודמת, הרעים הופכים לטובים, הטובים הופכים לרעים, עולם שמן, מנומנם ועצל, מעצמת על מנומנמת ועצלה, ושמאל ישראלי בדיוק באותו מצב
אפרים הלפרין
הצעתי כי השר כ"ץ שעל שמו רשומים מאות ק"מ של כבישים והנגשת הפריפריה למרכז, יחליף את שר החינוך בשל חוסר המעש והנסיגה התקציבית הפוגעת בילדים שלנו. אני מבקש סליחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il