X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ח"כ הנדל מבקר את פסק הדין של בית המשפט העליון, האוסר שידורי ערוץ 7; טוען - בג"צ מנצל את כוחו וכופה דעתו המנוגדת לזו של רוב בציבור
▪  ▪  ▪

בג"צ נגד הדתיים

ערוץ 7 משדר מעל 14 שנים מאונייה שנמצאת בלב ים, מחוץ למים הטריטוריאליים של מדינת ישראל. מפעיליה הם מתיישבים מיש"ע, שהרגישו במשך שנים שקולם אינו נשמע ואין אף ערוץ תקשורתי אלקטרוני שנותן ביטוי לניקיון לשון ולערכים ישראליים על-פי מסורת יהודית-ציונית.
ערוץ 7 היה הראשון שהניף את הדגל הבלעדי של הזמר העברי, וכמובן הביא לידי ביטוי את הדבקות ברעיון ארץ ישראל השלמה, והתיישבות בכל חלקיה.
חשוב להדגיש, שהערוץ, מאז ומתמיד, הקפיד לשלם תמלוגים לכל הגופים המייצגים את היוצרים השונים. מפעילי הערוץ היו שמחים מאוד לו יכלו לשלם בצורה מסודרת כספים למדינה עבור הזכות שזו תיתן לה לשדר, במקום להוציא מיליוני שקלים לאחזקת אונייה שתשדר מלב ים.
התיקון ל"חוק הבזק" שיזמתי ניסה לתקן עיוות, במסגרתו לא ניתן ביטוי לאוכלוסיות גדולות, שאינן מקבלות מענה לצורכיהם בתחנות השידור הממלכתיות והאזוריות.
מהות התיקון היתה, שלכל תחנת רדיו ששידרה למעלה מ-5 שנים בהיקף קליטה ארצי, יוענק היתר שידור חוקי. מייד לאחר קבלת התיקון לחוק, וברוב גדול במליאת הכנסת, מיהרו אנשי השמאל הקיצוני והגישו עתירות לבג"צ. עתירות אלה הוכנו מבעוד מועד.
במשך למעלה מ-3 שנים התעקש בג"צ שלא להכריע בעתירות, מתוך רצון שלא להצטייר כמבטל חקיקה שחוקק בית הנבחרים ובתקווה שממשלה או שר תקשורת ממחנה השמאל יביא לחוק שיבטל את החוק שיזמתי ויפתור אותם מהכרעה זו.
בחלוף הזמן, לא זו בלבד שהממשלות לא הביאו לשינוי החקיקה (גם לא בזמן שלטון השמאל בראשות ברק), הרי שבג"צ "נאלץ" לומר את דברו, לאחר שהתברר שלשר התקשורת הנוכחי אין שום כוונה לבטל את החוק שהתקבל.
וכך, כצפוי, הודיעו שופטי בג"צ, כי הם מקבלים את דעת העותרים המייצגים מיעוט בדמות השמאל הקיצוני.
בג"צ החליט לפגוע, פגיעה קשה, בחופש הדיבור, משום שערוץ 7 נוגד את השקפת העולם הידועה של שופטי בג"צ.
זהו בג"צ שאינו חי את הלכי הרוח באוכלוסיה הישראלית, ואינו ער לצרכים שלה; זהו בג"צ שאסר הריסת בתים, שבחסותם רוצחים המחבלים יהודים; זהו בג"צ שאיפשר לצרף לעם היהודי, גם מי שגויר על-ידי רבייס שמחתנים גבר עם גבר ואישה עם אישה.
צר לי שבית המשפט העליון, שהוא כה חיוני לשמירת ערכי דמוקרטיה במדינה מתוקנת, מנצל את כוחו וכופה דעתו המנוגדת לזו של רוב בציבור המיוצג על-ידי חברי הכנסת.
לערוץ 7 המשדר גם כיום מאוניה, דרך האינטרנט ובסיוע לווין, לא יסתמו את הפה!. הוא ימשיך לשדר. במקביל, אגיש יחד עם שר התקשורת הצעת חוק חדשה, שתתחשב בנימוקי בג"צ, אך תאפשר גם תאפשר את המשך שידורי ערוץ 7 ואף הרחבתם באופן חוקי וכשר למהדרין.

תאריך:  26/03/2002   |   עודכן:  26/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר דוד קליין, נגיד בנק ישראל
הנגיד דוד קליין קורא, בין היתר: להקטין את כדאיות העסקת עובדים זרים, לערוך רפורמה במערכת הפנסיה, להפחית מיסים ולהקטין את תקציב המדינה
עמוס באר
13 דגמים חדישים ומרשימים של פז'ו וסיטרואן, בתערוכת אוטומוטור
פרופ' דוד שנער, חוקר ראשי
מחקר צי הרכב הממשלתי לבחינת יעילות מערכת "מקדימור" (מקדים אור-בלימה) קובע: לא הוכחה יעילות מספקת, ולכן לא חוייבה בחוק התקנת המקדימור
השופט (בדימ.) אורי שטרוזמן
זכות השתיקה של הנאשם הגיעה אלינו עם המנדט הבריטי. מאז היא מעוגנת בתודעה הציבורית והמשפטית כזכות יסוד, ששלילתה עלולה להביא על החשוד את לחצי החוקרים, אשר בלהיטותם כי רבה להציל הודאה מפיו יגרמו להתוודותו על מעשה עבירה שלא עשה, ובהיעדרה יאבד כבודו של הנאשם בבית המשפט כאשר ייאלץ לבחור בין מתן עדות שקר להצלתו או הודאת אמת שתביא להרשעתו
עו"ד בועז גוטמן, לשעבר ראש מפלג חקירות ביאח"ה
עו"ד בועז גוטמן, ראש מפלג לשעבר במשטרה, מגלה כי הפרקליטות סגרה עוד תיק חקירה שבו המליצה המשטרה להגיש כתב אישום נגד ארנון מוזס. ככה יעשה לאיש שמחזיק בעוצמה של העיתון הגדול במדינה.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il