X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כמה כסף יעלו כל החגיגות הללו? המון. מי משלם את עלותם באמת? ניחוש אחד. מוסר השכל? אם יש סקטור עובדים שאין כל סיבה לרחם עליו, או לרחוש לו אהדה ציבורית, זהו סקטור עובדי הבנקים. לידיעת עובדי בנק המזרחי ובנק לאומי.
▪  ▪  ▪

תראו אותם, עכשיו הם חברים. אחרי שוך הקרבות המרים שניטשו בין ועד עובדי דיסקונט, בהנהגתו של "המצביא" ריקי בכר, לבין ההנהלה ומשרד האוצר, ניתן האות לחגיגות. ועוד איזה חגיגות.
כאילו לא היו עיצומים, כאילו לא היו איומים, כאילו לא הבטחות מרות, כאילו לא תוסרטו תרחישי אימים. ככה, כאילו כלום, יש פתאום חשק לעובדי בנק דיסקונט לחגוג את ההפרטה, ובענק. כל כך ענק, שזה מצדיק את השכרת גני התערוכה לערב שלם של הילולה בהשתתפות מיטב אמני ישראל.
פתאום, כך אנחנו מגלים, "הפרטה" היא לא מילה גסה. בכלל לא. הפרטה זה כבר לא פגיעה בעובדים, לא רמיסת זכויות, לא הפקרתם של עובדים "קשי יום" לידי זאבי הקפיטליזם. הפרטה, מתברר, היא אירוע סוציאליסטי ממדרגה ראשונה, שמצדיק חינגת מאכל, משתה ומוסיקה טובה.
רק לאחרונה הסתיים סבב נשפים, שישה במספר, שערך הוועד לעובדי הבנק, לאחר שנחתם ההסכם עם נציגי העובדים המבטיח להם שמירה על חוקת העבודה בבנק למשך מספר שנים וכן מענק מכירה בגובה 250 מיליון שקל. העלות של כל נשף מוערכת לפחות בכ-60 אלף שקל.
אבל זה לא הספיק לריקי בכר. הוא יראה לכולם כמה הוא גדול. ריקי והעובדים יחברו להנהלת בנק דיסקונט כד לחגוג את הפרטת הבנק בנשף הגדול מכולם, שעלותו מוערכת במיליוני שקלים.
האירוע יערך ביום שלישי הקרוב בגני התערוכה בתל אביב, בנוכחות מתיו ברונפמן, הבעלים החדשים של בנק דיסקונט, הנהלת הבנק, יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, וכ-5,000 עובדי הבנק. באירוע צפויים להשתתף 25 אמנים בולטים, בהם: ריטה, יהודה פוליקר, אלי יצפאן, שלומי שבת, חיים משה ומאיה בוסקילה.
כמה כסף יעלו כל החגיגות הללו? המון. מי משלם את עלותם באמת? ניחוש אחד. מוסר השכל? אם יש סקטור עובדים שאין כל סיבה לרחם עליו, או לרחוש לו אהדה ציבורית, זהו סקטור עובדי הבנקים. לידיעת עובדי בנק המזרחי ובנק לאומי.

תאריך:  06/03/2005   |   עודכן:  06/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
רנית נחום-הלוי
כך לדברי חברים במרכז הליכוד
בועז מושקוביץ
פסוודו-דמוקרטיה: מה מתרחש בפועל אחרי שהחברה רושמת על נייר הקמת המשטר הדמוקרטי? מהם יחסי הכוחות בהתמודדות בין החברה הזו לבין הרודנויות הסובבות אותה? המאמר השישי בסדרה, העוסקת בקשר בין מהות המשטר הרודני לבין המלחמה במזרח התיכון
ארז רואימי
דני רשף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il