X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ואלו הן תוצאות הסקר, כפי שנשות תל-אביב קבעו חד וחלק: מבין שש החברות הכי טובות שלי, אף אחת לא אוהבת את השימוש בקונדום: "זה לא הדבר האמיתי", אמרה לי אחת ואחרת הפליגה עוד יותר בתיאור ואמרה ש"שימוש בקונדום זה כמו לאכול פלפל ולנגב חומוס בכפפות"
▪  ▪  ▪

גם שרת החינוך, התרבות והספורט, כמו אלפי צופי הטלוויזיה, קיבלו השבוע ביום שני מידע עדכני שכל כך חסר להם. מסתבר שהקונדום הפופולרי ביותר הוא זה מתוצרת קונדומ X וכי נשים אוהבות אותו. כך, בפירוש. הכתובת על המירקע נעה הלוך וחזור ואי אפשר היה לפספס אותה, שכן הפירסומת לקונדום הפלא הזה התנחלה לה במרכז האולם ברעננה, שם התקיים משחק הגמר גביע המדינה לנשים בכדורסל.
וכך, בין קונדום שנשים אוהבות, לסל שקלעה אחת השחקניות מרמת-השרון או מרמלה, נתנו לאצבעות ללכת וערכנו סקר טלפוני משלנו בשאלה מי אוהב מה ומתי.
ואלו הן תוצאות הסקר, כפי שנשות תל-אביב קבעו חד וחלק: מבין שש החברות הכי טובות שלי, אף אחת לא אוהבת את השימוש בקונדום. "זה לא הדבר האמיתי", אמרה לי אחת ואחרת הפליגה עוד יותר בתיאור ואמרה ש"שימוש בקונדום זה כמו לאכול פלפל ולנגב חומוס בכפפות".
תוצאות הסקר ממחנה הגברים: מבין ששת ידידיי הטובים ביותר, גם לא מצאתי תימוכין לפירסומת באולם הכדורסל ברעננה. טוב, כולם נשואים ואולי לא זקוקים לאמצעי מניעה מהסוג הזה, אך במקרים חריגים, כאשר נתבקשו בכל זאת להשתמש בו - העוו פניהם בלית ברירה ופיברקו רצון. לא אורגזמה.
אני מבין שהיום קונדום הולך עם כל דבר. אתמול גם קיבלתי מידע מודפס שאומר: "אלכוהול הביתה, תוך 30 דקות", בפירוט נמצאים כל סוגי המשקאות שאתה רוצה, כמה שאתה רוצה לאיפה שאתה רוצה. כך כתוב.
חיפשתי ולא מצאתי הצעה שכולל בקבוק יין אדום/לבן, שני שנאפס בטעמים, שלושה שוטים של וויסקי, חצי בקבוק וודקה סטוליצ'נאייה ובונוס חינם: חפיסה ובה שישה קונדומים, "כאלה שנשים אוהבות," כמאמר הפירסומת באולם הכדורסל ברעננה.
עוד לא מאוחר לכלול בתפריט.

תאריך:  08/03/2005   |   עודכן:  08/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חנה בית הלחמי
ד"ר אסתר הרצוג
ד"ר אסתר הרצוג מציעה לבילי מוסקונה-לרמן לחסוך לה ולכולנו את הבזיון ולהתפטר
שלומי דיאז
במשטרה אין חתך סטטיסטי לגבי היחס שבין נשים לגברים במעורבות בפשיעה, אבל בתחנות מדברים על עליה מתמדת. בין הסיבות: המצב החברתי והכלכלי
מיכאל דבורין
איל ההון היהודי ולדימיר גוסינסקי מוזכר כעת כאחד מכוכבי פרשת הלבנת ההון החמורה בבנק הפועלים; אולם סקירה קצרה של קורות חייו של איל ההון המסתורי הזה בעשור האחרון מצביעה על כך כי אין זו הפעם הראשונה שהוא עומד באור הזרקורים ונחשד באי אלו פרשיות; עד כה יצא גוסינסקי בשלום מכל מה שניסה הקרמלין להוכיח כנגדו; האם יצליח גם הפעם?
עו"ד לורית גרון-גלבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il