X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

אריאל (אריק) שרון - חג שמח לראש-הממשלה אריק שרון. לא קל להיות רווק (אלמן), בגיל כה מבוגר עם שני ילדים שלא מפסיקים להיות בתקשורת ולא בגלל שהם "נפגשים בשמחות". לא פחות מכך, תחת התקפות חוזרות ונשנות וביקורת מתמדת. אחרי הכל, מבחינתי הוא עדיין ראוי לתואר "עבר את כל מלחמות ישראל" והוא מוכתר בעיני לגנרל מספר אחד. קבל ח"ח אריק וחג שמח.
משה (בוגי) יעלון - לרמטכ"ל היוצא. האשכנזי שבחבורה זה שהיה כל-כך בסדר ומרב בסדר, החליטו לנפות אותו משולחן הסדר. שנינו 'משתחררים' או 'מפונים' מהתפקיד הצבאי באוגוסט הקרוב. ללא ספק, זהו הפסח האחרון של שנינו בצבא. ללא ספק, שנינו נעשה אותו בבית. אם אתה מעוניין, בספטמבר הקרוב אני מתכנן לעשות את 'שביל-ישראל' בהליכה, אתה מוזמן. גם לך מפקדי היקר, חג שמח.
חנוך דאום - לכתב חובש הכיפה שמצחיק ומרגש אותי מדי סופשבוע. מגיע לך חג שמח ולא רק בגלל הכתיבה היצירתית שלך והסיפורים שלא היו מעניינים אף אחד אילולא זה היה בטור אישי בו אתה צריך לספר על השבוע שחלף ועוד מחשבה שצפה. אלא על עצם העובדה שאחרי שכתבתי לך עשרות מיילים, ענית לאחרון בעקבות המשפט: "גרוע מקורא שלא מגיב, זה כותב שלא משיב". חג שמח לך, לזוגתך ולשני ילדיך.
דודי לוי - לזמר הצעיר ששר את 'דוד אוהב אותך' ואת 'מושיקו', על הפצת האהבה בדרך המוסיקה. כבשת את ליבי בפשטות ובּבישנות המהורהרת שלך. כל כך נוגע ללב עד שהסכמתי לחרוג ממנהגי ולשים אותך כרינגטון. ועל כך דוד, אני אוהב את המוסיקה שלך וגם לך - חג שמח.
רונית כפיר- לשדרנית של תוכנית הבוקר 'יוצאים לאור' בגל"צ, שאת תוכניתה יוצא לי לשמוע יותר מפעם אחד בשבוע. על הפמיניסטיות המתעוררת בה, על סיפורי הילדה שרק נולדה וכל דעה קטנה שמע(א)וררת לי את הבוקר. באמת יוצא איתך לאור ובאמת נהנה מכל רגע. חג שמח גם לך.
משה קצב - חג של שלום לנשיא המדינה משה קצב שלחץ את ידם של טרוריסטים. בעוד מספר שנים אחד הכתבים יזכיר את זה ויגיד כמה העם לא אהב את הלחיצה הזו. אבל האמת היא שכולם כבר רוצים שלום. אחרי כל כך הרבה בדיחות על פרסים נעשו כמה צעדים חיוביים, ועל כך אדוני הנשיא, חג שמח.
ארץ נהדרת - התוכנית מספר 1 בטלוויזיה. אם יש סיבה טובה לפתוח את המקלט הארור, 'ארץ-נהדרת' היא הסיבה. תוכנית האקטואליה והחדשות האמיתית. אולי עם מסכות ותוספות צבע ותפאורה, אך ללא ספק האוטנטיות מדברת בפני עצמה. כל כך מצחיק, כל כך אמיתי, וכל כך עושה חג שמח. וכמו שנאמר בסופה של התוכנית 'יש לנו ארץ נהדרת' וגם לכם מצחיקי חג שמח.
וכמובן, לכל תושבי ארץ ישראל ומדינת ישראל - לכל אלה שמגיבים ב'טוקבקים' (והגיע הזמן למצוא מינוח עברי), לכל המצפצפים בפקקים, לעוקפים בתור, למבולבלים שלא יודעים לאיזה מגזר הם שייכים מרב שיש כל כך הרבה, לשובתים ולמובטלים, לכל אותם מקימי מהפכות שמנסים למנוע 'יום ללא שימוש בפלאפון' ולא מצליחים, למורים שעוד במערכת החינוך ולמורים במיל', לחברי-הכנסת, לעוזרים של חברי הכנסת, ליועצים של החברים ושל היועצים, לפקידות ולמזכירות של כולם וכולן, לעובדי הבנק שלא נותנים להם לשבות, לרוכלים בשוק שלא מפסיקים לצעוק והם 'קול-העם' האמיתי, למסעודה משדרות שאף אחד כבר לא יודע איך היא נראית והרשימה עוד ארוכה. לכולכם, חג-שמח וכּשר. ואל תשכחו, כולנו מסובין וללא ספק 'יש לנו, ארץ נהדרת'.

תאריך:  25/04/2005   |   עודכן:  25/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן, יו"ר
לא רחוק היום שבו לא יוכל שרון להינשא על כידוני השמאל, ועיתונאי החצר יחלו לתקוע בו את כידוניהם
בועז מושקוביץ
ד"ר אסף מידני
המקרה של מפוני גוש קטיף
יואב יצחק
ויצמן היה אגדה בחייו. הקדיש את חייו למדינת ישראל. לצד מנחם בגין, היה מאדריכלי השלום עם מצרים. שילם מחיר כבד על העצמאות שהפגין כפוליטיקאי. נאלץ לעזוב את תפקידו כנשיא המדינה בגלל מעשיו שנחשפו בפרשת ויצמן-סרוסי
חנה בית הלחמי
על המחבלים שאינם מחבלים, ההתרעה שאף אחד לא התריע ואלפי משפחות תקועות לשווא על כביש 4 לאחר ליל הסדר, למשך שעות. מי במשטרה ובכוחות הביטחון ישלם את המחיר? זה מה שקורה במדינה ביטחוניסטית, כשכוחות הביטחון חושבים שהם אלוהים ושוכחים שהם בסה"כ, נותני שרותים. אצלי, הם לא מקבלים טיפ על שרות כ"כ פוגעני וגרוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il