X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

שבע ערים מרכזיות, ארבע מועצות מקומיות, 10 מועצות מקומיות ולמעלה מ-50 יישובים, מושבים וקיבוצים, ממתינים גם לכם בכל השטח הגאוגרפי המכונה: אזור השרון. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מגוון נרחב של אטרקציות בילוי הממתינות לכל אחד ואחת מכם באזור השרון.
חופי השרון
אזור השרון המכונה גם מישור החוף התיכון, מעמיד לרשותכם מספר חופי רחצה מטופחים ומרשימים ביופיים. בין יתר חופי השרון תוכלו למצוא את חוף בית ינאי המהווה חלק בלתי נפרד גם מהגן הלאומי - נחל אלכסנדר, חוף מכמורת המעמיד לרשותכם שובר גלים טבעי ומספר רב של מפרצונים, חוף מצוקי ים השוכן על מצוק כורכר הממוקם בצמוד לרצועת חוף סלעית, חוף בלו ביי בנתניה הנחשב לאחד מחופי הרחצה התיירותיים ביותר בעיר ועוד מגוון נרחב של חופי רחצה בחדרה, קיסריה ונתניה.
מוקדי תיירות אקולוגית
אזור השרון הידוע במרחביו הירוקים, מעמיד לרשותכם היצע נרחב של אטרקציות תיירותיות הכוללות בתוכן גם מוקדי תיירות אקולוגית. מוקדי תיירות אלו כוללים בתוכם בין היתר את: פארק אוטופיה המשתרע על-פני שטח כולל של 40 דונם הכולל הדמיה של יער גשם טרופי, אלפי סחלבים, צמחים טורפים ומגוון נרחב של בעלי חי, שדות - חווה חקלאית המאפשרת לכם משדות נרחבים המיועדים לקטיף משפחתי של פרחים ותותים ועוד מגוון נרחב של משקים, יקבים וחממות בכל אזור השרון.
מוקדי בילוי, תרבות ונופש
בכל אחת מהערים המרכזיות באזור השרון (נתניה, חדרה, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, רמת השרון והרצליה), תוכלו למצוא היצע מרשים, מגוון ואיכותי של מוקדי בילוי, תרבות ונופש. היצע זה חולש על כל תחומי איכות החיים והוא כולל, בין היתר, את היכלי התרבות המוסדיים הפועלים בערים אלו, טיילות החוף התיירותיות בנתניה וחדרה, מתחמי הבילוי הפסטורליים של מושבי וקיבוצי הסביבה, מתחמי קניות בפאתי הערים בהן תוכלו להתענג, בין היתר, על פיצה כפר סבא ועוד היצע מרשים של מתקני נופש כגון: קאנטרי, בריכות שחייה, מגרשי ספורט, מתחמי פעילות לספורט אתגרי ועוד.
מסלולי טיול באזור השרון
מסלולי הליכה, מסלולי אופניים, מסלולי שטח המיועדים לרכיבת טרקטורונים וג'יפים, מסלולי רכיבה על סוסים ומסלולי שייט לאורך קו החוף, כל אלו ועוד ממתינים גם לכם באזור השרון. מרבית מסלולי הטיול בשרון משלבים בתוכם נקודות טיול כגון: נחלים, מטעים, פרדסים ונקודות תצפית. היצע אפשרויות הטיול והיצע המסלולים העומד לרשותכם באזור השרון, מאפשר לכל משפחה ומשפחה מביניכם, ליהנות ממסלול טיולים חדש בכל פעם שרק תרצו לטייל.
לסיכום, אזור השרון הוא אחד מהאזורי הביקוש המובילים ביותר במדינה בשנים האחרונות, וזאת בשל היצע האפשרויות בכל תחומי החיים העומדות לרשות כלל המשפחות הצעירות בישראל. השילוב בין היצע האטרקציות ברחבי השרון לבין איכויות כאלו ואחרות בכל תחומי החיים, מהווה מוקד משיכה עבור משפחות צעירות המעוניינות לעבור להתגורר באזור השרון.

תאריך:  28/05/2015   |   עודכן:  28/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il