כמו כל ילד פעור עיניים שנכנס לראשונה לאולם קולנוע, רבים מאיתנו חולמים להשתלב בתעשיית הזוהר עולם הקולנוע הוא עולם עשיר, שהאפשרויות בו הן רבות, אך מעט מצליחים להשתלב בו בהצלחה. עם זאת, אי-אפשר להתווכח עם נאיביות של ילד שנכנס לראשונה בחייו לסרט ונשבה בקסמיו.
רובנו, בתור ילדים, חולמים להיות שחקנים, במאים או אולי אפילו צלמים או תסריטאים - אך לא לכולם יש את הייחוד האומנותי בשביל להצליח באמת בתחומים התובעניים כל-כך שקשורים לעולם הבידור. עם זאת, אין הדבר אומר שאין לכם סיכוי להיכנס לתעשיית הקולנוע, אלא רק שהדרך שלכם אליה צריכה לעבור דרך מדיומים אומנותיים שונים בתכלית.
יש לכם יצר אומנותי ייחודי? יש לכם כרטיס כניסה לעולם הקולנוע אם רק תשקיעו בדברים הנכונים סרט קולנועי צריך הרבה מאוד אמנים ואנשי מקצוע שעושים את תפקידם על הצד הטוב ביותר בשביל להציג לצופה מוצר מוגמר. בשלב זה נציג שאלה פשוטה - אחת מסדרות הסרטים המצליחות ביותר אי-פעם היא "צעצוע של סיפור". בטרילוגיית הסרטים הפופולרית כל-כך, דובבו את דמויות האנימציה התלת ממדיות כמה משחקני הוליווד המפורסמים ביותר. עם זאת, לא הם היו הגורמים להצלחת סדרת הסרטים. הגיבורים האמיתיים של הצלחת הסרטים המטורפת היו אנשי הגרפיקה של חברת פיקסאר - שיצרו מציאות מוחשית ועם זאת בדיונית, כשהם הפיחו חיים בבובות המוכרות כל-כך.
לימודי גרפיקה ממוחשבת מייצאים לתעשיית הקולנוע אנשי מקצוע שהצורך בהם רב גרפיקה ממוחשבת היא אומנות שאותה אנחנו מעצבים באמצעות מחשב. המיומנויות הדרושות להצלחה בתחום הגרפיקה הממוחשבת הן מיומנויות אומנותיות ברמה הגבוהה ביותר, אך בכל צוות של סרט יש צורך בצוות נרחב של גרפיקאים, שכל אחד מהם נותן את הטאץ' האישי והאומנותי שלו ליצירת היצירה המוגמרת.
אגב, נהוג לחשוב שרק בסרטי אנימציה יש צורך בגרפיקאים, אך הדבר לא יכול להיות יותר רחוק מהאמת. כל סרט מודרני צריך שירות מקצועי של צוות גרפיקה, לעריכה אומנותית של הסצנות השונות וליצירת אפקטים וויזואליים תלת ממדיים. את לימודי הגרפיקה הממוחשבת ניתן ללמוד במספר מכללות המתמחות באומנותית חזותית ובלימודי מחשבים מתקדמים. הלימודים נמשכים בין 250 ל-700 שעות (בהתאם למכללה), ובמסגרתם לומדים לעבוד עם מיטב תוכנות העריכה והגרפיקה הדו-ממדית והתלת-ממדית.
להשתמש באומנות שלנו ולהפוך אותה לאומנות שהיא נחלת הכלל כשאנחנו משתלבים בלימודי הגרפיקה, ואחרי הסיום המוצלח שלהם בעולם הגרפיקה הממוחשבת של תעשיית הקולנוע, אנחנו מייצאים את האומנות שלנו כלפי חוץ. גם אם אנחנו לא שחקנים דגולים, אנחנו יכולים ליצור סרטים שרק יד הדמיון משגת, כמו שניתן ללמוד מסרטי האנימציה המדהימים שיצאו בעשרות השנים האחרונות וששינו את תעשיית הקולנוע האמריקנית והעולמית ללא היכר. גם היוצרים של סרטי האנימציה הגדולים ביותר בעולם, התחילו בדיוק כמוכם - ילדים פעורי פה שצופים בסרט האהוב עליהם ורוצים לעשות בדיוק את זה.