X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: Shuterstock]

הידעתם? איכות האתר שלכם לא נמדדת רק בכמות הגולשים שהאתר מצליח למשוך אליו - אלא גם במשתנים השונים הקשורים למהלך וזמן השהות שלו באתר. משתנים אלו, שייכים לעולם ה-UX אוUser Experience (חוויית המשתמש). שיפור חווית המשתמשים באתר שלכם הינו עניין מקצועי שיביא לנוכחות אטרקטיבית יותר, בעלת אחוזי המרה גבוהים יותר ואופטימיזציה של מימוש היעדים. על אותה חווית משתמש, וגם על ממשק המשתמש שלכם - במאמר שלפניכם.
"החוויה האולימפית" - לדאוג למשתמשים שלכם
חווית הגלישה באתר שלכם צריכה להיות מקצועית כמו העסק שלכם בעצמו. זאת אומרת, שמרגע שהגולש הקליק על הקישור לאתר שלכם, הוריד את האפליקציה שלכם, סרק קוד או נכנס ידנית לאתר - אנחנו מתכננים חוויה ידידותית ומתאימה, שתאפשר לגולש להשתמש בפלטפורמה באופן אינטואיטיבי (שלא לומר אפילו מהנה), לקבל את כל המידע שהוא מבקש לקבל, ולהתרשם שמדובר בעסק רציני, מקצועי וזמין עבורו. כל אלה יתוכננו בתצורה שיווקית באופן שיגרום למשתמש למלא אחר מה שאנחנו הגדרנו כמטרות (לדוגמה ביצוע רכישה, מילוי טופס, שיתוף ברשת חברתית, וכדומה).
חווית שהות מתוכננת תאפשר הארכה של זמן הגלישה באתר או השימוש באפליקציה, הקטנה של אחוזי נטישה (Bounce Rate) מכל עמודי האתר, וביקור ביותר עמודים לאורך האתר.
חוויית גלישה טובה מתחילה בתכנון נכון של האתר / האפליקציה
כל תכנון חווית המשתמש נועד על-מנת להפעיל את חושיו, ליצור חווית גלישה טובה, זמינות גבוהה של רכיבי המידע והטכנולוגיה, ו"בין השורות" - תחושה שמדובר בעסק רציני. לשם כך, נתכנן ממשק משתמש (UI - User Interface) שיענה על צרכי הגולשים ויאפשר להם להגיע במהירות, בדיוק ואפילו בכיף - בדיוק לאן שהם מבקשים להגיע.
תכנון ממשק משתמש מקצועי, מזמין וידידותי, הינו ללא ספק צעד מפתח ביצירת חווית משתמש שיווקית ונכונה. בתכנון ממשק משתמש נקבע צבעוניות וניגודיות, מיקומים לתפריטים, כפתורים, תכנון הגעה לכל עמוד באתר או אזור באפליקציה מבלי "לבזבז" זמן או קליקים למשתמש.
הפסיכולוגיה של איפה לוחצים
תכנון ממשק משתמש ואלמנטים ויזואליים אחרים (עד כדי גודל וסגנון הגופן באתר), מאפשרים לא רק חווית גלישה חושית מקצועית ונעימה ללקוח הפוטנציאלי שלכם, אלא גם מחדדת את האפשרות להפוך גולשים מרוצים ללקוחות שלכם. על-ידי תכנון מקצועי ונכון של התכנים בחלקים שונים, המבנה והתצוגה אנחנו יוצרים שביעות רצון ועוזרים ללקוח להתקדם לשלב הבא, ליצור איתנו קשר, לבצע רכישה באפליקציה או באתר וכדומה.
אתם צריכים צוות מקצועי לצידכם
בפיתוח של פלטפורמה שיווקית, מקצועית, רצינית, חשוב לתכנן היטב את ממשק המשתמש (UI) ואת חווית המשתמש (UX). תגלו, שתכנון מקצועי ונכון יגדיל משמעותית את יעילות הפלטפורמות האינטרנטיות שלכם ואת משתני הגלישה (כמות, איכות, הישארות באתר ואחרים) שלכם. חברות מהסוג הנ"ל קיימות לא מעט, אבל חשוב לקחת גוף מנוסה בעל אחוזי הצלחה מוכחים על-מנת שחווית המשתמש שלכם מאותה חברת UX תהה זהה בנעימותה לחווית המשתמש של הגולשים שלכם.

תאריך:  05/10/2016   |   עודכן:  05/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון תמיר
אלון תורג'מן
ביטוח רכב חובה מכסה נזקי גוף וכולל הוצאות רפואיות, פיצוי בגין אובדן כושר השתכרות ופיצוי בגין כאב וסבל עבור הנוסעים והולכי הרגל    כולנו זקוקים לפוליסת ביטוח כזו לא בגלל החוק ופקודת רכב מנועי, אלא בעיקר בגלל היתרונות שהיא מציעה
אלון תורג'מן
הזירה המקוונת מאפשרת לכם לסחור בשוק ההון ולייצר הכנסה נוספת או מרכזית עבור משק הבית    כדי לעשות זאת תצטרכו לעמוד בתנאי הסף להשקעה, להגדיר אסטרטגיה ברורה ולבנות תיק השקעות    חוץ מזה, כדאי שתכירו את המושגים הבסיסיים שילוו אתכם עד לחופש הכלכלי
אלון תורג'מן
בחירה בין מזגן ותנור יכולה להשפיע בצורה משמעותית על הטמפרטורות סביבכם כבר בחורף הקרוב    הינה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות וכמה פרטים ששווה להתייחס אליהם
שולי מילשטיין
נתוני עתק מאפשרים לנותני שירותים להתאים את חוויית המשתמש בדיוק לצרכי הלקוח. מה שעובד לנטפליקס יעבוד גם לחברות הביטוח - האם אנחנו מאבדים את הפרטיות שלנו, או מרוויחים מוצרים מותאמים אישית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il