X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: מאט רורק, AP]

לפני מספר חודשים במהלך חודש מאי 2017, גוגל קיבלה אישור על פטנט אותו היא למעשה הגישה כבר בשנת 2013, שמטרתו: לחפש ולזהות תוצאות חיפוש סמכותיות. פטנט זה נועד למעשה לחזק פטנט נוסף של חברת גוגל והוא אלגוריתם פנדה משנת 2011 שמטרתו לאתר אתרים איכותיים וסמכותיים ביותר עבור כל שאילתת חיפוש.
עם נשקלל את כל ההיבטים הנלווים לשני הפרמטרים הנ"ל, נצליח להבין (ולא במעט), כיצד גוגל למעשה קובעת את מדד הסכמות של עמודי האינטרנט השונים. אז כיצד היא עושה זאת? לדעתנו על סמך הנקודות הבאות:
  • גוגל למעשה עושה שימוש במסד נתונים אדיר (עד אינסופי) המאפשר חיבור בין אתרים סמכותיים לביטויי חיפוש בכל פעם שמישהו מכם מבצע שאילתת חיפוש בגוגל;
  • במקביל, ייתכן מאוד שגוגל מבצעת מיפוי המקשר למעשה בין האתר הסמכותי לבין מילת המפתח או הביטוי אותו הקליד מבצע השאילתה;
  • כמו-כן, קרוב לוודאי שגוגל מעניקה מדדי וודאות לכך שמילת המפתח המופיעה בשאילתת החיפוש, קשורה לאתר סמכותי כזה או אחר;
  • במקרים מסוימים, גוגל אף מבצעת תיקון של שאילתת החיפוש על-מנת להתאים את תוצאות החיפוש המותאמות לכוונת המשתמש.
מה ניתן להסיק מכל זה? שסמכות של דף אינטרנט כזה או אחר בעיני גוגל, נקבעת פר-עמוד ולא פר-דומיין, כפי שהיה נהוג לחשוב עד לפני מספר שנים. כפועל יוצא מכך, חשוב לשים לב לעובדה שכל תוכן העולה לרשת האינטרנט, צובר למעשה סינגלים נקודתיים ברמת הדף הבודד המיוחס לתוכן ובעיני גוגל, סינגלים אלו גוברים על כל שיקול אחר הנובע מרמת הדומיין של האתר.
עד היום, רוב מקדמי האתרים פעלו מתוך ידיעה כי הסמכות בעיני גוגל נקבעת בהתאם להיבט הרוחבי של האתר, וזאת אף על-פי שגוגל עצמה הצהירה זה מכבר כי הדבר איננו נכון.
כאן חשוב לציין ולהבהיר, שמעבר לאלגוריתמים של גוגל שחלקם ידועים למקדמי האתרים המובילים, ככל הנראה לכל אלגוריתם קיים גם אלגוריתם תומך המסייע לו לבצע את עבודתו ולפיכך ניתן להבין ולהסיק שגוגל ממשיכה למדוד סינגלים רוחביים של האתר המשפיעים על סמכות הדפים הבודדים בתוכו.

איך המידע הזה יכול לקדם אתכם?

במידה וכל הכתוב לעיל הינו שפה זרה עבורכם, נציין ונדגיש שאתם לא לבד. רוב בעלי ומפעילי האתרים שביניכם, אינם מודעים לאופן בו גוגל קובעת את מדד הסמכות של דפי האינטרנט השונים ואף חלק לא מבוטל של מקדמי האתרים, אינם באמת יודעים כיצד לפעול נכון על-מנת להשפיע על המדדים השונים של גוגל לצרכי קידום האתר אותו הם מנסים לקדם. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לבחירת זהותה של חברת הקידום אשר תלווה את מהלכי הקידום היעילים ביותר עבורכם.
לפניכם מספר טיפים ועצות לבחירת חברת קידום אתרים מובילה ומקצועית שתעמוד במשימה:
1. הניסיון המעשי מעל הכל: בראש ובראשונה, הקפידו לבצע את בחירתכם בהתאם לניסיון המעשי העומד לרשות חברת הקידום.
2. מענה מקצועי מקיף: קידום אתר הינו תהליך המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות מקצועיות אותן יוזמת חברת הקידום בהתאם למאפייני האתר וצרכי הקידום. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת קידום המעמידה לרשותכם מענה מקצועי מורחב בכל הנוגע לתחום הקידום, לרבות, אנשי מקצוע המתמחים בתחום ה-SEO, אנשי שיווק ואסטרטגיה, אנשי פיתוח, מעצבי אתרים, אנשי תוכן וכדומה.
3. וודאו שחברת הקידום מתמחה בביצוע מלוא הפעולות המקדימות לתהליך קידום האתר: תהליך קידום אתר יעיל ומוצלח, חייב להיות מבוסס על מספר פעולות מקצועיות אותן מבצעת חברת הקידום כחלק מקדים להליך הקידום עצמו, לרבות, אפיון האתר וקהלי היעד הרלוונטיים להליך הקידום, היכרות מעמיקה עם מתחרי האתר ברשת, אופטימיזציה מלא למרכיבי האתר והתאמתו המלאה להליך הקידום, מחקר מילות מפתח וכמובן תכנון תקציבי מדויק ומפורט בהתאם למטרות הקידום. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת קידום המתמחה בביצוע פעולות אלו ומעמידה לרשותכם את כל הידע, הניסיון והמיומנויות המקצועיות העומדות לרשותה עוד בטרם יישום פעולות הקידום.
4. תיאום ציפיות: הגדירו בפני חברת הקידום את המטרות הרצויות לכם מהליך הקידום וקיימו עימה הליך תיאום ציפיות ובהתאם אליו עגנו מולה את הסכם ההתקשרות. פעולה זו תאפשר לכם להימנע מ-"הבטחות על הנייר" ומתחושת חוסר אמון. חברות קידום המסרבות לעגן מולכם הסכם התקשרות במסגרתו הן מתחייבות לספק לכם תוצאות בפרקי זמן כאלו ואחרים, ככל הנראה לא באמת שוות את הנייר עליו נחתם הסכם ההתקשרות ביניכם.
5. דעו באמת מול מי אתם עובדים: תהליך קידום אתרים אורגני הינו תהליך מתמשך ומורכב המשלב בתוכו מגוון רחב של פעולות המיושמות בפועל על-ידי נציגים שונים של חברת הקידום (אנשי תוכן, אנשי SEO, אנשי אסטרטגיה וכדומה). כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לוודא שחברת הקידום מעמידה לרשותכם מנהל פרויקט העתיד לעמוד לרשותכם לאורך כל שלבי העבודה ולספק לכם דוחות ומידע שוטף וענייני אודות העבודה והפעולות השונות המיושמות בעבור קידום אתרכם.
6. התמחות מקצועית גם בתחום הרשתות החברתיות והשיווק באינטרנט
כיום, כל פעולת קידום אורגני נתמכת על פעולות שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט, ולכן, חשוב שתבחרו בחברת קידום בעלת התמחות מקצועית בניהול מהלכי פרסום ושיווק ברשת האינטרנט באמצעים שונים כגון: קידום ממומן, תחום ה-SOCIAL MEDIA (רשתות חברתיות), תחום התוכן השיווקי וכדומה. הקפדה יתרה בכל הנוגע לבחירת זהותה של חברת הקידום אשר תלווה אתכם כברת דרך, תבטיח גם לכם הליך קידום מתמשך ויעיל המוביל בסופו של דבר לביסוס מעמדכם במדדי הדירוג של גוגל והפיכת עמודי האינטרנט השונים באתרכם לעמודים בעלי סמכות בעיני גוגל.

נכתב על-ידי אקסטרה
תאריך:  22/04/2018   |   עודכן:  22/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il