X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

רבים מאיתנו מגיעים למצב של שמיעה לקויה הרבה לפני גיל 30, וניתן לשער שמצב זה ילך וירד בשנים הקרובות. אומנם קיימת מודעות גבוהה לנזקי רעש שמביאים במקרים רבים לאובדן שמיעתי, אך עדיין החשיפה לרעש הינה חלק בלתי נפרד מהחיים במאה ה-21.
ברים, הם אחד המקומות שבהם מבלים בני-נוער וצעירים רבים, ולא תמיד קיים סנכרון בין גובה הווליום שבוקע מהרמקולים ליכולת של האוזן האנושית לספוג, מה שמביא בסופו של דבר לפגיעה משמעותית בשמיעה.
על-מנת להתגבר על הקושי, הוקמו מספר חברות שעוסקות בפיתוח מכשירי שמיעה חדשניים ומתקדמים, אחת החברות היותר ידועות בתחום היא ReSound אשר קיימת כבר כמה עשורים וחולשת על תחום זה.
מה חדש בתחום מכשירי השמיעה?
ReSound אשר ידועה כיצרנית מובילה בתחום מכשירי שמיעה, לא קפאה על שמריה וממשיכה לפתח כל העת מכשירים בעלי יכולות משופרות ולחקור את הנושא באופן מקיף. מכשירי שמיעה אומנם נמצאים איתנו כבר כמה עשרות שנים, אך במהלך השנים הם הלכו וקטנו וכיום ניתן להשיג מכשירים שקשה להבחין בהם. אלה כמה דברים שכדאי לדעת על מכשירי השמיעה:
  • הנדסת אנוש: אחד התחומים היותר חשובים בכל מה שנוגע למכשור רפואי הוא היכולת להתאים את המכשיר לשימוש נוח ופרקטי של האדם. הנדסת אנוש היא חלק בלתי נפרד כאשר מדובר על גודל אופטימלי של המכשיר, נוחיות הפעלה ועוד;
  • התאמה טכנולוגית: המכשירים הראשונים היו די דומים אחד לשני ולמעשה לא היה ביניהם כל הבדל משמעותי. כיום ניתן להשיג דיוק מרבי ביכולת של המכשירים לספק את התדרים החסרים אצל כל אדם באופן ספציפי וכך לאפשר שמיעה איכותית לשנים ארוכות;
  • עיצוב: היות שמכשיר השמיעה נושא סטיגמה של מכשיר השמור בעיקר לאנשים מבוגרים, ישנה משמעות לעיצוב חדשני. המכשירים של היום יכולים בקלות להיכלל בתור סוג של פריט אופנתי מעוצב ויפה.
סטנדרטים חדשים
בכל שנה נכנסים לשוק מכשירי השמיעה עוד ועוד מכשירים חדשניים והסטנדרטים בתחום רק עולים בהדרגה. חברה מקצועית אשר עוסקת בתחום שנים רבות, תעקוב אחר השינויים ותנסה תמיד להיות צעד אחד לפני כולם.
אחד החידושים שמציעים המכשירים של חברת ריסאונד הוא בנושא הרגישות לעוצמה, שחשובה מאוד לצרכנים של מכשירים מסוג זה. ברבים מן המכשירים לא מצאו עדיין פתרון לתופעת ההזנה החוזרת (פידבק) שמתרחשת בתקרים רבים ומפריעה מאוד לשימוש נוח במכשיר.
ריסאונד משווקת מכשירים חדשניים שמציעים פתרון לבעיה זו וכעת ניתן לספק לכבדי השמיעה איכות חיים טובה יותר מבלי להיתקל בצפצופים טורדניים והפרעות לא נעימות במהלך היומיום.
כיצד בודקים את השמיעה?
על-מנת לדעת האם גם לכם יש קשיי שמיעה, ניתן לבצע בדיקת שמיעה פשוטה אשר מתבצעת על-ידי קלינאית תקשורת. חברות רבות מאפשרות לבצע את הבדיקה בחינם וזאת על-מנת לאבחן את מצב השמיעה שלכם ולהתאים לכם את המכשיר הנכון ביותר.
מכשירי השמיעה כיום הם מתוחכמים בהרבה ממה שהיה נהוג בעבר, הם במקרים רבים אלחוטיים ומתפקדים כמערכת משולבת שמתחשבת בגורמים סיבתיים רבים. לדוגמה, במכשירים רבים קיימת מערכת הנחתה שמאפשר להגן על מפני רעשים חזקים ובלתי צפויים, מערכת זו מורידה את עוצמת הווליום במהירות ומעלה אותה מחדש לאחר זמן קצר מאוד.
כל כמה זמן צריך להחליף מכשיר שמיעה?
כיום ניתן להחזיק במכשיר שמיעה במשך שנים רבות, כאשר מדי פעם ייתכנו תקלות שונות. ככל שהמכשיר הוא איכותי יותר, כך מספר התקלות ירד בצורה משמעותית. מומלץ מאוד לעשות ביטוח כללי על מכשירי השמיעה ולא להסתפק באחריות של היצרן. ביטוח מסוג זה "יציל" אתכם במקרים של נזק או אבדן של המכשיר.

תאריך:  13/11/2018   |   עודכן:  13/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il