X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
לליסינג תפעולי יש יתרונות שעובדים שכירים מרגישים על בסיס יומי החל מחסכון בהוצאות ועד נוחות, אבזור ובטיחות - הינה כל הסיבות לבחור במסלול הזה למימון הרכב הבא של המשפחה
▪  ▪  ▪
[צילום: Pexels]

שכירים שעובדים בחברות קטנות, בינוניות וגדולות, יכולים כיום ליהנות מהיתרונות של ליסינג תפעולי. מה שהיה בעבר מנת חלקם של בעלי עסקים בלבד, הפך לחלק בלתי נפרד מענף הרכב הפרטי, בעיקר בגלל שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים.
הינה למשל כמה סיבות שבגללן כדאי לעובדים שכירים לבחור באפשרות של ליסינג תפעולי לעסקים על-פני האלטרנטיבות הקיימות:
1. דלקן
ליסינג תפעולי מגלם בתוכו עלויות שונות ובהן דלק. עצם החיבור של דלקן לרכב הפרטי עולה בקנה אחד עם הצרכים של העובד, כי הוא מאפשר לו לחסוך מאות שקלים בחודש. בטווח הארוך, מדובר על הטבה משמעותית שגם מתאימה לבעלי משפחות. בזכות הדלקן יכולים עובדים שכירים להמשיך להשתמש ברכב גם בזמנם הפרטי ולחסוך בהוצאות ובטרחה.
2. אין עלויות תיקונים
ההבדל העיקרי בין ליסינג מימוני לליסינג תפעולי בא לידי ביטוי בכיסוי של עלויות אחזקה. בין היתר, המשמעות היא שהעובד לא צריך לשלם על ביקורים במוסך כל עוד מדובר בטיפול תקופתי שמומלץ על-ידי היצרן. כמובן במקרה של תאונה באחריות הנהג יש השתתפות עצמית מסוימת שנגבית על-ידי חברת הביטוח, אך בכל יתר המקרים, אין עלויות תיקונים ויש גם מסלולים שבהם נציג חברת הליסינג לוקח את הרכב למוסך.
3. נסיעה על רכב חדש
האפשרות לנסוע על רכב חדש קורצת להמון שכירים בתפקידי מפתח. הרכב הפרטי הוא כיום אמצעי התחבורה הנפוץ בישראל וזה לא צפוי להשתנות בקרוב, בעיקר על-רקע התשתיות הלקויות של התחבורה הציבורית. התוצאה בפועל היא רצון רב של ציבור השכירים ובעלי העסקים לנסוע על רכב חדש ובעזרת הליסינג הם יכולים להגשים את החלום הזה בקלות.
4. נוחות ואבזור
רכבים חדשים נוחים יותר עבור עובדים שכירים כי הם מאובזרים כהלכה. במקום להתפשר על רכב יד שנייה בגלל חוסר יכולת לארגן הון עצמי למימון העסקה, עובדים יכולים ליהנות מהמילה האחרונה בענף בהשתתפות חודשית נמוכה יחסית. הנוחות והאבזור משרתים את האינטרסים של העובד, הם מייצרים תחושת מחויבות כלפי המעסיק ויש להם גם משמעות בטיחותית עבור הנוסעים.
5. חסכון בזמן
אחזקת רכב פרטי כרוכה בבזבוז אדיר של זמן. זה מתחיל בעת החיפוש אחר הרכב וביצירת קשר עם מוכרים, ממשיך בביקורים תקופתיים במוסך וכולל גם את ההתנהלות מול השוק הפרטי כאשר מנסים למכור את האוטו. במקום כל זה, מה שעובדים שכירים יכולים לעשות הוא לבחור באופציה של ליסינג תפעולי. מנהל צי הרכב בחברה לוקח במקרים כאלה אחריות מלאה על עניין התפעול והעובדים חוסכים זמן יקר ועוגמת נפש מיותרת.

תאריך:  27/03/2019   |   עודכן:  27/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן ברנע
בחירה נכונה של שואב אבק מקצועי, עלולה להיות משימה מורכבת, כי יש היצע גדול של אפשרויות, דגמים ומותגים    אז מאיפה מתחילים ואיך חוסכים בלי להתפשר על ביצועים? הינה המדריך שחיפשתם
כתיבת המומחים
מצאתם את דירת או בית החלומות שלכם באחת הערים בארץ ואתם רגע לפני המעבר    חתמתם על חוזים, העברתם תשלומים ואתם חושבים שהגרוע מכל כבר מאחוריכם, נכון? אם התשובה היא כן אז תדעו שטעות בידכם, כעת עליכם לצלוח את המעבר    כדי שתוכלו לעשות זאת בקלות כדאי להכיר את אתר GetMoving להשוואת מחירי הובלה
דוד רפאל
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il