X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: pexels]
איך לעצב את חדר השינה שלנו?
צביעת קירות, החלפת תאורה ושדרוג המיטה והמזרן יאפשרו לכם לעצב מחדש את חדר השינה בלי לחרוג מהתקציב כך תעשו זאת נכון

גודלו של חדר שינה ממוצע בישראל עומד על 9 מ"ר, כאשר הגודל המינימלי המותר על-פי חוק הוא 8 מ"ר. לשם השוואה, יחידת הורים שכוללת שירותים, מקלחת וחדר ארונות, יכולה להגיע לגודל של 11 מ"ר והשטח בסלון הוא של 25 מ"ר בממוצע. עם זאת, הדרך הנכונה לעצב חדרי שינה לא קשורה רק לגודל במ"ר, אלא גם לתקציב, לצרכים ולטעם האישי.
ראשית, יש לקחת בחשבון שעיצוב חדר שינה שאין בו חדר רחצה או חדר ארונות, עולה בממוצע 5,000-,2000 שקלים. המחיר הזה לא כולל את רכישת הריהוט עצמו, שבגינו יש להקצות לפחות עוד כמה אלפי עד עשרות אלפי שקלים. שנית, רצוי לקבוע מסגרת זמן ותקציב ולא לחרוג מהם. כך מונעים עוגמת נפש מיותרת ומסיימים את העיצוב והשיפוץ במינימום השקעה ואנרגיות.
הצבעים שמתאימים לחדר השינה
צבעים רכים, עשירים ובהירים, יוצרים אווירה נעימה בחדרי שינה ובעזרתם אפשר גם למנוע תחושה של צפיפות ועומס בחללי מגורים קטנים. היתרון בצביעה הוא שניתן ליישם אותה בתוך כמה שעות בלבד, בהשקעה של כמה מאות שקלים ואחת לכמה שנים מחדש. למעשה, שכבת צבע חדשה היא הבסיס לעיצוב הכללי.
בדירה משלכם ניתן לעצב מחדש את חדר השינה בעזרת טפטים או מדבקות קיר. לעומת זאת, בדירות שכורות עדיף לוותר על הטפטים כי לאחר-מכן קשה להחזיר את הקירות למצב הקודם, אלא להשתמש בשבלונות, צבעים או אלמנטים דקורטיביים. מבחינת ספקטרום הצבעים, הטעם האישי שלכם הוא זה שקובע - אך רצוי להישאר סביב גוונים של תכלת, צהוב וכתום ולוותר על אדום, שחור ואפור.
מה עושים עם התאורה?
התחושה בחדר השינה נקבעת לפי התאורה. מעבר לכך, סוג התאורה ישפיע על משך הזמן שיידרש לכם כדי להירדם ועל היקיצה בבוקר. באופן עקרוני, השאיפה היא לשלב בין תאורה טבעית ומלאכותית ולשלוט בכל אחת מהן בעזרת האמצעים המתאימים.
שליטה בתאורה הטבעית הכי נוח וקל להשיג באמצעות וילון. הסוד הוא להשתמש בווילון עדין שמצד אחד יעניק תחושת פרטיות ואינטימיות, אך מצד שני יאפשר לחלק מהאור הטבעי לחדור לתוך חדר השינה בצורה הדרגתית ונעימה. מנגד, שליטה בתאורה המלאכותית תלויה כמובן באופן שבו בוחרים להשתמש בגופי התאורה ובעמעם.
התקנת דימר תאפשר לכם לשנות את התאורה לפי הצרכים. בשביל זה תצטרכו למקם מלכתחילה גוף תאורה גדול וחזק במרכז החדר, אך להוסיף לצידו עוד כמה מנורות קריאה עומדות, ספוטים או נברשות. מומלץ להגיע לאולמות התצוגה כדי לשאוב השראה ולזכור שהנוחות שלכם היא זו שתמיד עומדת בראש סדר העדיפויות.
שדרוג מיטה, מזרן ושידות
הרהיטים שבהם אנחנו משתמשים על בסיס יום יומי, לא תמיד מקבלים את תשומת הלב שמגיעה להם. הדוגמה המושלמת לכך היא מה שמחכה לנו בחדרי השינה אחרי ימי עבודה ארוכים, כמו למשל המיטה, המזרן והשידות. הפתרון הוא להקפיד על החלפת המיטה והמזרון אחת ל-15-10 שנה כדי למנוע כאבי גב, אך לא לשכוח להתאים לחדר גם את השידות, פינות האיפור ופתרונות האחסון.
היתרון בשדרוג מיטה, מזרן ושידות, הוא שלא מדובר על שיפוץ מאסיבי שכרוך בשבירת קירות והרמת ריצוף. מבחינתכם, הדבר היחיד שמפריד בין החדר הקיים לבין חלל מגורים רענן ומפנק, הוא בחירה נכונה של הרהיטים ומיקום מסודר שלהם בתוך ארבעת הקירות של החדר הכי חשוב בבית.

תאריך:  29/03/2019   |   עודכן:  29/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן ברנע
היכרות עם האופן שבו בנויים כיום תיקי השקעות יכולה לסייע לכם להפיק תשואה מהון עצמי שצברתם    מבולבלים בגלל כל האפשרויות? הינה המדריך שיעשה לכם סדר
אורן ברנע
פיצה הפכה לאחד המאכלים הנפוצים בעולם המערבי בין היתר בגלל שאפשר לשדך אליה מגוון עצום של תוספות    עם זאת, יש כמה תוספות שככל הנראה מעולם לא חשבתם עליהן בהקשר של המטבח האיטלקי
אורן ברנע
נגישות בבית פרטי נקבעת לפי רוחב הדלתות, סוג הכורסא והמיטה וכמובן מיקום ומספר המאחזים    רוצים לשפר את איכות חיי בעלי המוגבלויות במשפחה? הינה המאמר שאתם חייבים לקרוא
אורן ברנע
לליסינג תפעולי יש יתרונות שעובדים שכירים מרגישים על בסיס יומי    החל מחסכון בהוצאות ועד נוחות, אבזור ובטיחות - הינה כל הסיבות לבחור במסלול הזה למימון הרכב הבא של המשפחה
אורן ברנע
בחירה נכונה של שואב אבק מקצועי, עלולה להיות משימה מורכבת, כי יש היצע גדול של אפשרויות, דגמים ומותגים    אז מאיפה מתחילים ואיך חוסכים בלי להתפשר על ביצועים? הינה המדריך שחיפשתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il