X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: pexels]
איך בוחרים מוצרי ספיגה למבוגרים?
המגוון הקיים של פתרונות ספיגה למבוגרים עלול להציב אותם ואת קרובי המשפחה שלהם בפני התלבטות אז איך בוחרים בין פדים, תחתונים וחיתולים וכיצד יודעים מהו הפתרון המתאים לאדם שסובל מדליפת שתן? הינה כל התשובות

דליפת שתן היא אחת הבעיות השכיחות ביותר בקרב גברים ונשים מבוגרים. על-אף שהיא קיימת בשכיחות גבוהה יותר אצל נשים מאשר בקרב גברים, שני המינים סובלים ממנה ולפעמים היא גם מופיעה בגילאים צעירים. עם זאת, כיום קיים מגוון רחב של טיפולים ופתרונות וכל מה שצריך לעשות הוא להכיר את ההבדלים ביניהם.
מבחינת מבוגרים שסובלים מדליפת שתן ובני המשפחה שרוצים לעזור להם, ההתלבטות העיקרית היא בין הסוגים הקיימים של מוצרי ספיגה. מצד אחד, המטרה של מוצרי ספיגה למבוגרים היא לסייע להם לשמור על איכות חיים ועצמאות באופן דיסקרטי. מצד שני, יש הבדלים גדולים יחסית בין סוגי המוצרים ורק כאשר הם מתאימים באופן אישי לצרכי המבוגר הם מסוגלים למלא את הפונקציה שלהם.
כל מוצר והתכונות שלו
האמת היא שלכל מוצר ספיגה יש תכונות אחרות שבעזרתן אפשר לדעת למי הוא מתאים. פדים או תחבושות למשל מתאימים למבוגרים שסובלים מדליפת שתן בדרגת חומרה קלה יחסית, כי הם נוחים מאוד אבל לא מסוגלים לספוג הרבה. עוד יתרון הוא שמבוגרים יכולים להשתמש בפדים או תחבושות מתחת לבגדים ולצאת איתם מהבית בלי לחשוש ממבוכה.
לשם השוואה, תחתונים למבוגרים כבר מורגשים יותר, אבל הגוף על יכולת הספיגה שלהם מרשימה. התחתונים מיועדים לבריחת שתן ברמה בינונית וניתן למצוא אותם במידות ובגדלים שונים. ככל שהמידה תתאים יותר למי שמשתמש בתחתונים למבוגרים, כך רמת האפקטיביות שלהם תעלה. אם רוצים, ניתן גם לנסות גדלים שונים טרם ההחלטה באיזה סוג של תחתונים להשתמש.
המוצרים היעילים ביותר בהתמודדות עם בריחת שתן הם חיתולים למבוגרים. לחיתולים כאלה יש יכולת ספיגה גבוהה יותר בהשוואה לתחתונים מגנים ופתרונות אחרים, אפשר להישאר בעזרתם יבשים לאורך כל הלילה והם מתאימים גם לאנשים שמבלים שעות רבות מחוץ לבית. על-אף שקשה לגמרי להסתיר אותם מתחת לבגדים צמודים, כמו למשל אצל נשים, הם מועדפים על גברים בגילאים שונים בגלל הביצועים המוכחים.
פתרון לכל מצב
דליפת שתן נגרמת בגלל התרופפות רצפת האגן ומושפעת מהעלייה בגיל. בתוך כך, אי-שליטה בסוגרים עומדת בפני עצמה ויכולה להיגרם מסיבות שונות ובהן פציעה, נכות, מחלות נוירולוגיות וכן הלאה. הפתרון שנבחר על-ידי מבוגרים ובני משפחותיהם חייב להתאים למצב הבריאותי הקיים ולהיתמך בחוות דעת של אנשי מקצוע.
באופן עקרוני, כדאי למדוד בעזרת סרט מדידה את היקף המותניים ולבחור פתרון ספיגה לפי תדירות השימוש. בהמשך, כל שנותר הוא להבחין בין מוצרי ספיגה ליום ולילה ולוודא שהמוצר מעניק עצמאות מקסימלית.

תאריך:  03/04/2019   |   עודכן:  03/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תומר סיימון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
אורן ברנע
צביעת קירות, החלפת תאורה ושדרוג המיטה והמזרן יאפשרו לכם לעצב מחדש את חדר השינה בלי לחרוג מהתקציב    כך תעשו זאת נכון
אורן ברנע
היכרות עם האופן שבו בנויים כיום תיקי השקעות יכולה לסייע לכם להפיק תשואה מהון עצמי שצברתם    מבולבלים בגלל כל האפשרויות? הינה המדריך שיעשה לכם סדר
אורן ברנע
פיצה הפכה לאחד המאכלים הנפוצים בעולם המערבי בין היתר בגלל שאפשר לשדך אליה מגוון עצום של תוספות    עם זאת, יש כמה תוספות שככל הנראה מעולם לא חשבתם עליהן בהקשר של המטבח האיטלקי
אורן ברנע
נגישות בבית פרטי נקבעת לפי רוחב הדלתות, סוג הכורסא והמיטה וכמובן מיקום ומספר המאחזים    רוצים לשפר את איכות חיי בעלי המוגבלויות במשפחה? הינה המאמר שאתם חייבים לקרוא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il