X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
החורף הקרוב מביא איתו כמה טרנדים מרעננים בתחום של עיצוב מטבחים החל מהכסאות, דרך הידיות ועד לאגרטל - הינה כל מה שכדאי לדעת
▪  ▪  ▪
[צילום: pexels]

עיצוב מטבחים דורש השקעה של זמן ומשאבים. בין היתר, חשוב לעקוב אחר השינויים בהעדפות הצרכנים כדי להבטיח שהעיצוב יחזיק מעמד כמה שנים ברצף לפחות. זו גם הסיבה בגללה רצוי להכיר את הטרנדים החמים של חורף 2019:
1. כסאות בר
האמת היא שלא חייבים להחזיק מטבח גדול עם אי-על-מנת ליהנות מהיתרונות של כסאות בר. אפשר למקם חלק מהכסאות האלה גם מול מדף ארוך שמשמש לישיבה וצמוד לקיר, או לשלב אותם עם פינת אוכל סטנדרטית. השמיים הם הגבול מבחינת אפשרויות העיצוב והכי חשוב לבחור כסאות מחומרי גלם איכותיים וחזקים.
2. ידיות מגניבות
מוצרי פרזול מאז ומעולם היו חלק חשוב בעיצוב של המטבח. בעזרת דברים קטנים כמו ידיות מגניבות, ניתן לשנות ב-180 מעלות את סגנון העיצוב של המטבח, מה גם שיש לחלק ממוצרי הפרזול תפקיד פונקציונלי - כמו שאפשר לראות במגירות עם או בלי טריקה שקטה. במילים אחרות, הידיות ושאר מוצרי הפרזול צריכים לקבל את תשומת הלב שראויה להם בשלבים שונים של עיצוב המטבח. במידה ובוחרים להיכנס לתהליך בחורף, רצוי גם להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הבדלים בין מוצרי הפרזול ועמידותם.
3. שיש יוקרתי
הטרנד הנוכחי של שימוש בשיש יוקרתי עולה בקנה אחד עם הרגלי האפייה, הבישול והאירוח של ישראלים. כידוע, אנחנו אוהבים לארח ולבשל אוכל ביתי ולכן מבלים זמן רב בעמידה מול השיש. בכל סיטואציה כזו, השיש היחיד שמסוגל לעמוד בדרישות יהיה עבה ואקסקלוסיבי. שיש יוקרתי משדרג משמעותית את המטבח ומשביח את ערך הנכס. החסרון היחיד הוא שצריך לפרק חלק מהמטבח והארונות על-מנת להחליף את השיש, אך גם כאן מדובר בהוצאה משתלמת על-רקע היתרונות שהיא מבטיחה.
4. טפט קיר צבעוני
האפשרות לחדש ולרענן את המראה של המטבח בהשקעה כספית של כמה מאות שקלים בלבד קורצת לבעלי בתים פרטיים בכל רחבי הארץ. כך לדוגמה במקום לשבור את הקיר או לצבוע אותו ולהתחייב לטווח ארוך, אפשר פשוט להדביק עליו טפט. בנוסף, יש כיום מגוון אדיר של טפטים צבעוניים והתאמה שלהם לסגנון העיצוב במטבח היא משימה קלה ונוחה. חוץ מזה, הטפט עמיד בפני בלאי ושחיקה, נוח לנקות אותו וניתן להחליפו אחת לכמה שנים.
5. אגרטלי נוי
עד לפני מספר שנים שימשו האגרטלים לאחסון פרחים בלבד. אך עם הזמן הבינו מעצבי פנים את הפוטנציאל האדיר שלהם, וכך הם הפכו להיות אלמנט דקורטיבי לכל דבר ועניין. אם מוסיפים לזה את הערך המוסף של אגרטלי נוי בתוך המטבח הביתי, מבינים למה מדובר באביזר שפשוט אסור לוותר עליו.

תאריך:  03/04/2019   |   עודכן:  03/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תומר סיימון
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן ברנע
לשרירי רצפת האגן תפקיד קריטי בתמיכה ובתקינות של איברים פנימיים חיוניים    אז כיצד מחזקים אותם? הינה כל המידע שחשוב לדעת
אורן ברנע
המגוון הקיים של פתרונות ספיגה למבוגרים עלול להציב אותם ואת קרובי המשפחה שלהם בפני התלבטות    אז איך בוחרים בין פדים, תחתונים וחיתולים וכיצד יודעים מהו הפתרון המתאים לאדם שסובל מדליפת שתן? הינה כל התשובות
כתיבת המומחים
אורן ברנע
צביעת קירות, החלפת תאורה ושדרוג המיטה והמזרן יאפשרו לכם לעצב מחדש את חדר השינה בלי לחרוג מהתקציב    כך תעשו זאת נכון
אורן ברנע
היכרות עם האופן שבו בנויים כיום תיקי השקעות יכולה לסייע לכם להפיק תשואה מהון עצמי שצברתם    מבולבלים בגלל כל האפשרויות? הינה המדריך שיעשה לכם סדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il